Veien mot den komplette familien <3

DPO land går syykt treigt…:hilarious::hilarious::hilarious:
Snart i mål på dag 1/14:hilarious:

Skulle egentlig fått lagt inn en aksje idag også, sånn i tilfellet, bare for sikkerhetsskyld, men pga jobb og besøk ble ikke det noe av så vi får være fornøyde med jobben som er gjort denne syklusen:D

Nå teller jeg ned til nyttårsaften :rolleyes::p
 
Svakere EL test ikveld, dog på noe utvannet urin :hilarious:
Tenker at EL er over og at jeg ikke behøver å teste mer :smug:
 

Vedlegg

  • 52C2E93D-5770-4837-93E0-41D1A5A31024.jpeg
    52C2E93D-5770-4837-93E0-41D1A5A31024.jpeg
    973,5 KB · Visninger: 37
2 DPO

Har gått rundt med litt småverk i hodet siden igår, men vet at jeg har inntatt aaalt for lite væske så regner med det er årsaken..:banghead:
Kroppen virker eller normal, kjenner ikke noe unormalt, men plutselig ikveld ble papiret rødlig i fargen etter at jeg hadde vært på do og tisset..:confused:
Nå sitter jeg her som et spørsmålstegn og ikke vet hva som skjer.. :eek:
Gyn forventet EL iløpet av denne uka, EL testen var knallpositiv på søndag formiddag, og jeg hadde «mens»smerter på den ene siden i magen mandag kveld som kunne tyde på EL smerter. Så kommer det blødning idag. Hvorfor??
 
2 DPO

Har gått rundt med litt småverk i hodet siden igår, men vet at jeg har inntatt aaalt for lite væske så regner med det er årsaken..:banghead:
Kroppen virker eller normal, kjenner ikke noe unormalt, men plutselig ikveld ble papiret rødlig i fargen etter at jeg hadde vært på do og tisset..:confused:
Nå sitter jeg her som et spørsmålstegn og ikke vet hva som skjer.. :eek:
Gyn forventet EL iløpet av denne uka, EL testen var knallpositiv på søndag formiddag, og jeg hadde «mens»smerter på den ene siden i magen mandag kveld som kunne tyde på EL smerter. Så kommer det blødning idag. Hvorfor??

Her har jeg dessverre ikke noe godt svar, men det kan jo være det er slik syklus tøys etter fjerning av spiral? Det er det jeg sier til meg selv og:p Håper det er en spire som klamrer seg fast:Heartpink
 
Her har jeg dessverre ikke noe godt svar, men det kan jo være det er slik syklus tøys etter fjerning av spiral? Det er det jeg sier til meg selv og:p Håper det er en spire som klamrer seg fast:Heartpink
Ja kanskje :p satser på at det er pga eggløsningen, men aldri hatt det før :hilarious: EL testene er ihvertfall blitt svake igjen så velger å tro at eggløsningen er over :p

Ja, det håper jeg også! :Heartred
 
3 DPO

Lille julaften!
Fortsatt litt småblødninger som er av og på, håper at dette er eggløsningsblødning og ikke noe annet :rolleyes:

Ellers har dagen flydd avgårde da vi har hatt gjester ikveld, og mye som skulle gjøres klart på forhånd siden vi skal ha gjester i morgen også :smug:
Elsker jula!!
Kjenner at det er såå deilig å være travel disse dager, så slipper ikke babytankene til og tiden til testing går fortere :hilarious:

I morgen skal vi på grøt hos mamma på formiddagen, og det er såå koselig! :D

Ønsker dere alle ei kjempe fin julefeiring!!!:love7
 
3 DPO

Lille julaften!
Fortsatt litt småblødninger som er av og på, håper at dette er eggløsningsblødning og ikke noe annet :rolleyes:

Ellers har dagen flydd avgårde da vi har hatt gjester ikveld, og mye som skulle gjøres klart på forhånd siden vi skal ha gjester i morgen også :smug:
Elsker jula!!
Kjenner at det er såå deilig å være travel disse dager, så slipper ikke babytankene til og tiden til testing går fortere :hilarious:

I morgen skal vi på grøt hos mamma på formiddagen, og det er såå koselig! :D

Ønsker dere alle ei kjempe fin julefeiring!!!:love7

God jul til deg og dine! Håper du får en fin romjul med mye å henge fingrene i!
 
