Veien mot den komplette familien <3

PP2 - CD24 - 8DPO

Nyter avslappende dager på hytta:love7
Bolledeigen ble satt før frokost, så etter frokost mens bollene hever tok jeg meg en liten fjelltur!:D
Jeg teives så utrolig godt i eget selskap på fjellet, slapper totalt av da:joyful:
Det var mer isete i stien idag så veldig vondt å gå, ble derfor ikke lange turen. Men all trim er god trim:smug:
Nå skal bollene i steikovnen og vi skal kose oss med de før vi pakker sammen og reiser hjemover igjen:)

Det stikker fortsatt noe veldig i magen, veksler mellom høyre og venstre side, som det sitter på idag.. Det er fryktelig vondt innimellom..:nailbiting: Håper dette snart gir seg, ellers får det i det minste være noe positivt!!:hilarious::hilarious:

Gleder meg til i morgen, da ryker neste test og jeg er såå spent!!:nailbiting::nailbiting: Tenker jo selvfølgelig at den er negativ, men fortsatt kjempe spennende!!:smiley-angelic001
 
PP2 - CD24 - 8DPO

Nyter avslappende dager på hytta:love7
Bolledeigen ble satt før frokost, så etter frokost mens bollene hever tok jeg meg en liten fjelltur!:D
Jeg teives så utrolig godt i eget selskap på fjellet, slapper totalt av da:joyful:
Det var mer isete i stien idag så veldig vondt å gå, ble derfor ikke lange turen. Men all trim er god trim:smug:
Nå skal bollene i steikovnen og vi skal kose oss med de før vi pakker sammen og reiser hjemover igjen:)

Det stikker fortsatt noe veldig i magen, veksler mellom høyre og venstre side, som det sitter på idag.. Det er fryktelig vondt innimellom..:nailbiting: Håper dette snart gir seg, ellers får det i det minste være noe positivt!!:hilarious::hilarious:

Gleder meg til i morgen, da ryker neste test og jeg er såå spent!!:nailbiting::nailbiting: Tenker jo selvfølgelig at den er negativ, men fortsatt kjempe spennende!!:smiley-angelic001

Gleder meg ekstra mye til hyttetur neste uke når jeg leser dine koselige innlegg om hyttekos! :love2 God tur hjem igjen i dag. Følger spent med på testingen, håper for deg! :D
 
Gleder meg ekstra mye til hyttetur neste uke når jeg leser dine koselige innlegg om hyttekos! :love2 God tur hjem igjen i dag. Følger spent med på testingen, håper for deg! :D
Ja hyttetur er så deilig!!:Heartred
 
Fryktelig kriblende pupper idag altså, føles ut som at de eser opp og at melken straks skal begynne å fosse ut:wideyed: aldri opplevd maken.. Har også ekstrem masse luft i magen!!:nailbiting:
Dette er jo min første fulle PP, sist tok jeg ut spiralen, fant EL like etter men merket ikke noe på kroppen etter EL, begynnte å spotte 8dpo og mensen kom 11dpo.

Er 8dpo idag, ingen spotting enda heldigvis:joyful:
Men masse murringer i magen, kribling i puppene og mye luft i magen:nailbiting:
 
PP2 - CD25 - 9DPO

Våknet idag med sår hals og måtte teste meg før jobb, så dagen starte med 2 tester hvor jeg håpte på 1 strek på den ene og 2 streker på den andre:hilarious:
Ble blenda begge 2..
Mens jeg ventet på svar på coronatesten min tikket det inn en melding om at jeg var nærkontakt til en smittet i helgen..:arghh:
Heldigvis negativ covid test, så tenker at jeg pr dd. er smittet av ungene som har vært forkjølet siden før helga..

