Karogalaro
Betatt av forumet
10 dpo og blenda test her, da VET jeg løpet er kjørt
Så da går jeg over på neste IKM-gruppe straks. Masse lykke til dere andre, heier på dere

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har fått påvist progesteronmangel, og med det lutealsvikt. Kroppen produserer ikke nok progesteron på egen hånd, så jeg har pleid å få el dag 17-19 i 25/26 dagers syklus. Dermed får ikke egget nok tid til å feste seg, før kroppen støter ut livmorslimhinnen. Så nå får jeg tilskudd. Håper det vil hjelpe…Progesteronpille? Det er noe nytt for meg. Hva er det og hvorfor bruker man det?![]()
Aha, da lærte jeg noe nyttJeg har fått påvist progesteronmangel, og med det lutealsvikt. Kroppen produserer ikke nok progesteron på egen hånd, så jeg har pleid å få el dag 17-19 i 25/26 dagers syklus. Dermed får ikke egget nok tid til å feste seg, før kroppen støter ut livmorslimhinnen. Så nå får jeg tilskudd. Håper det vil hjelpe…

Laura80-42-prøver på barn nr 3, dette var pp 17, mens kom i dag 13dpo.Hehe, det er fort gjort å bare hive seg med i skravla og glemme slike trivialiteter. Hvis du vil at jeg skal skrive deg opp nå, trenger jeg detaljene dine.
make sure er jo 25 mlu, så at jeg får strek der burde jo være noe.. verste jeg vet er denne testeperioden

Ser jo lovende ut da!Her er forøvrig streken på metode testen. Litt etter tiden, men var rosa før tiden også. Bare svakere.. og den pleier å være sein med streker
Vis vedlegget 386354
Så kjedeligSer jo lovende ut da!
Jeg fikk akkurat samme strek på min, men det var dessverre skygge![]()
Fikk du og flere ganger ? Bare metode ? Jeg har ikke så veldig troen, men håper jo såklart

Ja, fikk to stk. etter hverandre med akkurat samme strek, så dagen etter var den helt blank...så tror det må ha vært skygge, eller en slags skjemisk kanskje? Ikke godt å viteSå kjedeligFikk du og flere ganger ? Bare metode ? Jeg har ikke så veldig troen, men håper jo såklart
![]()
Det var tidligtestene fra MetodeEr så utrolig kjedelig.. skulle ikke gått an å få skyggerJa, fikk to stk. etter hverandre med akkurat samme strek, så dagen etter var den helt blank...så tror det må ha vært skygge, eller en slags skjemisk kanskje? Ikke godt å viteDet var tidligtestene fra Metode
gir det noen dager tilDe testene er jo egentlig ikke kjent for skygge! Så jeg har nok bare hatt uflaks.Er så utrolig kjedelig.. skulle ikke gått an å få skyggerHåper det er noe mer her siden jeg har fått to dager, men sikkert ikke
gir det noen dager til

Håper detDe testene er jo egentlig ikke kjent for skygge! Så jeg har nok bare hatt uflaks.
Satser på at dine betyr baby!![]()
![]()
Ellers burde de få høre hvor dårlige testene er blitt
Løpet er jo ikke helt kjørt enda, men siden du gir uttrykk for at du kanskje ikke henger så mye i denne IKM-gruppa videre, så setter jeg deg på TR nå, så får du heller si ifra hvis det skulle endre seg! Vi sees sikkert i neste IKM-gruppe10 dpo og blenda test her, da VET jeg løpet er kjørtSå da går jeg over på neste IKM-gruppe straks. Masse lykke til dere andre, heier på dere
![]()

Jeg har veldig kort lutealfase, altså får jeg mensen på dag 11 eller 12, aldri senere. Så med blank test i dag kan du sette meg på TR jaLøpet er jo ikke helt kjørt enda, men siden du gir uttrykk for at du kanskje ikke henger så mye i denne IKM-gruppa videre, så setter jeg deg på TR nå, så får du heller si ifra hvis det skulle endre seg! Vi sees sikkert i neste IKM-gruppe![]()
Takk!Gratulerer!Tror jeg kan settes på Gravid, 10. Dpo

TakkGratulerer!![]()