Veien mot den komplette familien <3

Fikk du tak i Letrozol forresten? Vet det er leveringsvansker på de nå..
Åy sier du det!

Fikk egentlig utskrevet Femar, men fikk Letrozol istedet, samme greia men forskjellige navn:confused:
Men ja heldigvis da:smug:
 
Åy sier du det!

Fikk egentlig utskrevet Femar, men fikk Letrozol istedet, samme greia men forskjellige navn:confused:
Men ja heldigvis da:smug:

Så bra..! Flaks :woot:
Jeg har heldigvis en halv pakke igjen, skal starte på det igjen den kommende syklusen.
Masse lykke til :Heartred
 
Så bra..! Flaks :woot:
Jeg har heldigvis en halv pakke igjen, skal starte på det igjen den kommende syklusen.
Masse lykke til :Heartred
Ja flaks!:D
Får håpe at du klarer deg med de du har igjen da:)
Tusen takk:Heartred og lykke til til deg også:love7
 
PP2 - CD8

Siste dag på Letrozol idag:hello2
Kjempe spent på denne syklusen nå, UL for å sjekke eggene på onsdag, CD13:)

Tok en EL test før vi reiste på hytta igjen i helga, den var svak så da blir det ikke ny test før på søndag :happy: da tenker jeg det er på tide å starte aksjeinnleggingen:rolleyes:

Nå skal vi koble av og kose oss på hytta i helga:Heartred

Legger ved dagens EL test:happy:
 

Vedlegg

  • C40C47C4-D21E-4BB4-B38A-375498B9AAB3.jpeg
    C40C47C4-D21E-4BB4-B38A-375498B9AAB3.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 39
Last edited:
PP2 - CD10

Hjemme fra hytta igjen. Borte bra men hjemme best:)
Koser oss masse på hytta, men det er rolig å deilig å komme hjem igjen også :smug:

Ny test, kanskje en liten tanke sterkere men ikke mye men fortsatt litt tidlig :rolleyes:
 

Vedlegg

  • BD807802-30B6-40D8-8A3D-0ABFEF63CE43.jpeg
    BD807802-30B6-40D8-8A3D-0ABFEF63CE43.jpeg
    188,6 KB · Visninger: 55
PP2 - CD11

Nye EL tester idag, som var kjempe svake..:(
Kjenner nå litt på følelsen av at kroppen er tilbake i sitt vante jeg og ikke klarer å gjøre jobben sin.. går på enkel dose Letrozol denne PP og hadde håpt at dette funket, men er redd jeg må opp i dobbel dose.

Kjenner nå at jeg er kjempe spent på hva UL viser på onsdag, CD13:nailbiting:

Vet at det er tidlig, og vi er jo bare i PP2, men når vi har holdt på i over 1 år begge gangene vi har prøvd, sliter jeg med å holde motet oppe, for om vi skal slite like mye denne gangen er jeg redd vi «gir opp» og er fornøyde med de 2 barna vi allerede har:Heartred
 

Vedlegg

  • 1968AE2E-8967-436E-AC66-B00299845F9C.jpeg
    1968AE2E-8967-436E-AC66-B00299845F9C.jpeg
    370,1 KB · Visninger: 35
Skjønner deg godt, man blir liksom litt motløs når ting skal ta så tid, særlig det man ønsker seg mest av alt!

Krysser fingrene for at alt er som det skal når du kommer til gyn så du kan senke skuldrene litt:love2
Sender stor klem og ei god dose babystøv:Heartpink

ps: el testene mine var low på morgen og plutselig positiv på kvelden forrige syklus hvis det er til noen trøst:love7
 
Skjønner deg godt, man blir liksom litt motløs når ting skal ta så tid, særlig det man ønsker seg mest av alt!

