IKM uke 32

Sniker, for jeg elsker å kikke på alle testene :bag:
Men jeg ville bare si hvis du ikke har tatt Letrozol før, så tok jeg i fire eller fem sykluser, og ville bare si at hvis du får supervondt i kroppen av de, så hjelper det å ta de på kvelden isteden. Jeg fikk kjempevondt, men hjalp å ta de på kvelden istedenfor morgenen :)
Åh såpss, vondt i kroppen? Kanskje ta de sent cd 2 da? Føles så «seint» å ta de sent cd3? Eller? Når tok du de?

Nå må noen ta fra meg tester snart.
Jeg er nå 8 eller 9 DPO og har allerede brukt 5 tester. Alle negative selvfølgelig. Og da surmuler jeg og bestiller enda flere til neste PP.

HVA MED Å VENTE TIL NÆRMERE IKM? Neeeida. Sitte her å pine seg selv.

Nå kom jeg nettopp hjem fra apoteket med to nye tester også. Herrejesus.
Hehe 8DPO og testelyst i dag- men dette innlegget «snappet» meg littbut av det. Får «vente til freddan»

Åh såpss, vondt i kroppen? Kanskje ta de sent cd 2 da? Føles så «seint» å ta de sent cd3? Eller? Når tok du de?
Ja, hele kroppen verka skikkelig, og Paracet hjalp ingenting. Ikke for å skremme altså, og er jo ikke alle det blir sånn for. Men jeg skulle bare fortsette å ta fra cd3, selv om jeg tok på kvelden.

Ja, hele kroppen verka skikkelig, og Paracet hjalp ingenting. Ikke for å skremme altså, og er jo ikke alle det blir sånn for. Men jeg skulle bare fortsette å ta fra cd3, selv om jeg tok på kvelden.
Har sett at ulike personer har fått beskjed av legen om å ta det fra ulike dager i syklus. Noen skal ta fra CD2, noen fra 3 og noen fra CD4. Så det spiller sikker ikke så stor rolle om du tar det om morgenen eller kvelden på CD3. Jeg prøvde å ta det om kvelden første syklusen jeg gikk på det, etter tips fra noen på forumet her om å gjøre det for å unngå bivirkninger. Jeg fikk ingen bivirkninger da, og har tatt det om morgenen de andre syklusene jeg har gått på det. Har ikke fått noen bivirkninger da heller (og jeg har alltid gått på dobbel dose). Så det er nok ganske individuelt om/hvor mye bivirkninger man får. Sikkert lurt å ta det om kvelden for sikkerhetsskyld den første syklusen, så kan du evt. endre tidspunkt senere sykluser, hvis du ikke fikk bivirkninger og du synes det er mer praktisk om morgenen. Jeg fikk for øvrig eggløsning til ca. samme tid, uavhengig av om jeg tok det om morgenen eller kvelden.

Var det vondt under selve kuren på 5 dager, eller fortsatte det videre og?

Endelig brått og brutalt blør jeg. Veldig fornøyd for da får jeg begynt med letrozol litt tidigere. Er «bare» 12-13 dpo i kveld , dvs 13-14dpo i morgen så lutealfasen ble BitteLitt kortere enn hva jeg er vant med, sannsynligvis skyldes det bittelitt lave progesteronverdiene etter spontanaborten forrige syklus. Er bare glad for å få startet på ny syklus iallefall. :D

25430ADD-65C0-4B6F-BFB7-44DC9342E1E0.jpeg

Okay. Nå har jeg fått strek (dog meget svake) på to make sure 25 mlu, to metode tidlig og en babyplan. Kan da ikke være skygge på alle de ? :arghh: Nå er det antydning til håp her. Blir tussete hvis dette er falskt:oops: her er to bilder av den siste jeg tok, delvis utvannet urin. Er bare 9 dpo, så forventer ikke så sterke streken enda..
4020A4F6-132A-4325-BC7A-FBF7E87DA184.jpeg

Bah! Har vært så håpefull denne runden, men i dag har jeg fått litt vondt i ryggen og sånne mensaktige murringer. Blæææh! Er cd22 og 8DPO, så for tidlig å teste og… men aner meg jo hvor landet ligger…

Endelig brått og brutalt blør jeg. Veldig fornøyd for da får jeg begynt med letrozol litt tidigere. Er «bare» 12-13 dpo i kveld , dvs 13-14dpo i morgen så lutealfasen ble BitteLitt kortere enn hva jeg er vant med, sannsynligvis skyldes det bittelitt lave progesteronverdiene etter spontanaborten forrige syklus. Er bare glad for å få startet på ny syklus iallefall. :D
Skulle sette deg på TR i lista, men så så jeg at jeg ikke hadde ført deg opp på lista i utgangspunktet. Bladde gjennom alle innleggene her for å finne opplysningene dine for å få lagt deg inn, men oppdaget da at du ikke har oppgitt det. Er det bevisst fordi du ikke vil føres opp (hvilket selvsagt er helt lov ;)), eller er det en forglemmelse? Hvis du vil at jeg skal føre deg opp, kan du skrive opplysningene dine i et innlegg nå:)

Vis vedlegget 386322

Okay. Nå har jeg fått strek (dog meget svake) på to make sure 25 mlu, to metode tidlig og en babyplan. Kan da ikke være skygge på alle de ? :arghh: Nå er det antydning til håp her. Blir tussete hvis dette er falskt:oops: her er to bilder av den siste jeg tok, delvis utvannet urin. Er bare 9 dpo, så forventer ikke så sterke streken enda.. Vis vedlegget 386323
Har hørt at metode slår sent ut, så en skygge på den allerede 9 dpo burde vel love bra? Og, som du sier, det skal vel noe til at det er feilaktige skygger på alle testene?!

Skulle sette deg på TR i lista, men så så jeg at jeg ikke hadde ført deg opp på lista i utgangspunktet. Bladde gjennom alle innleggene her for å finne opplysningene dine for å få lagt deg inn, men oppdaget da at du ikke har oppgitt det. Er det bevisst fordi du ikke vil føres opp (hvilket selvsagt er helt lov ;)), eller er det en forglemmelse? Hvis du vil at jeg skal føre deg opp, kan du skrive opplysningene dine i et innlegg nå:)
Oi haha ja det har jeg glemt :)

Har bare sneket litt rundt i denne gruppa :) Hørte egt til IKM uke 33, men nå har Flo og PreMom endret IKM til 13/14.08. Så om jeg får lov til å melde meg inn her og, så gjør jeg gjerne det :)

M.V - 28 - B1 - PP5 - EL 01.08 - IKM 13/14.08

Blenda 10dpo på morgenurin og kveldsurin, så føler på meg at det dessverre ikke gikk denne gangen! :banghead: Skal teste meg frem til ikm om tre dager. Foreløpig ingen pms-tegn heller da, som vanligvis burde kommet nå:nailbiting:

På morgenen og nå har det vært ubehagelig/vanskelig å sette inn progesteronpilla. Akkurat som det er «stengt» oppi der- helt nytt for meg…

Har bare sneket litt rundt i denne gruppa :) Hørte egt til IKM uke 33, men nå har Flo og PreMom endret IKM til 13/14.08. Så om jeg får lov til å melde meg inn her og, så gjør jeg gjerne det :)

M.V - 28 - B1 - PP5 - EL 01.08 - IKM 13/14.08
Det får du selvsagt lov til :joyful: Har ført deg opp nå!

Back
Topp