Ja de testene er utrolig rare, men nå gikk de fra omtrent helt svake til plutselig sterkeJeg har også kjefta noe ekstremt på EL testene. Jeg får dem ikke til å spille på lag med meg samma hvordan jeg prøver å tisse på dem. De blir like bleike uansett. Og da premom sa jeg skulle ha EL, jo da dukket TR opp, så da var det jo null vits å starte å dyppe noe EL test.Jeg blir gal på de testene!
MEN nå fikk du jo faktisk positiv test til slutt da! Og det at gyn kunne fortelle deg at du hadde et egg som lå og venta spent, så følte jeg meg trygg på at du ble å få en sjanse. Så da må de bare treffes og feste seg og starte delingen, så er dere på vei til en liten baby!
Så utrolig kjipt å få TR istedet for EL

Ja nå håper jeg virkelig at den sitter, men kjenner at det er utrolig vanskelig å tenke det da vi alltid har slitt med å bli gravide..

håper å få lagt inn i morgen også
så kjenner at skuffelsen kommer til å bli stor hvis ikke det går denne syklusen..

Vet at det er alt for tidlig til gravidsymptomer, men føler bare at et eller annet skjer med kroppen i disse dager

Kos deg masse med venninner i kveld! Enig i at alt som kan få tiden til gå raskere når man teller dager er kjærkomment
Kanskje en grunn til at jeg ikke får positive tester!? 
Det er for tidlig å teste også så vet ikke om jeg er blitt gravid enda en gang
Tiden gikk å plutselig fikk vi snipp. Var å kikka i den gamle dagboka mi, å der var jommen meg vogna jeg hadde drømt om i så mange år. Men den var langt fra så fin som jeg husket den! Men ny så kostet den vell 4000 svenske kroner, så den ville jo vært MYE billigere enn dagens vogner. Snipp derimot har fått 5 brukte vogner, og bruker dem nesten ikke i det hele tatt, noen av dem