Men det er noen spennende dager i vente, regner vell egentlig med at det bryter ut på oss også iløpet av uka..:yuck:

Jeg har kjent lite symptomer idag, så kanskje det ikke gikk veien denne mnd.. Men nå har det vært en meget spesiell dag også da, da det er første gang(!!) vi er nærkontaker til smitte og stått i fare for å bli smittet selv:nailbiting:

Tenker å ta ny Gtest i morgen tidlig, men har ikke store forhåpninger..
Så er det ny covid test dag i morgen på oss alle sammen:smiley-angelic001

Dette ble mye idag, men noen dager er bare slik.. fikk forresten endelig fryseskapet som vi har ventet på i 2 mnd:dance011

Legger ved bilde av testene under produksjon idag tidlig og min blendahvite Gtest..
 

Vedlegg

  • 676AFB9F-AFE3-4B4A-9088-2F9D288F8303.jpeg
    676AFB9F-AFE3-4B4A-9088-2F9D288F8303.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 56
  • 8B919A9B-13E3-4D20-90DA-6157FB40DE72.jpeg
    8B919A9B-13E3-4D20-90DA-6157FB40DE72.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 54
DPO 9 er jo litt tidlig ennå, så jeg krysser noen dager til jeg!

Gratulerer med ny fryser i hus. De er gode å ha!
 
PP2 - CD26 - 10DPO

Dette er helt uvirkelig!!!
Pga PCOS har vi alltid slitt med å bli gravide. Da vi bestemte oss for at vi ønsket en til måtte dette skje fort om det skulle være aktuellt.
Jeg bestillte derfor direkte time hos privat gyn for å ta ut spirat og få hjelp.
Gyn var veldig forståelsesfull og jeg kunne starte opp på Letrozol etter første blødning.
Enkel dose Letrozol og UL på CD13 viste et stort fint egg!:joyful:
Idag, 10 DPO lyser to streker mot meg:love7
Kan enda ikke tro på det!!:nailbiting:

Har jo følt på at noe er på gang denne PP med alle symptomene, kroppen har virkelig levd sitt eget liv denne gangen så noe måtte jo bare være på gang:hilarious:
Mensmurringer siden EL, masse luft i magen og kriblende pupper de siste dagene var mine symptomer :rolleyes:

Magefølelsen på kjøp av vogn var riktig, til tross for negative tester:p:p
Så nå sitter jeg her med positiv test og vogn:laughing001

Krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast og sitter hele løpet ut:love7
 

Vedlegg

  • 934AE65D-E027-4C95-B035-565D7D9E3590.jpeg
    934AE65D-E027-4C95-B035-565D7D9E3590.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 66
Måtte ta en ny test, 2 timer etter de andre. Dette er ikke tidligtest:love7
Tenker å ta en digital senere idag, og vise den til mannen:hello2
 

Vedlegg

  • D5349F29-6CAD-40ED-B5AE-D50E750CE135.jpeg
    D5349F29-6CAD-40ED-B5AE-D50E750CE135.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 70
Så gøy!!!!!!!!! Gratulerer!!!!! Så nydelige tester!
 
PP2 - CD26 - 10DPO

Dette er helt uvirkelig!!!
Pga PCOS har vi alltid slitt med å bli gravide. Da vi bestemte oss for at vi ønsket en til måtte dette skje fort om det skulle være aktuellt.
Jeg bestillte derfor direkte time hos privat gyn for å ta ut spirat og få hjelp.
Gyn var veldig forståelsesfull og jeg kunne starte opp på Letrozol etter første blødning.
Enkel dose Letrozol og UL på CD13 viste et stort fint egg!:joyful:
Idag, 10 DPO lyser to streker mot meg:love7
Kan enda ikke tro på det!!:nailbiting:

Har jo følt på at noe er på gang denne PP med alle symptomene, kroppen har virkelig levd sitt eget liv denne gangen så noe måtte jo bare være på gang:hilarious:
Mensmurringer siden EL, masse luft i magen og kriblende pupper de siste dagene var mine symptomer :rolleyes:

Magefølelsen på kjøp av vogn var riktig, til tross for negative tester:p:p
Så nå sitter jeg her med positiv test og vogn:laughing001

Krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast og sitter hele løpet ut:love7
Yay! Gratulerer så mye!!!:wav
 
Gratulerer :talk017
 
Fantastisk:woot: og så kult dette med vognkjøpet, passet jo helt perfekt nå :Heartred gratulerer!
 
Back
Topp