Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ultralyd for andre gang nå når jeg har bikket 8. uke, fortsatt alt som det skulle, klarer ikke ta det inn![]()
Ojjj, kan jo faktisk se at det er litt mer enn bare en klump![]()
Gratulerer med 2Tusen takkblir travelt
ny bil må vi også ha, har en på 1,5 år som sitter i bakovervendt stol en god stund til å en 5åring i bilstol til trepunktsele fra før så vet ikke hva slags bil vi skal få plass til allemann i
ble mye å tenke på i går
![]()
Ååå, så bra Fiiol!!Ultralyd for andre gang nå når jeg har bikket 8. uke, fortsatt alt som det skulle, klarer ikke ta det inn![]()

Jeg fikk heller ikke høre hjertet slå første gang jeg dro på ultralyd med jenta mi, da var jeg 9+3.Var på TUL igår - 7+2. Av undersøkelsene jeg har gjort, er det stort sett hit gravide i Bergen går. Min opplevelse var relativt antiklimatisk. Etter å ha lest alle her som fikk høre hjerte slå, hadde jeg forventet dette.
Jordmor sa derimot at det pleide hun ikke å gjøre når man er så tidlig. Alt var over på fem minutter. Kanskje jeg bare hadde forventet for mye. Jordmor ba meg komme tilbake i uke 13 dersom jeg ville høre hjertet..
Alt sto heldigvis bra med lille. Målte 0,96 cm - og jeg blir jo litt paranoid siden den skal være 1 cm. Men hjertet banket, plommen var fin og sunn. Drar nok tilbake rett over nyttår når jeg er i uke 13.
Håper jeg får se, høre og vite litt mer da.
Gratulerer med toI dag var jeg på den offentlige tidlige ultralyden jeg har fått, 6+6. Alt var fremdeles fint me di småMen det synker liksom ikke helt inn at det er to inni der
![]()
Så spennende 
I dag var jeg på den offentlige tidlige ultralyden jeg har fått, 6+6. Alt var fremdeles fint me di småMen det synker liksom ikke helt inn at det er to inni der
![]()

Jeg vet ikke hvordan det er å bare få en 
Var på ultralyd i dag tidlig. Skal tilbake neste tirsdag. Jeg også følte det var over på 5 min, men tror gyn hadde veldig pressa tidsskjema. Fikk innsett 20. oktober med 5 dagers blasto, og ifølge kalkulatorer og sånt, er jeg 7+3 idag, og mtp siste mens, uttak og innsett, var det gyn også kom frem til. Men maskinen ville ha det til 6+1, gyn synes den var litt liten "for alderen", en litt stor eggstokk med 6cm stor cyste, vi fikk se et bankende hjerte og målte hcg, sjekker hcg på onsdag også.
Men fikk ikke bilde, måtte dere spørre om bilde?

Hvem var du hos? Ville du dratt dit igjen?Var på TUL igår - 7+2. Av undersøkelsene jeg har gjort, er det stort sett hit gravide i Bergen går. Min opplevelse var relativt antiklimatisk. Etter å ha lest alle her som fikk høre hjerte slå, hadde jeg forventet dette.
Jordmor sa derimot at det pleide hun ikke å gjøre når man er så tidlig. Alt var over på fem minutter. Kanskje jeg bare hadde forventet for mye. Jordmor ba meg komme tilbake i uke 13 dersom jeg ville høre hjertet..
Alt sto heldigvis bra med lille. Målte 0,96 cm - og jeg blir jo litt paranoid siden den skal være 1 cm. Men hjertet banket, plommen var fin og sunn. Drar nok tilbake rett over nyttår når jeg er i uke 13.
Håper jeg får se, høre og vite litt mer da.

Håper dette går veien! TUL om 15 dager.
Ååååå jippi! Så gode nyheter! Fantastisk at dere så noe så tidlig!! ❤Jeg var hos fastlegen min i dag, 5+5, og fikk se plommesekk og fosteranlegg på UL, ble målt til akkurat 5w5d, 2,54 mm!
Hadde ikke trodd jeg skulle få se noe, kanskje en oppklaring bare! Men så koselig å se "noe"!Håper dette går veien! TUL om 15 dager.
![]()
Hvem var du hos? Ville du dratt dit igjen?![]()
Ååååå jippi! Så gode nyheter! Fantastisk at dere så noe så tidlig!! ❤
Føler skuldrene kan senkes enda et bittelite hakk nå!
Er så lettet at det ikke var noe galt. Ble ikke akkurat de beste bildene da jeg har bakovervendt livmor. Gynekologen sa jeg er 6+6 å ikke 7+2 som jordmora mente