Jeg er så kvalm hele dagen at jeg er blitt sykemeldt i 2 uker i første omgang, har hatt en uke og har ikke orket noe annet enn å sove og være dårlig. Blir nok forlenget, for når jeg såvidt er i stand til å ta vare på meg selv hjemme, så er jeg hvertfall ikke istand til å gjøre det på jobb.
Er 8 +1 uker i dag. Blir dårlig av å se på pcen i 5 minutter, er så frustrerende å bare være dårlig, men det hjelper litt at andre er i samme båt, føles ikke så ensomt...
Jeg tar prostafen (reisesyke tabletter) morgen og kveld. De hjelper nok til at jeg får sove og får i meg litt mat og drikke hvertfall. Har lyst å ta minst mulig medisiner som kan påvirke mini, pluss mange av medisinene har kvalme som bivirkning så om jeg får det så er det ikke mye poeng i å ta dei... Sist svangerskap (10 år siden) så var det ikke så mye hjelp å få iforhold til hg så gikk i 16-20 uker kvalm uten medisiner, kom gjennom det og
Kjenner på dårlig samvittighet da jeg egentlig er inne som vikar for en annen som er sykemeldt...
Men tenker det viktigste er å ta vare på meg selv og mini i magen.
Når jeg er på det dårligste på dagen har jeg veldig lyst å klage over hvor dårlig jeg er, men vil tro både mann, familie og venner fort blir lei av å høre på meg om jeg skal gjøre det mange uker fremover.