IKM uke 32

Progesteronpille? Det er noe nytt for meg. Hva er det og hvorfor bruker man det? :angelic:
Jeg har fått påvist progesteronmangel, og med det lutealsvikt. Kroppen produserer ikke nok progesteron på egen hånd, så jeg har pleid å få el dag 17-19 i 25/26 dagers syklus. Dermed får ikke egget nok tid til å feste seg, før kroppen støter ut livmorslimhinnen. Så nå får jeg tilskudd. Håper det vil hjelpe…

Jeg har fått påvist progesteronmangel, og med det lutealsvikt. Kroppen produserer ikke nok progesteron på egen hånd, så jeg har pleid å få el dag 17-19 i 25/26 dagers syklus. Dermed får ikke egget nok tid til å feste seg, før kroppen støter ut livmorslimhinnen. Så nå får jeg tilskudd. Håper det vil hjelpe…
Aha, da lærte jeg noe nytt :) jaa får håpe det hjelper da! xsmile5

Ny dag, nye ultrasvake streker. Kan hende jeg bare er 9 dpo i dag, spørs når el var. Så jeg gir det noen dager til. Men er fortsatt svake streker på 3 forskjellige tester. Brenner alle og bannlyser de hvis det er skygge altså :shifty:

10 DPO :shifty:
9BD581AE-4140-460E-A236-3D0752F61517.jpeg

Tok tre nye tester nå, metode tidlig, babyplan tidlig og make sure.. kommer fortsatt strek på alle tre etter ca 3 minutter.. men svake som i går.. så sinnsykt irriterende :banghead: make sure er jo 25 mlu, så at jeg får strek der burde jo være noe.. verste jeg vet er denne testeperioden:hilarious::shifty:

Her er forøvrig streken på metode testen. Litt etter tiden, men var rosa før tiden også. Bare svakere.. og den pleier å være sein med streker :bored:

F88704C7-A1BE-4063-94BF-B6D5EC0CEC98.jpeg

8 DPO, og testetøs som jeg er, måtte jeg jo teste, haha. Selvfølgelig ingen strek der, bortsett fra ønskestreken da :P Og med vanlig make sure test på 25 mlu, så er det bare teit å tro at det vil slå ut :P Nå skal jeg prøve å ikke teste før på torsdag, 10 DPO. Får se hvordan det går da :laughing025

Så kjedelig :arghh: Fikk du og flere ganger ? Bare metode ? Jeg har ikke så veldig troen, men håper jo såklart:smiley-bounce012
Ja, fikk to stk. etter hverandre med akkurat samme strek, så dagen etter var den helt blank...så tror det må ha vært skygge, eller en slags skjemisk kanskje? Ikke godt å vite :happy118 Det var tidligtestene fra Metode

Ja, fikk to stk. etter hverandre med akkurat samme strek, så dagen etter var den helt blank...så tror det må ha vært skygge, eller en slags skjemisk kanskje? Ikke godt å vite :happy118 Det var tidligtestene fra Metode
Er så utrolig kjedelig.. skulle ikke gått an å få skygger :mad: Håper det er noe mer her siden jeg har fått to dager, men sikkert ikke:banghead: gir det noen dager til

10 dpo og blenda test her, da VET jeg løpet er kjørt :confused: Så da går jeg over på neste IKM-gruppe straks. Masse lykke til dere andre, heier på dere:love017
Løpet er jo ikke helt kjørt enda, men siden du gir uttrykk for at du kanskje ikke henger så mye i denne IKM-gruppa videre, så setter jeg deg på TR nå, så får du heller si ifra hvis det skulle endre seg! Vi sees sikkert i neste IKM-gruppe :love2

Løpet er jo ikke helt kjørt enda, men siden du gir uttrykk for at du kanskje ikke henger så mye i denne IKM-gruppa videre, så setter jeg deg på TR nå, så får du heller si ifra hvis det skulle endre seg! Vi sees sikkert i neste IKM-gruppe :love2
Jeg har veldig kort lutealfase, altså får jeg mensen på dag 11 eller 12, aldri senere. Så med blank test i dag kan du sette meg på TR ja :joyful: Takk!

Back
Topp