Åy sier du det!Fikk du tak i Letrozol forresten? Vet det er leveringsvansker på de nå..
Fikk egentlig utskrevet Femar, men fikk Letrozol istedet, samme greia men forskjellige navn
Men ja heldigvis da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åy sier du det!Fikk du tak i Letrozol forresten? Vet det er leveringsvansker på de nå..
Åy sier du det!
Fikk egentlig utskrevet Femar, men fikk Letrozol istedet, samme greia men forskjellige navn
Men ja heldigvis da
Ja flaks!Så bra..! Flaks
Jeg har heldigvis en halv pakke igjen, skal starte på det igjen den kommende syklusen.
Masse lykke til
Ja virkelig altså..Skjønner deg godt, man blir liksom litt motløs når ting skal ta så tid, særlig det man ønsker seg mest av alt!
Krysser fingrene for at alt er som det skal når du kommer til gyn så du kan senke skuldrene litt
Sender stor klem og ei god dose babystøv
ps: el testene mine var low på morgen og plutselig positiv på kvelden forrige syklus hvis det er til noen trøst
Ja virkelig altså..
Tusen takk for gode og varmende ord
Ja det er en god trøst, så fortsetter å teste ikveld også så er jeg kjempe spent på timen i morgen!
ufattelig hvor dyrt denne babyprøvingen er 1000lappene bare flyyr ut
Ja nettopp!! Så lappene flyyr avgårde jeg har også mest 2 timers kjøring en vei for å komme til gyn, så det koster også litt i reiseUsj ja, kan jeg tenke meg!! Blir jo ekstra når en skal til gyn og jeg har sikkert brukt hvertfall 1000kr om ikke mer til sammen på el tester + gr tester. Ja, for ikke å snakke om de 1700kr hos gyn på volvat for å ta ut spiralen
Tusen takk for at du deler!Jeg har trua, fordi mine så slik ut:
Vis vedlegget 375300
Ser på CD 12 at det første på dagen var jo suuuper lav, også ble den positiv, gjett om jeg var overraska
Også så bra at det gikk så fint hos gyn! Happy humping, nå er det jo bare å kjøre på
Tusen takk for at du deler!
Ser at den første dik på CD12 e like mine. Ja Gyn timen gikk over all forventning og såå glad for det
Skulle jo trodd etter tilbakemeldingene jeg fikk der at jeg egentlig burde fått positive EL tester nå hun sa at det manglet ca 1 mm før egget slapp så ventet mest EL idag eller i morgen. Og hvis EL testene er positive 12-48 timer før eggløsning burde den være positiv gaaanske snart
Hadde masse EL slim igår som hun også kommenterte, men ikke sett noe til det idag så begynner å lure på om EL fant sted igår kveld/inatt
Vi fortsetter med humpingen noen dager til å krysser fingrene
Heldigvis styres ikke kroppen av testene
Det var jo flax daJeg hadde egentlig ikke tenkt til å ta en test på kvelden Cd 12 fordi den var så lav, men tenkte skitt au, og heldigvis for det
Det kan hende! Du sier noe der, heldigvis styres ikke kroppen av dem