Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

Du er god :Heartred I dag blir forhåpentligvis første dagen uten spotting, har ikke hatt noe til nå hvertfall :D Det er en stor lettelse! Er fremdeles litt skummelt å gå på do i tilfelle det har kommet mer, men det hjelper at det gradvis har blitt mindre og mindre de siste dagene. Jeg har nå bestilt TUL også, om to uker. Da er jeg 6+4 og håper å se et bankende hjerte :love017
Hvordan har det gått med spottingen? Eller forhåpentligvis mangel på spotting! Du er jo ca ved forventet mens, og litt spotting rundt da er jo "normalt" - i den forstand man klarer å ta spotting normalt! De første ukene er tortur, de er såååå lange! Det går litt bedre etter tidlig ultralyd :)

Hvordan har det gått med spottingen? Eller forhåpentligvis mangel på spotting! Du er jo ca ved forventet mens, og litt spotting rundt da er jo "normalt" - i den forstand man klarer å ta spotting normalt! De første ukene er tortur, de er såååå lange! Det går litt bedre etter tidlig ultralyd :)
Takk som spør :)Hadde 4 dager med spotting etter den lille blødningen før det ga seg, og nå er jeg på 5. dagen uten spotting :D Ja den lille blødningen kom på selve IKM-dagen, så forhåpentligvis var det helt uskyldig. Ja dagene går sakte, og jeg teller ned til TUL!
:Heartred
:)

5+2

Jeg er fremdeles gravid! :joyful: I dag er dagen jeg begynte å fossblø ved SA nr. 1. Og imorgen er dagen jeg fikk bekreftet SA nr. 2. Så i dag holder jeg pusten og sjekker undertøyet litt ekstra ofte. Om ikke lenge har jeg ny rekord i hvor lenge jeg har vært gravid! :nailbiting: Selv om jeg fremdeles er engstelig, så føles det på noen områder annerledes denne gangen. Feks så kjenner jeg mye tydeligere ligamentsmerter denne gangen, kan ikke husket at jeg kjente det så mye de andre gangene. Og det er jo tegn på at livmoren vokser? Kjenner det godt hver dag.

Symptomene jeg har nå;
- ligamentsmerter på begge sider, flere ganger om dagen
- ekstremt ømme pupper
- uggenheten har kommet for fullt, og jeg må småspise hele tiden
- vannete og litt sticky utflod, som ligner på EL-slim

Jeg har nå bestilt TUL til onsdag 30/11, da er jeg 6+5. Håper jeg kan starte desember med gode nyheter :Heartred

Edit; Hadde 4 dager med spotting etter den lille blødningen på IKM, men har nå ikke hatt antydning til spotting på 5 dager :D

Last edited:
5+2

Jeg er fremdeles gravid! :joyful: I dag er dagen jeg begynte å fossblø ved SA nr. 1. Og imorgen er dagen jeg fikk bekreftet SA nr. 2. Så i dag holder jeg pusten og sjekker undertøyet litt ekstra ofte. Om ikke lenge har jeg ny rekord i hvor lenge jeg har vært gravid! :nailbiting: Selv om jeg fremdeles er engstelig, så føles det på noen områder annerledes denne gangen. Feks så kjenner jeg mye tydeligere ligamentsmerter denne gangen, kan ikke husket at jeg kjente det så mye de andre gangene. Og det er jo tegn på at livmoren vokser? Kjenner det godt hver dag.

Symptomene jeg har nå;
- ekstremt ømme pupper

Jeg har nå bestilt TUL til onsdag 30/11, da er jeg 6+5. Håper jeg kan starte desember med gode nyheter :Heartred

Edit; Hadde 4 dager med spotting etter den lille blødningen på IKM, men har nå ikke hatt antydning til spotting på 5 dager :D
Åh, Alfakrøll! Dette gjør mer SÅ glad å lese ❤️❤️ gratulerer så veldig mye!! ❤️

5+2

Symptomene jeg har nå;
- ekstremt ømme pupper

Så godt å høre at alt står bra til og at spottingen er over!!❤️ Det er jo bare ti dager til du skal på ultralyd da! Det virker kanskje lenge for deg? Husker hver eneste dag de første ukene føltes som en evighet

