JaSå gøy at flere her inne allerede har fått el, håper tiden min går fortere med å følge med på at dere andre skal begynne å teste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSå gøy at flere her inne allerede har fått el, håper tiden min går fortere med å følge med på at dere andre skal begynne å teste![]()
Ja det går ofte raskere enn man først frykter heldigvisJadisse 14 dagene gikk overraskende fort
hvor ligger du an i løypen nå??
Lh svinger fælt i løpet av dagen, særlig om konsentrasjonen av urin er svak. Jeg fikk en supersvak i går. Positiv i dag på svært konsentrert urin. Håper du får el snart daDette er en EL test jeg tok 2 dager før EL før jeg ble gravid med nr to og den var mye svakere enn den jeg tok i dag! Så jeg tror kanskje EL kommer om et par tre dager. Tror jeg må teste de neste dagene likevel![]()
JaJa det går ofte raskere enn man først frykter heldigvisCd14 i dag, regner med el på cd18, men ettersom jeg faktisk hadde el slim i går så har jeg en liten forhåpning om at den skal komme en dag før
Hadde ikke tissa på 6 timer, så urinen var nok ganske konsentrert. Vi legger inn aksjer i tilfelleLh svinger fælt i løpet av dagen, særlig om konsentrasjonen av urin er svak. Jeg fikk en supersvak i går. Positiv i dag på svært konsentrert urin. Håper du får el snart daselvom spiral akkurat er tatt ut
![]()
Ja jeg så det! Kommenterte på feil bilde bareHadde ikke tissa på 6 timer, så urinen var nok ganske konsentrert. Vi legger inn aksjer i tilfelle
Det bildet du likte var 3 år gammelt, la det ved for å vise at det var to dager før jeg hadde eggløsning og det jeg tok i dag (første bildet jeg la ut) var enda sterkere enn det <3

Ja vi la inn i går hvertfall! Men el test er jo negativ i dag så da dropper vi nok i dagJada er det bare å legge inn aksjer tenker jeg da, så lenge du har el slim er du jo fertil
Spennende. Håper det er vår tur denne måneden
![]()
![]()
Neida, man kan aldri ha for mye sex.Ja vi la inn i går hvertfall! Men el test er jo negativ i dag så da dropper vi nok i dagRedd for å ha for mye sex før det gjelde hehe.. jaa det må det være nå!
Denne meldingen trengte jeg å se nå haha, jeg har stresset meg ihjel med dette hele uka, altså når vi skal ha sex, jeg har også lest at det ikke kan bli for mye, men så blir man jo usikker da!Neida, man kan aldri ha for mye sex.Haha. Hvor mere sex, hvor friskere sperm.
Med mindre han har påvist såpass dårlig sædkvalitet at han bør "spare opp" i en dag, så står det bare på hvor mye dere føler for selv.Denne meldingen trengte jeg å se nå haha, jeg har stresset meg ihjel med dette hele uka, altså når vi skal ha sex, jeg har også lest at det ikke kan bli for mye, men så blir man jo usikker da!

Jeg har lest så mye om det derre der. For før mente man at man skulle spare opp sperm for at det skulle bli mere, men det som viser seg da er at de dør ut, og de blir «gamle». Så friske yngre menn skal ha utløsning ofte og ha sex hver dag gjør ingen ting. Dette med å spare opp er vel ment for de som har lite, eller dårlig kvalitetDenne meldingen trengte jeg å se nå haha, jeg har stresset meg ihjel med dette hele uka, altså når vi skal ha sex, jeg har også lest at det ikke kan bli for mye, men så blir man jo usikker da!

Blir sånn kvalitet vs kvantitet! Ja det blir mer av å spare, men kvaliteten går jo ned. Sjekket opp i det her med flere ganger for dagen, og jo det går litt ned i antall sædceller per utløsning om dagen, men er mer enn nok til å bli gravid på, og seff god kvalitet påJeg har lest så mye om det derre der. For før mente man at man skulle spare opp sperm for at det skulle bli mere, men det som viser seg da er at de dør ut, og de blir «gamle». Så friske yngre menn skal ha utløsning ofte og ha sex hver dag gjør ingen ting. Dette med å spare opp er vel ment for de som har lite, eller dårlig kvalitetså jeg tror det lønner seg å ha sex hver dag jeg, gjennom det fertile vinduet
om man orker
![]()
Ja altså vi har jo ikke sjekket kvaliteten så det er jo det jeg er bekymret for, men jeg har jo ingen grunn til å være bekymret for det egentligMed mindre han har påvist såpass dårlig sædkvalitet at han bør "spare opp" i en dag, så står det bare på hvor mye dere føler for selv.
Vi orker ikke holde på flere ganger om dagen eller hver dag noe særlig, så blir kanskje annenhver dag eller mindre, varierer veldig. Nå har vi hatt oss 5 ganger etter TR, syns det er bra jeg![]()

Ja det tror jeg også, selvfølgelig bare om man har lyst, for hvis det bare blir stress så blir jo det bare dumt ogJeg har lest så mye om det derre der. For før mente man at man skulle spare opp sperm for at det skulle bli mere, men det som viser seg da er at de dør ut, og de blir «gamle». Så friske yngre menn skal ha utløsning ofte og ha sex hver dag gjør ingen ting. Dette med å spare opp er vel ment for de som har lite, eller dårlig kvalitetså jeg tror det lønner seg å ha sex hver dag jeg, gjennom det fertile vinduet
om man orker
![]()
Du har jo klart å bli gravid to ganger, så tror nok han har gode svømmereJa altså vi har jo ikke sjekket kvaliteten så det er jo det jeg er bekymret for, men jeg har jo ingen grunn til å være bekymret for det egentlig
Nei det blir mye pliktsex her rundt el

Takk <3 Jeg har bestemt meg for å ta med testerJa jeg så det! Kommenterte på feil bilde bare
Jeg håper du har rett og at el er rett rundt hjørnethadde som sagt ganske lik din i går. Og positiv i dag. Så det er jo veldig mulig
Spennende da. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt med tester![]()
Du har jo klart å bli gravid to ganger, så tror nok han har gode svømmere
Jeg har jo såvidt jeg vet aldri vært gravid, og han har ikke.. befruktet noen, så er kanskje verre med oss, men vi er ikke bekymret for det ennå
Ja mannen min vil ikke ha noen timeplan eller noe sånn, jeg sier ikke når EL er, men han skjønner jo seff ca. når det er. Denne PP har jeg vært litt mer på, siden vi skulle prøve litt hardere, men nå er jeg ganske fornøyd med innsatsen vår, så lenge EL kommer / har vært nå da![]()
Jaa du har helt rett! Ja du blir nok helt sikkert gravid veldig snartDu har jo klart å bli gravid to ganger, så tror nok han har gode svømmere
Jeg har jo såvidt jeg vet aldri vært gravid, og han har ikke.. befruktet noen, så er kanskje verre med oss, men vi er ikke bekymret for det ennå
Ja mannen min vil ikke ha noen timeplan eller noe sånn, jeg sier ikke når EL er, men han skjønner jo seff ca. når det er. Denne PP har jeg vært litt mer på, siden vi skulle prøve litt hardere, men nå er jeg ganske fornøyd med innsatsen vår, så lenge EL kommer / har vært nå da![]()