Krysser fingrene for at alt er som det skal når du kommer til gyn så du kan senke skuldrene litt:love2
Sender stor klem og ei god dose babystøv:Heartpink

ps: el testene mine var low på morgen og plutselig positiv på kvelden forrige syklus hvis det er til noen trøst:love7
Ja virkelig altså..
Tusen takk for gode og varmende ord:Heartred
Ja det er en god trøst, så fortsetter å teste ikveld også så er jeg kjempe spent på timen i morgen!:smiley-angelic001

ufattelig hvor dyrt denne babyprøvingen er:p 1000lappene bare flyyr ut:oops:
 
Ja virkelig altså..
Tusen takk for gode og varmende ord:Heartred
Ja det er en god trøst, så fortsetter å teste ikveld også så er jeg kjempe spent på timen i morgen!:smiley-angelic001

ufattelig hvor dyrt denne babyprøvingen er:p 1000lappene bare flyyr ut:oops:

Usj ja, kan jeg tenke meg!! Blir jo ekstra når en skal til gyn og :oops: jeg har sikkert brukt hvertfall 1000kr om ikke mer til sammen på el tester + gr tester. Ja, for ikke å snakke om de 1700kr hos gyn på volvat for å ta ut spiralen :hilarious:
 
Usj ja, kan jeg tenke meg!! Blir jo ekstra når en skal til gyn og :oops: jeg har sikkert brukt hvertfall 1000kr om ikke mer til sammen på el tester + gr tester. Ja, for ikke å snakke om de 1700kr hos gyn på volvat for å ta ut spiralen :hilarious:
Ja nettopp!!:hilarious::hilarious: Så lappene flyyr avgårde:p jeg har også mest 2 timers kjøring en vei for å komme til gyn, så det koster også litt i reise:cool::p
 
PP2 - CD12

Og fortsatt helt svak test:(

Gyn i morgen og håper på bedre nyheter der:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 74C6C618-9346-4AC0-93F6-DCE5E9C82793.jpeg
    74C6C618-9346-4AC0-93F6-DCE5E9C82793.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 49
Last edited:
PP2 - CD13

Timen hos gyn idag gikk over all forventning!:D
UL viste et stort og fin egg på 16/17mm og gyn sa at dette kom til å slippe iløpet av kort tid:D kjente at dette var nyheter jeg trengte, da jeg egentlig var forberedt på at det ikke var noen store egg å se.. Gyn fortalte også når hun skulle ta celleprøven at det var MASSE EL slim som var kjempe positivt:smiley-bounce015

Kom hjem og skulle teste etter EL og når jeg da tørket meg var papiret fullt av EL slim som kunne strekkes laangt mellom fingrene:dance011

EL testen(e) derimot er fortsatt supersvake! Måtte sjekke med en test fra Make Sure også for sikkerhetsskyld men denne var enda svakere..
Så akuratt nå forstår jeg ingenting…:banghead:
UL viser et stort fint egg som straks er klart, kroppen lager masse EL slim og testene er kjempesvake..

Fikk jo omtrent positiv test med en gang jeg startet å teste forrige syklus, så aner jo ikke om toppen kommer fort, så får bare fortsette å teste. Skal ta en ny test i kveld.:nailbiting:

Så kan jeg med det samme si #sjekkdeg! Super viktig:notworthy
 

Vedlegg

  • 343AB3D0-02F7-4B72-A074-6165077EE08F.jpeg
    343AB3D0-02F7-4B72-A074-6165077EE08F.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 43
Jeg har trua, fordi mine så slik ut:
73A2F622-D394-4820-84CB-9007B9A8B064.jpeg



Ser på CD 12 at det første på dagen var jo suuuper lav, også ble den positiv, gjett om jeg var overraska :hilarious:


Også så bra at det gikk så fint hos gyn! Happy humping, nå er det jo bare å kjøre på :woot:
 
Jeg har trua, fordi mine så slik ut:
Vis vedlegget 375300



Ser på CD 12 at det første på dagen var jo suuuper lav, også ble den positiv, gjett om jeg var overraska :hilarious:


Også så bra at det gikk så fint hos gyn! Happy humping, nå er det jo bare å kjøre på :woot:
Tusen takk for at du deler!:happy:
Ser at den første dik på CD12 e like mine. Ja Gyn timen gikk over all forventning og såå glad for det:D
Skulle jo trodd etter tilbakemeldingene jeg fikk der at jeg egentlig burde fått positive EL tester nå:p hun sa at det manglet ca 1 mm før egget slapp så ventet mest EL idag eller i morgen. Og hvis EL testene er positive 12-48 timer før eggløsning burde den være positiv gaaanske snart:hilarious:

Hadde masse EL slim igår som hun også kommenterte, men ikke sett noe til det idag så begynner å lure på om EL fant sted igår kveld/inatt:rolleyes:
Vi fortsetter med humpingen noen dager til å krysser fingrene:D
Heldigvis styres ikke kroppen av testene:hilarious::hilarious:
 