Første trimester er seigere enn sirup..! Men så flott det høres ut nå, er spent på UL:chicken: hadde det akkurat som meg da, lett blødning og fler dager med spotting før det avtok helt. Har ikke hatt antydning til blødning i ettertid

5+2

Symptomene jeg har nå;
- ekstremt ømme pupper

Åh, du aner ikke hvor glad jeg ble av å lese dette! Jeg har sjekket dagboken din flere ganger om dagen de siste dagene, og vært så bekymret når der ikke har vært innlegg :Heartred Nå var det som jeg ble 10kg lettere!
Heia heia heia, 30/11 er ikke langt unna altså!

Herlig at spottingen har opphørt!!!
Og, TUL dagen etter meg, satse på at alt ser supert ut!! ❤️❤️

Så godt å høre at alt er så bra med graviditeten! :D Høres lovende ut med mer symptomer denne gangen også! Jeg skal innrømme at jeg er så stalker at jeg før oppdatering kom her har sjekket innlegg du nylig har kommentert, så har skjønt ut ifra aktiviteten din i termingruppe at alt nok var bra:hilarious: Burde sikkert ikke innrømme det, men jeg heier bare så veldig:shy::Heartpink

Så godt å høre at alt står bra til og at spottingen er over!!❤️ Det er jo bare ti dager til du skal på ultralyd da! Det virker kanskje lenge for deg? Husker hver eneste dag de første ukene føltes som en evighet
Ja utrolig glad for at spottingen ga seg, men i dag har jeg faktisk spottet litt rosa igjen :wtf: Men får håpe det gir seg snart det også, det er jo bedre med rosa enn med rødt ihvertfall.. Ja det virker som en liten evighet til ultralyd, hehe. Men prøver å holde meg selv opptatt så tiden skal gå litt raskere :)

Første trimester er seigere enn sirup..! Men så flott det høres ut nå, er spent på UL:chicken: hadde det akkurat som meg da, lett blødning og fler dager med spotting før det avtok helt. Har ikke hatt antydning til blødning i ettertid
Ja det går utrolig sakte.. Er utrolig spent på ultralyden neste uke :nailbiting: Ah, det er alltid betryggende å høre om andre som har opplevd det samme. Jeg fikk dessverre tilbake litt rosa spotting i dag, men krysser fingrene for at det er helt ufarlig. Det er jo vanlig å blø litt i svangerskap, tross alt.. Håper alt er bra med deg! Det er vel siste innspurt for deg nå, masse lykke til med tiden fremover :love017

Åh, du aner ikke hvor glad jeg ble av å lese dette! Jeg har sjekket dagboken din flere ganger om dagen de siste dagene, og vært så bekymret når der ikke har vært innlegg :Heartred Nå var det som jeg ble 10kg lettere!
Heia heia heia, 30/11 er ikke langt unna altså!
Såå koselig at du følger med og tenker på meg :Heartred:Heartred Ja var litt treg med å oppdatere dagboken denne gangen, ikke meningen å gjøre deg/dere bekymret :shy: Takk for at du heier! :D:Heartred

Herlig at spottingen har opphørt!!!
Og, TUL dagen etter meg, satse på at alt ser supert ut!! ❤️❤️
Ja det var utrolig deilig at spottingen ga seg! Dessverre er det litt rosa spotting igjen nå, men satser på at det også er forbigående. Leste om ei her inne som også gikk på progesteron og blodfortynnende som spottet seg gjennom 1. trimester uten at noe var galt, så det kan være greit at jeg er litt forberedt på det. Ja satser på gode nyheter både 29. og 30. november :D:Heartred

Ja det var utrolig deilig at spottingen ga seg! Dessverre er det litt rosa spotting igjen nå, men satser på at det også er forbigående. Leste om ei her inne som også gikk på progesteron og blodfortynnende som spottet seg gjennom 1. trimester uten at noe var galt, så det kan være greit at jeg er litt forberedt på det. Ja satser på gode nyheter både 29. og 30. november :D:Heartred

Leste det, men.. litt rosa er som regel ikke så farlig ❤️ satser på det er en bivirkning av blodfortynnende eller progesteron..! :)
Skal bare være gode nyheter neste uke altså! ❤️

