Novemberskravla 2021!

Hei. Hvordan står det til med deg?☺️

Livet går sin travle gang, med tre unger er det nok å henge fingrene i.

Minstemor er forkløla og ble covid - testet i går. Mellomste er det bare et eller annet vi ikke får taket på, så vi testet henne også, men hun er ikke forkjøla så jeg håper vi får negativt svar før kl 16, hun skal i bursdag og jeg mener hun kan dra men hun er formelt i karantene til svaret kommer

Med deg da?

God morgen
Vært våken noen timer allerede.. Fått handlet litt lys og pampas på kid, de hadde halv pris og det passet fint nå som jeg er tom for både telys og stearinlys , pampas hadde jeg bare lyst å skifte litt farge på.
Plan ellers for dagen er å kjøpe bursdagsgave til nevø, kjøre kengubarnet til kjæresten og så må vi på fyllingen med alt jeg har tømt skapene for..

God morgen, det er lørdag.

Jeg håper vi får svar på testene av jentene i formiddag, mellomste er invitert i bursdag i ettermiddag. Og hun er jo ikke forkjøla eller noe, så det er egentlig nesten rart at vi testet henne, men et eller annet er galt, så vi begynte i en ende og evt legen neste uke. Siden minstemor ER dønn forkjøla og skulle testes uansett.
Håper dere får svar

Håper dere får svar
Venter og venter. Timene går.

Men enda mulig å få dem før fire selvsagt. Det er 5 timer. De analyserer vel og registrerer svar i helga også håper jeg. Testene tatt for et døgn siden.

Livet går sin travle gang, med tre unger er det nok å henge fingrene i.

Minstemor er forkløla og ble covid - testet i går. Mellomste er det bare et eller annet vi ikke får taket på, så vi testet henne også, men hun er ikke forkjøla så jeg håper vi får negativt svar før kl 16, hun skal i bursdag og jeg mener hun kan dra men hun er formelt i karantene til svaret kommer

Med deg da?
Alt bare bra her også, men travle dager her også.
Krysser fingrene for at dere tester negativt på covidHer har det vært mye sykdom i huset i høst også, blir liksom aldri helt kvitt det.

God dag. Vi sov fram til 7:30 og klokken er bare 13:05 og dagen føles så lang. Er så sliten i hode at jeg vil bare gråte hele tiden:( føles som jeg møter en vegg snart:(

Alt bare bra her også, men travle dager her også.
Krysser fingrene for at dere tester negativt på covidHer har det vært mye sykdom i huset i høst også, blir liksom aldri helt kvitt det.
Fått negativt svar på minstemor.

Vi testa jo begge. Og ikke fått svar på søstra sin enda, men regner med den også er negativt

Fått negativt svar på minstemor.

Vi testa jo begge. Og ikke fått svar på søstra sin enda, men regner med den også er negativt
Så bra, da satser vi på at dere snart får svar på den også.

God dag. Vi sov fram til 7:30 og klokken er bare 13:05 og dagen føles så lang. Er så sliten i hode at jeg vil bare gråte hele tiden:( føles som jeg møter en vegg snart:(
Hørtes ikke bra ut.

Er det en mulighet for at du kan få deg en hvil? Lenge igjen av dagen

Rote-søvn på meg i natt. Sovna på sofaen før 22, men dytta i seng etter 2, sovna vel ikke før godt etter 3, og våken igjen pga to unger som var våkne fra 6.30

Men sløva og stå ikke opp før 9.30 eller deromkring. Har vært på handletur alene, fant div dill til to tiåringer (slik min tiåring ville gi. Pop-it-spinner, lipbalm og tåteflaske med godteri kuler) mye dill-dall men der er slikt hun liker og derved vil gi bort.

Begge jentene er negativ på covid-testen. Mellomste er frisk og sendt i bursdag, yngste er fortsatt forkjøla men om utviklingen fortsetter kan vi kalle det restsymptomer og sende henne på skolen på mandag, hun er bedre i dag og det er jo enda en dag å gå på.

Gode greier.

Hallo, klokka er mye!
Guttungen på 13 stikker hodet innom rommet vårt og kommer med dette utbruddet.

Hvor mye da, spørr faren, som delvis sover enda.

Ti over halv ni, svarer guttungen før han legger til:
Åja, jeg kom på at det er søndag, ikke mandag.

Og tusler ut i senga si med nettbrettet igjen.

Hallo, klokka er mye!
Guttungen på 13 stikker hodet innom rommet vårt og kommer med dette utbruddet.

Hvor mye da, spørr faren, som delvis sover enda.

Ti over halv ni, svarer guttungen før han legger til:
Åja, jeg kom på at det er søndag, ikke mandag.

Og tusler ut i senga si med nettbrettet igjen.
:hilarious: Hadde aldri skjedd her! Han på femten sover til noen drar han ut av senga, uansett hvilken dag..

Begge jentene er negativ på covid-testen. Mellomste er frisk og sendt i bursdag, yngste er fortsatt forkjøla men om utviklingen fortsetter kan vi kalle det restsymptomer og sende henne på skolen på mandag, hun er bedre i dag og det er jo enda en dag å gå på.

Gode greier.
Så bra de var negative

God morgen
Lite søvn , jeg spiste tydeligvis ett eller annet i går som ga meg skikkelig reaksjon, så jeg var våken fra 1.30-6… Våknet like kvalm og med smerter i magen.
Plan dor dagen er egentlig bursdag til nevø, satser på formen kommer seg utover dagen så jeg får blitt med

Back
Topp