6 DPO

Dagene går sakte men sikkert fremover :happy: nå er det slutt på juleselskapene for i år :) så koselig med jul å masse tid sammen med familien :Heartred
Nå planlegges en hyttetur sammen med mamma og de, men det blir midt i dagene da jeg egentlig har lyst til å prøve meg på litt testing :hilarious: Ikke så lett å få testa i skjul på hytta med familien rundt seg :rolleyes:
Kanskje det gjør at jeg er nødt til å holde meg lengre før jeg får testa :p
Kjenner nå at testetrangen begynner :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Håper alle dere fine folk her inne har hatt noen fine juledager! For det har vertfall jeg:Heartred
Nå tar snart mannen også juleferie så vi kan nyte noen dager sammen også :Heartred
 
6 DPO

Dagene går sakte men sikkert fremover :happy: nå er det slutt på juleselskapene for i år :) så koselig med jul å masse tid sammen med familien :Heartred
Nå planlegges en hyttetur sammen med mamma og de, men det blir midt i dagene da jeg egentlig har lyst til å prøve meg på litt testing :hilarious: Ikke så lett å få testa i skjul på hytta med familien rundt seg :rolleyes:
Kanskje det gjør at jeg er nødt til å holde meg lengre før jeg får testa :p
Kjenner nå at testetrangen begynner :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Håper alle dere fine folk her inne har hatt noen fine juledager! For det har vertfall jeg:Heartred
Nå tar snart mannen også juleferie så vi kan nyte noen dager sammen også :Heartred

Ikke lett å teste i skjul da nei :p Håper du får til å ta i skjul hvis trangen kommer:D Så koselig at han også snart har litt ferie så dere kan være sammen! Kos dere masse på tur og med mannen:Heartpink
 
Ikke lett å teste i skjul da nei :p Håper du får til å ta i skjul hvis trangen kommer:D Så koselig at han også snart har litt ferie så dere kan være sammen! Kos dere masse på tur og med mannen:Heartpink
Tusen takk!!:Heartred
 
7 DPO

Kroppen er helt kaputt etter mange sene kvelder og fullt kjør i juleselskaper..
Huset skulle egentlig ha vært ryddet og vasket til nyttårsaften, og etter planen skal vi være på hytta resten av romjulen, og hjem til nyttårsaften og få gjester da :)
Men kroppen min orker bare ikke, helt tom for energi..
Første dag idag at vi endelig ikke har noen planer heller, så kjenner at det er ganske deilig å bare sløve på sofaen :rolleyes:
Jeg får prøve å slappe av og se om jeg får hentet meg inn igjen iløpet av dagen, slik at jeg får gjort litt i lorgen før vi reiser på hytta :p
 
Første testesmell :hilarious::hilarious:
Regnet ikke med noe annet enn negativt svar, kun 7 DPO:rolleyes:
Siden vi reiser på hytta i morgen bli neste mulige testedag på nyttårsaften 11 DPO. Så krysser fingrene for at testen viser noe annet da :Heartred
 

Vedlegg

  • 7F1CBF8A-C882-41A2-AD8C-D2B67A3CC6CE.jpeg
    7F1CBF8A-C882-41A2-AD8C-D2B67A3CC6CE.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 50
Blir gøy å følge deg! Håper du får noen positive tester snart! Da vi prøvde på mini (10 mnd nå) så hadde jeg aldri hørt om EL tester eller å ta g-test før man var 1 uke etter forventet mens, slik læreboka skriver. Slapp unna det stresset der, men nå som vi skal begynne på nr 2 så blir jeg sikkert testetøs som resten av gjengen her på forumet :p
 
Blir gøy å følge deg! Håper du får noen positive tester snart! Da vi prøvde på mini (10 mnd nå) så hadde jeg aldri hørt om EL tester eller å ta g-test før man var 1 uke etter forventet mens, slik læreboka skriver. Slapp unna det stresset der, men nå som vi skal begynne på nr 2 så blir jeg sikkert testetøs som resten av gjengen her på forumet :p
Haha nei det er rart med det, får man først øynene opp for testing kan man jo bli gal av det:hilarious::hilarious::hilarious: ventetiden føles jo så uendelig lang ut!!:hilarious: Så da må jeg jo si at du har vært heldig som slapp det stresset, for stress er det virkelig:p:p men så er det jo veldig gøy å spennende også da!! :Heartred
 
Håper dere får det fint på hytta, og at det venter en positiv test når dere kommer hjem for å feire nyttår. Håper dere koser dere masse, og at du knapt husker hvor avhengihetsskapende de testene er. Og heldigvis blir de jo ikke mindre positive av at du er borte noen dager.
 
Håper dere får det fint på hytta, og at det venter en positiv test når dere kommer hjem for å feire nyttår. Håper dere koser dere masse, og at du knapt husker hvor avhengihetsskapende de testene er. Og heldigvis blir de jo ikke mindre positive av at du er borte noen dager.
Tusen takk for det!!:Heartred Nei håper at det forstyrrer meg de dagene og velger å ikke ta med tester, også i frykt for å bli avslørt :D og trøster meg med tanken om at de bli jo bare sterkere for hver dag som går om den skulle slå ut positivt når jeg endelig får teste igjen :D
 
Tusen takk for det!!:Heartred Nei håper at det forstyrrer meg de dagene og velger å ikke ta med tester, også i frykt for å bli avslørt :D og trøster meg med tanken om at de bli jo bare sterkere for hver dag som går om den skulle slå ut positivt når jeg endelig får teste igjen :D

Ja håper også at jeg klarer å vente med å fortelle at jeg er gravid til at det faktisk er over de mest kritiske fasene. Håper nesten for egen del at jeg også slipper å vite det så lenge, da svangerskapet i seg selv er eviglangt som det er.
 
Back
Topp