Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererJeg testet positivt i dag. Kjenner jeg er overlykkelig, og litt spent![]()

GratulereJeg testet positivt i dag. Kjenner jeg er overlykkelig, og litt spent![]()
Takk, krysser fingrene for at det sitter godtGratulerer![]()
Tusen takk, håper det sitter skikkeligGratulere![]()
Ja, det er skikkelig irriterende! Har opplevd det selv en gang jeg skulle starte på letrozol. Vanskelig å vite hva som er dag 1 i syklus da!Trodde mensen var i gang men blør veldig lite. Unormalt lite. Åeh så lei! Vil gjerne ting skal være normalt. Normal mens, så jeg er sikker på jeg kan starte med letrozol ….
Huffja hva gjorde du da? Håper den kommer bedre i gang ila dagen eller morgendagen. Hvis det stopper opp aner jeg jo hvertfall ikke hva det var..:Ja, det er skikkelig irriterende! Har opplevd det selv en gang jeg skulle starte på letrozol. Vanskelig å vite hva som er dag 1 i syklus da!
Jeg endte vel med å drøye en måned, for sikkerhetsskyld. Det var etter en SA, så syklusen var litt rar. Pleier å blø veldig mye første mensdag, så pleier ikke å være til å ta feil av. Men har også fått litt spotting i forkant av mensen etter at jeg tok koronavaksinene, som ikke pleide å være et problem før. Men etter at jeg ble «vant til» det, har jeg lært meg at den første dagen med ordentlig blødning er CD1. Måtte da bare lære meg at jeg måtte la noen dager med spotting passere først.Huffja hva gjorde du da? Håper den kommer bedre i gang ila dagen eller morgendagen. Hvis det stopper opp aner jeg jo hvertfall ikke hva det var..:
Gratulerer!Jeg testet positivt i dag. Kjenner jeg er overlykkelig, og litt spent![]()

Jeg tenker det ikke er noen tvil, skygge på alle testene du har tatt og 3 dager på rad? i think notDenne kom før det var gått 2 minutter. Jeg nistirret før jeg dyppet den, for å se hvor hakket er. Og det er ikke hakket jeg ser. Og den er rosa. Selv om kanskje bildet ikke viser det? Make sure 25 mlu.. til og med mannen ser denKan da ikke være skygge ?![]()
![]()
Vis vedlegget 386383Vis vedlegget 386384

Tør ikke ta imot gratulasjon helt endaJeg tenker det ikke er noen tvil, skygge på alle testene du har tatt og 3 dager på rad? i think not
Gratulerer, håper spiren holder til termin![]()
Er rart hvis jeg skal få skygge på tre forskjellige merker, flere dager. Og denne er sterkere enn i morges.. tester på nytt i morgen. Krysser fingrene
Krysser fingrene for deg <3Tør ikke ta imot gratulasjon helt endaJeg håper
Er rart hvis jeg skal få skygge på tre forskjellige merker, flere dager. Og denne er sterkere enn i morges.. tester på nytt i morgen. Krysser fingrene
![]()