Det tror jeg ikke det hadde blitt neiKanskje det ikke hadde blitt samme festen om de åpnet en annen dag enn lørdag ettermiddag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg ikke det hadde blitt neiKanskje det ikke hadde blitt samme festen om de åpnet en annen dag enn lørdag ettermiddag![]()
Det tror jeg ikke det hadde blitt nei
Virket sånnOg det bør ikke komme som noen overraskelse heller at det ble sånn.. Kanskje de ønsket feiring med brask og bram![]()
![]()
Men ikke noe annet?Vondt i armen
Og visstnok er blåmerke der den er satt, fikk jeg høre etter leggetid i går, må se på det når vi står opp.
Ikke noe annet nei. Det gikk helt fint. Hpv så hadde han vondt i armen i et par uker, og var muligens hjemme fra skolen en dag, men det var i fjor for hans del.Men ikke noe annet?
Han fikk nettopp den hpv-vaksina, og fikk en gruelig vond arm, var kvalm og vondt i magen. Måtte bli hjemme fra skolen dagen etter... og det blir 3 uker og 2 dager mellom de to vaksinene. Så jeg er litt spent må jeg si..
Men begge vaksineringene skjer på helsestasjonen, så de vet jo at de nettopp har tatt hpv også.
Da satser vi på at det går greit.Ikke noe annet nei. Det gikk helt fint. Hpv så hadde han vondt i armen i et par uker, og var muligens hjemme fra skolen en dag, men det var i fjor for hans del.
Da satser vi på at det går greit.
Har hørt at barn får lite bivirkninger av koronavaksina.
Han vil selv ta den, så da tenker jeg at han skal få ta den.
Og med ei lillesøster med astma, og meg med nedsatt lungekapasitet så er det greit at han også er ekstra beskyttet