Tusen takk for at du deler!:happy:
Ser at den første dik på CD12 e like mine. Ja Gyn timen gikk over all forventning og såå glad for det:D
Skulle jo trodd etter tilbakemeldingene jeg fikk der at jeg egentlig burde fått positive EL tester nå:p hun sa at det manglet ca 1 mm før egget slapp så ventet mest EL idag eller i morgen. Og hvis EL testene er positive 12-48 timer før eggløsning burde den være positiv gaaanske snart:hilarious:

Hadde masse EL slim igår som hun også kommenterte, men ikke sett noe til det idag så begynner å lure på om EL fant sted igår kveld/inatt:rolleyes:
Vi fortsetter med humpingen noen dager til å krysser fingrene:D
Heldigvis styres ikke kroppen av testene:hilarious::hilarious:

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å ta en test på kvelden Cd 12 fordi den var så lav, men tenkte skitt au, og heldigvis for det:hilarious:

Det kan hende! :D Du sier noe der, heldigvis styres ikke kroppen av dem:D
 
Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å ta en test på kvelden Cd 12 fordi den var så lav, men tenkte skitt au, og heldigvis for det:hilarious:

Det kan hende! :D Du sier noe der, heldigvis styres ikke kroppen av dem:D
Det var jo flax da:hilarious:

Nei helsigvis, men så irriterende når du tester og testene er så svake:banghead: jeg stoler jo på gyn og tipper EL er i kommingen:smiley-angelic001

dagens test er fortsatt like svak:smiley-angry016 CD 14 idag..
 

Vedlegg

  • CE208A22-9728-4DF1-86F9-F069F932D024.jpeg
    CE208A22-9728-4DF1-86F9-F069F932D024.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 42
PP2 - CD14

Nå gir jeg snart opp altså.. Kjenner at disse svake testene irriterer meg!:banghead:
Timen hos gyn var så oppløftene, og EL slimet jeg opdaget da jeg kom hjem.
Men EL testene derimot er håpløse..
Har kun 1 babyplan test igjen så vurderer å ta den i morgen for så å stoppe testingen.
Jeg mener at testene burde vært sterke nå..

Ellers tok jeg 3. dose av Covid vaksinen nå, så spent på hvordan syklusen reagerer på deno_O
 

Vedlegg

  • 5EDB81AF-C8BE-4B6F-A637-15E539373128.png
    5EDB81AF-C8BE-4B6F-A637-15E539373128.png
    3,6 MB · Visninger: 35
Last edited:
PP2 - CD15

og ENDELIG positiv EL test:hello2

Kan ha misset den høyeste toppen på testen da jeg tok siste test klokka 8 igår kveld, tok ikke ny senere da jeg la meg så tidlig:p
Fikk ikke tatt før etter jobb igjen idag og da var den endelig positiv:D
Verker nå i siden så mistenker sterk at det er EL smerter og at eggløsningen skjer iløpet av kvelden idag:D

Da er jeg plutselig i det lange DPO land i morgen:rolleyes:

Dette trengte jeg nå!:smug:
Da blir det ny runde med aksjeinnlegging ikveld og krysser fingrene for at dette går vår vei:love7

Vaksinen har også satt sine spor da jeg har fått en intens hodepine idag:banghead: håper denne gir seg iløpet av natten igjen!
 

Vedlegg

  • 79EC3B6C-994F-4461-884E-41EF6F05A106.jpeg
    79EC3B6C-994F-4461-884E-41EF6F05A106.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 38
Last edited:
Jeg har også kjefta noe ekstremt på EL testene. Jeg får dem ikke til å spille på lag med meg samma hvordan jeg prøver å tisse på dem. De blir like bleike uansett. Og da premom sa jeg skulle ha EL, jo da dukket TR opp, så da var det jo null vits å starte å dyppe noe EL test.Jeg blir gal på de testene!

MEN nå fikk du jo faktisk positiv test til slutt da! Og det at gyn kunne fortelle deg at du hadde et egg som lå og venta spent, så følte jeg meg trygg på at du ble å få en sjanse. Så da må de bare treffes og feste seg og starte delingen, så er dere på vei til en liten baby!
 
Back
Topp