Det ser ut til at jrg er den eneste (?) her inne som har vært permittert to ganger, tilsammen 6mnd, og fått kjenne på det økonomiske i hverdagen når pandemien har herjet
jeg vet vi er heldige som får dagpenger osv, men det er likevel et drastisk kutt i økonomien, usikkerheten fremover osv. og jeg har vært kjempeheldig sammenlignet med veldig mange andre i min bransje, så jeg klager ikke på det. Etter at det ble åpnet for større arrangementer med en Haug av restriksjoner har det vært en enorm jobb, kombinert med underbemannet hotell, så jeg jubler høyt for gjenåpning. Tror de fleste ikke er i nærheten av å skjønne den ekstra arbeidsmengden. Jeg ser muligheten til å sove mer enn 5t hver natt, og håper det fortsetter slik
økonomisk henger det igjen til neste år, men det skal jeg overleve så lenge vi kan skrote restriksjonene 
Det gikk bra fordi jeg hadde en bufferkonto, den var tom da september 2020 kom, men da fikk jeg heldigvis et vikariat. Så nei - du er ikke den eneste som har blitt påvirket økonomisk. Min bransje er like rammet av tiltak som din, så med tanke på det synes jeg det er veldig bra at samfunnet åpner