Desember 2021 - endelig jul!

Måtte dere ha bekreftelse fra fastlege eller noe ifht evnt diagnose/underliggende sykdom? Mamma som er hardt angrepet av ms kan enda ikke bestille time til vaksinering, for hun er nemlig 64 :p
Hun fikk dose to før jeg gjorde, jeg fikk den i slutten av mai ca.
Nå har ikke jeg fått tilbud om dose 3 enda, og jeg ble egentlig litt overrasket når jeg fikk tilbud om dose 1 for det var først da jeg fant ut at jeg var i en annen gruppe enn jeg trodde jeg var i.
Er fastlegen som sender inn lister her, jeg måtte ikke ta kontakt på noen som helst måte. Regner ikke jeg må det nå heller.
Tror at tidspunktet jeg får tilbudet på avhenger av hvor mange vaksiner kommunen får og hvor fort de får vaksinert gruppene før meg

Måtte dere ha bekreftelse fra fastlege eller noe ifht evnt diagnose/underliggende sykdom? Mamma som er hardt angrepet av ms kan enda ikke bestille time til vaksinering, for hun er nemlig 64 :p
Hun fikk dose to før jeg gjorde, jeg fikk den i slutten av mai ca.
Nei bekreftelse.

Syns egentlig denne soneinndelingen på disse nye rådene er litt rar.
Sør-Øst over stopper sonen med de strengeste tiltakene etter Nordre Follo, men etter det er det flere kommuner med samme smittetrykk og høyere enn de som er i den sonen.
Burde de ikke ha laget den større?

Ja ja stort sett så har kona alltid rett:p:p
Her har jeg sakt til mannen skift dekk skift dekk. Ikke vent til de kommer snø og vi ikke kommer opp bakken. Ja jeg skall har han sakt lenge:rolleyes:. Og idag sto vi opp og det var snø:p han kom ikke opp bakken med 3 barn i bilen. Og jeg tenkte hehe der ser du. Hva var det jeg sa. Han måtte parkere bilen fint på plass igjen og løpe til skolen me 2 barn.

Skal vi noe i helgen? spørr mannen i morges

Nei, det sår ikke noe på kalenderen, frihelg. Svarer jeg. Og legge til : Men adventskalenderen innehoder baking av julemenn (hvite kakemenn) da

Tre timer senere, etter litt evigmye VENTING på jobb er hodet sortert, og planer for helga: en full A4 side, inkluderer handling, notater om ønsker som ksn skaffes, rydding, baking, strikke en langluenisselue, kjøpe garnet først, få opp noe mer lys, åpningstider på et par senter lørdag og søndag, og ja, åpningstider på kraftparke aktivitetspark for mellomste vant to biletter dit i sommerles på biblipteket, som må brukes før nyttår... Jadda... sånn straffer det seg å utsette... Vi må betale inn den tredje ungen da.

Skal vi noe i helgen? spørr mannen i morges

Nei, det sår ikke noe på kalenderen, frihelg. Svarer jeg. Og legge til : Men adventskalenderen innehoder baking av julemenn (hvite kakemenn) da

Tre timer senere, etter litt evigmye VENTING på jobb er hodet sortert, og planer for helga: en full A4 side, inkluderer handling, notater om ønsker som ksn skaffes, rydding, baking, strikke en langluenisselue, kjøpe garnet først, få opp noe mer lys, åpningstider på et par senter lørdag og søndag, og ja, åpningstider på kraftparke aktivitetspark for mellomste vant to biletter dit i sommerles på biblipteket, som må brukes før nyttår... Jadda... sånn straffer det seg å utsette... Vi må betale inn den tredje ungen da.
Haha der ser du det var fri helg:p jeg tenkte oxå så deilig med en fri helg men nei da her sier minste mamma jeg skall sove 1 natt til så skall jeg i bursdags feiring. Og eldste sier ja og jeg skall på drama øvelse imorgen før me skall opptre neste fredag:) Godt barna følger med og minner meg på ting vi skall gjør:p

Haha der ser du det var fri helg:p jeg tenkte oxå så deilig med en fri helg men nei da her sier minste mamma jeg skall sove 1 natt til så skall jeg i bursdags feiring. Og eldste sier ja og jeg skall på drama øvelse imorgen før me skall opptre neste fredag:) Godt barna følger med og minner meg på ting vi skall gjør:p

Det er ikke konerter eller øviner eller kamper elelr noe, så det ER en frihelg. Tilø å bruke på alle de juleforberedelsene vi sårt trenger å ha tid til. Så, ja, han visste jo at det at det ikek står noe gjr at vi får gjort en del , da. Et er jonett opp det, man gårikke GJORT så mye en dag det er både to håndballkamper og en julegrantenning, nemlig.

Skulle ha vært på julebord i kveld, men meldte avbud på grunn av mye smitte på skolen til ungene.
På grunn av smittesituasjonen har på Østlandet er det flere og flere andre som også melder avbud.
Ser ut som om det blir flyttet og bli et Julibord istedenfor :P

Migrene og jeg tror migrene tablettene ligger igjen hjemme… :(
Så utrolig kjedelig, håper det ikke blir for ille, masse god bedring.
Hvilket merke bruker du, og du befinner deg vel ikke tilfeldigvis på Romerike?
Gjør du det og bruker samme merke som meg kan jeg kanskje skaffe noe til deg

I kveld måtte vi fyre i peisen:) det var deilig.
men sliter litt med mellomste som er så varm:rolleyes:
Alle me andre fryser mens hun koker:eek:

Back
Topp