Så godt å høre at alt er så bra med graviditeten! :D Høres lovende ut med mer symptomer denne gangen også! Jeg skal innrømme at jeg er så stalker at jeg før oppdatering kom her har sjekket innlegg du nylig har kommentert, så har skjønt ut ifra aktiviteten din i termingruppe at alt nok var bra:hilarious: Burde sikkert ikke innrømme det, men jeg heier bare så veldig:shy::Heartpink
Hehe, så koselig å ha en stalker :D og jeg hadde gjort (og har gjort) nøyaktig det samme ;) Veldig koselig at du heier sånn på meg :Heartred Jeg synes det er så utrolig bra og oppmuntrende at du har kommet så langt som du har gjort, og gleder meg til å følge deg videre helt i mål :love017

Håper ting fremdeles står bra til, Alfakrøll? Det er så fint å se deg med terminbanner bak nicket ditt:Heartred:D
Takk som spør, ja alt står bra til :D ...bortsett fra formen, men det hører vel ofte med :depressed: Jaa koselig å ha terminbanner igjen, håper det kan bli værende denne gangen :shy: Hm, jeg kan skrive en liten oppdatering jeg, i anledning 6+0 i dag. Kommer snart :D

Takk som spør, ja alt står bra til :D ...bortsett fra formen, men det hører vel ofte med :depressed: Jaa koselig å ha terminbanner igjen, håper det kan bli værende denne gangen :shy: Hm, jeg kan skrive en liten oppdatering jeg, i anledning 6+0 i dag. Kommer snart :D
Fantastisk å høre :D Ja usj, formen i første trimester kan være noe skikkelig herk, men det er heldigvis helt normalt ja:Heartred Ååhh, jaaa, gleder meg til oppdatering! Du er jo lenger nå enn noen gang og denne gangen SKAL banneret ha kommet for å bli ja! Noe annet er helt uaktuelt :smiley-angry007

6+0 :love017

Endelig ny uke! Dagene går fremdeles ganske sakte, og jeg teller ned til TUL om 5 dager. Jeg har spottet litt rosa de siste dagene også, men nå blir jeg ikke like redd hver gang jeg ser det. Det er så lite og utvannet, og tar seg ikke opp. Og når jeg kjenner hvordan det strekker og verker inni livmoren er det ikke rart om det blør litt når jeg i tillegg går på støttemedisiner som øker sannsynligheten for litt blødning. Leser også at mange opplever det samme, så satser på at det er helt ufarlig.. Men det blir veldig godt (og litt skummelt) å dra på TUL neste uke!!

Ellers kan jeg melde at kvalmen har kommet, og jeg blir kvalm, svimmel og uvel av ALT :depressed: Til og med tanken på jul (som jeg elsker!) gjør meg kvalm. Det er ikke morgenkvalme, men kvalme 24/7. I natt våknet jeg kl. 3 av kvalme, og måtte spise litt regelmessig gjennom resten av natten for å ikke kaste opp. Selv om jeg bare har vært ordentlig kvalm i en ukes tid nå, og jeg er veldig takknemlig for å være gravid, synes jeg det er tungt å tenke på å ha det sånn i ukesvis (kanskje måneder?) fremover. Jeg gruer meg til alle planene jeg har fremover i desember, der de fleste involverer mat :hungover: Jeg har på en måte ikke den motivasjonen til å bære kvalmen som jeg trodde jeg ville ha. For meg har ikke graviditet betydd baby tidligere, så kanskje det er derfor jeg ikke klarer å motivere meg selv. Det er vanskelig å skjønne og koble hva kvalmen forhåpentligvis innebærer og er et tegn på. :binkybaby Hadde også et par uker med uggenhet og diverse andre symptomer i begge de to tidligere graviditetene (det varte også en uke etter at jeg mistet), så jeg var på en måte litt lei og sliten allerede før jeg hadde begynt nå :p Men altså, jeg ER veldig takknemlig for at jeg er gravid! Og om det blir baby av dette er det selvfølgelig verdt det. Og kvalmen og de andre symptomene mine er forhåpentligvis gode tegn på en liten, levende spire jeg forhåpentligvis får se på onsdag :Heartred

Back
Topp