IKM uke 32

Denne kom før det var gått 2 minutter. Jeg nistirret før jeg dyppet den, for å se hvor hakket er. Og det er ikke hakket jeg ser. Og den er rosa. Selv om kanskje bildet ikke viser det? Make sure 25 mlu.. til og med mannen ser den
:hilarious:
Kan da ikke være skygge ?
:arghh:

Vis vedlegget 386383Vis vedlegget 386384
Sniker! Helt klart babystrek dette :Heartred Alt for sterk til å være skygge. Streken er sterkere enn min gravidstrek var 9dpo, legger ved bilde. Hvor mange dpo er du?

Vedlegg

• 365C56CC-00F6-4997-92F1-532B61EC0E1E.jpeg
    365C56CC-00F6-4997-92F1-532B61EC0E1E.jpeg
    292,7 KB · Visninger: 94
Sniker! Helt klart babystrek dette :Heartred Alt for sterk til å være skygge. Streken er sterkere enn min gravidstrek var 9dpo, legger ved bilde. Hvor mange dpo er du?
Åh. Det bilde gav meg litt ro kjente jeg :Heartred Jeg er 9 eller 10 dpo. Usikker på om egget slapp dagen etter første positive el test eller dagen etter igjen (hadde 3 dager positiv). Har fått strek på alle testene, men veldig svake. Denne er sterkere enn de andre da !

Beklager om detter er feil plass å poste innlegget. Hjelpes! Plutselig kom det to streker på en tidligtest for noen dager siden. I dag på det jeg tror er 14 dpo tok jeg denne, er ikke denne streken litt i svakeste laget?
IMG_20220810_075534093_HDR.jpg

Last edited:
Var visst bare litt spotting i går med litt brunt(TMI :hilarious: ) som har sluttet igjen nå. IKM i dag så da kommer det vel for fult i løpet av dagen

Monitor sa "ikke gravid" - som forventet når det er så vidt de testene med 25 ml/u gir utslag. Og testene til monitoren er vel 50 ml/u :P

Beklager om detter er feil plass å poste innlegget. Hjelpes! Plutselig kom det to streker på en tidligtest for noen dager siden. I dag på det jeg tror er 14 dpo tok jeg denne, er ikke denne streken litt i svakeste laget? Vis vedlegget 386404
Synes denne var ganske tydelig! Gratulerer! Helt OK å poste det her:) Vil du føres opp på lista for IKM-gruppa vår også? I så fall trenger jeg opplysningene dine som beskrevet i første innlegg på første side. Men helt OK om du ikke vil føres opp også!

Monitor sa "ikke gravid" - som forventet når det er så vidt de testene med 25 ml/u gir utslag. Og testene til monitoren er vel 50 ml/u :p
Jeg syntes også at jeg av og til så en antydning til strek på den testen din fra i går, så det kan jo fortsatt komme! Håper på tydelig positiv test for deg i løpet av kort tid nå!

Da kom «endelig» mensen i dag. Visste jo at jeg ikke var gravid pga. negative tester, men tok noen dager før mensen kom etter at jeg sluttet på progesterontilskuddet. Håper jeg ser dere som ikke blir gravide denne runden i «IKM uke 36»-gruppa :) (Fortsetter selvsagt å følge med her og oppdatere lista etter hvert som folk får positive tester eller mensen).

Jeg syntes også at jeg av og til så en antydning til strek på den testen din fra i går, så det kan jo fortsatt komme! Håper på tydelig positiv test for deg i løpet av kort tid nå!
Mistet litt håpet nå, føler ikke på noe som helst i dag. Bare litt at brystene reagerer litt mer enn vanlig på vinden fra vifta eller om det blåser ute.

Blenda 12 dpo, så nå har jeg offisielt mistet håpet! Blir enten å ende opp i ikm 35 eller 36, men ikke sikker ennå, så venter til positiv el-test!

Lykke til til dere som venter en spire, og lykke til til dere som går inn i en ny pp :Heartred

Vet man ikke skal lese av resultatet på strimmelen til CB monitor. Men hadde en test igjen av den. Det er alltid 2 streker på de testene, men nå var streken faktisk sterkere enn den jeg tok i dag tidlig. Og området rundt brystvortene er jo ekstremt mye større og en antydning til mørkere enn vanlig. Meen - samtidig føles det jo ut som TR kommer hvert øyeblikk, men ingen tegn til det. Bare masse blank utflod, som jeg forsåvidt ALDRI pleier å ha de dagene før TR kommer. Blææ, såå utålmodig før jeg finner ut om dette faktisk er noe eller ikke.. Får flere tester i posten i morgen, så får se da :p

Back
Topp