IKM uke 32

Jeg testet positivt i dag. Kjenner jeg er overlykkelig, og litt spent❤️

Vedlegg

• 05074FFF-D676-4EFE-8998-740B53FAEA12.jpeg
    05074FFF-D676-4EFE-8998-740B53FAEA12.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 121
Nå kom de klassiske menssmertene for fullt. Så da har garantert kroppen min bare lurt meg skikkelig.. Fortsatt 4-5 dager til IKM, så får bare forberede meg på å gå inn i PP6 :P

Trodde mensen var i gang men blør veldig lite. Unormalt lite. Åeh så lei! Vil gjerne ting skal være normalt. Normal mens, så jeg er sikker på jeg kan starte med letrozol ….

Trodde mensen var i gang men blør veldig lite. Unormalt lite. Åeh så lei! Vil gjerne ting skal være normalt. Normal mens, så jeg er sikker på jeg kan starte med letrozol ….
Ja, det er skikkelig irriterende! Har opplevd det selv en gang jeg skulle starte på letrozol. Vanskelig å vite hva som er dag 1 i syklus da!

Ja, det er skikkelig irriterende! Har opplevd det selv en gang jeg skulle starte på letrozol. Vanskelig å vite hva som er dag 1 i syklus da!
Huffja hva gjorde du da? Håper den kommer bedre i gang ila dagen eller morgendagen. Hvis det stopper opp aner jeg jo hvertfall ikke hva det var..:

Stirret meg ihjel på denne i stad. Først synes jeg det var antydning til strek, men når jeg ser på den nå, så ser jeg jo at den er blenda :p

Vedlegg

• Screenshot_20220809-133424_Gallery.jpg
    Screenshot_20220809-133424_Gallery.jpg
    957,9 KB · Visninger: 170
Huffja hva gjorde du da? Håper den kommer bedre i gang ila dagen eller morgendagen. Hvis det stopper opp aner jeg jo hvertfall ikke hva det var..:
Jeg endte vel med å drøye en måned, for sikkerhetsskyld. Det var etter en SA, så syklusen var litt rar. Pleier å blø veldig mye første mensdag, så pleier ikke å være til å ta feil av. Men har også fått litt spotting i forkant av mensen etter at jeg tok koronavaksinene, som ikke pleide å være et problem før. Men etter at jeg ble «vant til» det, har jeg lært meg at den første dagen med ordentlig blødning er CD1. Måtte da bare lære meg at jeg måtte la noen dager med spotting passere først.

Denne kom før det var gått 2 minutter. Jeg nistirret før jeg dyppet den, for å se hvor hakket er. Og det er ikke hakket jeg ser. Og den er rosa. Selv om kanskje bildet ikke viser det? Make sure 25 mlu.. til og med mannen ser den
:hilarious:
Kan da ikke være skygge ?
:arghh:

2AA01CAC-CD40-482A-81C3-10E3761C082A.jpeg
0CA0AA17-D622-42F3-BCD5-DAA539657699.jpeg

Denne kom før det var gått 2 minutter. Jeg nistirret før jeg dyppet den, for å se hvor hakket er. Og det er ikke hakket jeg ser. Og den er rosa. Selv om kanskje bildet ikke viser det? Make sure 25 mlu.. til og med mannen ser den
:hilarious:
Kan da ikke være skygge ?
:arghh:

Vis vedlegget 386383Vis vedlegget 386384
Jeg tenker det ikke er noen tvil, skygge på alle testene du har tatt og 3 dager på rad? i think not
Gratulerer, håper spiren holder til termin :Heartpink:Heartblue

Jeg tenker det ikke er noen tvil, skygge på alle testene du har tatt og 3 dager på rad? i think not
Gratulerer, håper spiren holder til termin :Heartpink:Heartblue
Tør ikke ta imot gratulasjon helt enda :oops: Jeg håper :smiley-angelic001 Er rart hvis jeg skal få skygge på tre forskjellige merker, flere dager. Og denne er sterkere enn i morges.. tester på nytt i morgen. Krysser fingrene:smiley-angelic001

Tør ikke ta imot gratulasjon helt enda :oops: Jeg håper :smiley-angelic001 Er rart hvis jeg skal få skygge på tre forskjellige merker, flere dager. Og denne er sterkere enn i morges.. tester på nytt i morgen. Krysser fingrene:smiley-angelic001
Krysser fingrene for deg <3

Back
Topp