Pcos-syklus. Her skjer det mye som ikke gir helt mening. Hadde (muligens) positiv eltest CD17 (legger med bilde av testen). Hadde influensa også, og feber, så den stiplete linja er når temping ikke var mulig. Tror også at jeg var subfebril et par dager etterpå. Hadde da eggehviteslim iblandet mye blod. Nå 14 dager etterpå har jeg begynt å spotte/blø igjen, men eggehviteslim. Men ingen lh-økning. Kan jo se ut som kroppen ikke fikk til eggslipp siden tempen ikke gikk opp. Og hva skjer nå mon tro med blødning igjen? Blir helt svett av det her
Optimisten i meg tenker det kan være greit å ta en gr.test bare for å få utelukket at ikke spottingen er pga det! Synes definitivt den el-testen på bildet er positiv, men ut fra tempen ser det jo ikke ut som el har vært. Så en av de er jo feil. Tror sjansen er større for at egget ikke slapp når kroppen prøvde på det, enn manglende temp-stigning. Men kanskje det nærmer seg hvis du har el-slim? Spotter ikke selv, men mener noen kan gjøre det rundt el. Kanskje noen andre her inne vet mer om det. Ville testet etter el et par ganger om dagen fremover, så du ikke mister toppen. Hvis ikke den dippen på cd 28 var el? Tempen har jo vært litt høyere siste to dagene, særlig hvis man tar hensyn til at du kanskje hadde lett feber noen dager etter sykdom/striplet linjen. Lykke til

Håper EL er i dag, så skal prøve å få mannen til å levere 

da bikker vi 110 dagers-syklus denne gangen

Velfortjent! Nå blir det spennende om det blir spire og 
sikkert lurt å gå via fastlegen først!
Usikker på når jeg burde teste, 8 dpo? Vet ikke om jeg holder så mye lenger