TUL bilder og erfaringer

Da har jeg fått vært på TUL og det var et bankende hjerte der :Heartred Er så lettet at det ikke var noe galt. Ble ikke akkurat de beste bildene da jeg har bakovervendt livmor. Gynekologen sa jeg er 6+6 å ikke 7+2 som jordmora mente :p Så får bare vente til nipt testen eller vanlig UL hvilken terning jeg får da.

glemte å nevne at jeg fikk høre hjertelyden og den lå på 140 :Heartpink

Jeg var hos fastlegen min i dag, 5+5, og fikk se plommesekk og fosteranlegg på UL, ble målt til akkurat 5w5d, 2,54 mm! :love017

Hadde ikke trodd jeg skulle få se noe, kanskje en oppklaring bare! Men så koselig å se "noe"! :Heartred Håper dette går veien! TUL om 15 dager.:joyful:

ååå så koselig!! Det her er veldig stas ♥️

8+5 i dag og ble målt til 8+6. fikk ikke vite puls, men det er greit. Fikk se en liten bamsemums som vrikka på kroppen :joyful:1F977C0D-3FB1-451F-B927-A436C3A17A31.jpeg

7+1.
fikk se et lite foster med hjerteaksjon :love2

Vedlegg

• 73847180-BC85-4995-A0E7-7AE1BC6D0302.jpeg
    73847180-BC85-4995-A0E7-7AE1BC6D0302.jpeg
    1 MB · Visninger: 95
Trege hjerteslag i dag :( Ny time neste uke….
Dette kan jo aldri gå bra…
Har hatt en dårlig magefølelse de siste to dagene..

❤️❤️ hva var hjerteslagene da?
masse klemmer
Vet ikke, men sakte nok til at jeg så det selv :P
Gyn sa at det var utydelig, så spurte jeg «er ikke de litt sakte?», så sa han «jo, så du må få en ny time».
Har googlet myyye før denne timen, så vet jo at sjansen for at det går bra er veldig liten :/ Er jo helt sikker på befruktning, eneste er at fryst embryo visstnok KAN utvikle seg noe saktere enn fersk, men vet ikke om det er nok, og er visst lite forskning som er helt entydig.. Men det er liksom det eneste lille halmstrået jeg har :Heartred:Heartred:Heartred

Vet ikke, men sakte nok til at jeg så det selv :p
Gyn sa at det var utydelig, så spurte jeg «er ikke de litt sakte?», så sa han «jo, så du må få en ny time».
Har googlet myyye før denne timen, så vet jo at sjansen for at det går bra er veldig liten :/ Er jo helt sikker på befruktning, eneste er at fryst embryo visstnok KAN utvikle seg noe saktere enn fersk, men vet ikke om det er nok, og er visst lite forskning som er helt entydig.. Men det er liksom det eneste lille halmstrået jeg har :Heartred:Heartred:Heartred

Skjønner. Har selv fryseforsøk. Vært to ganger. På TUL. Hvor langt er du på vei?
vi var jo i samme gruppe, men hva har du googlet før timen siden du opplever sjansen er liten?

Vet ikke, men sakte nok til at jeg så det selv :p
Åååh, krysser alt jeg har for lille og deg! :Heartred:Heartred

Skjønner. Har selv fryseforsøk. Vært to ganger. På TUL. Hvor langt er du på vei?
vi var jo i samme gruppe, men hva har du googlet før timen siden du opplever sjansen er liten?
Hvordan var dine hjerteslag ??
Jeg skal være 6+6 i dag.
Etter 6+3 (ca), så bør hjerteslag ligge på minst 120, før det på 110.
Mine lå kanskje på 80 :P Skal se om jeg finner noen linker hvis du vil ha :)

Hvordan var dine hjerteslag ??
Jeg skal være 6+6 i dag.
Etter 6+3 (ca), så bør hjerteslag ligge på minst 120, før det på 110.
Mine lå kanskje på 80 :p Skal se om jeg finner noen linker hvis du vil ha :)

Sjønner. Rundt 6 lå de på 116, og rundt 7 på 126❤️

Trege hjerteslag i dag :( Ny time neste uke….
Dette kan jo aldri gå bra…
Har hatt en dårlig magefølelse de siste to dagene..
Nå ble jeg skikkelig, skikkelig lei meg. Det var ikke denne opplevelsen du skulle ha på første ul. Jeg krysser alt jeg har for at lille frø jobber på og vokser som bare det til neste ul. Diger klem :Heartred

Nå ble jeg skikkelig, skikkelig lei meg. Det var ikke denne opplevelsen du skulle ha på første ul. Jeg krysser alt jeg har for at lille frø jobber på og vokser som bare det til neste ul. Diger klem :Heartred
Takk :Heartred:Heartred:Heartred

Vet ikke hvordan de ikke har sett det før men var på ultralyd i dag å fikk vite det er trillinger, ikke tvillinger..:nailbiting:

Vedlegg

• 1ED50615-4B7E-4951-A7B7-C18A0C11F36C.jpeg
    1ED50615-4B7E-4951-A7B7-C18A0C11F36C.jpeg
    1 MB · Visninger: 119
Utvendig ultralyd 6+4 i dag. Såg et foster og bankende hjerte, men klarte ikke fange opp hjertelyden. :)

Sååå gøy å se så mange fine tul bilder :Heartpink

Vet ikke hvordan de ikke har sett det før men var på ultralyd i dag å fikk vite det er trillinger, ikke tvillinger..:nailbiting:
Oioioi enda en gamechanger!! H ordan tar dere det, og hvordan vil dere følges opp videre? Kan ikke forestille meg hvordan dette kan føles! Det er litt av en gave, men kan tenke meg at det følger med en del bekymringer og tanker også ❤️

Wow… litt av en ny overraskelse! Lurer også på hva slags tanker som rører seg hos dere nå. Spent på fortsettelsen :Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp