Snart normal hverdag igjen?

Vondt i armen
Og visstnok er blåmerke der den er satt, fikk jeg høre etter leggetid i går, må se på det når vi står opp.
Men ikke noe annet?

Han fikk nettopp den hpv-vaksina, og fikk en gruelig vond arm, var kvalm og vondt i magen. Måtte bli hjemme fra skolen dagen etter... og det blir 3 uker og 2 dager mellom de to vaksinene. Så jeg er litt spent må jeg si..

Men begge vaksineringene skjer på helsestasjonen, så de vet jo at de nettopp har tatt hpv også.

Men ikke noe annet?

Han fikk nettopp den hpv-vaksina, og fikk en gruelig vond arm, var kvalm og vondt i magen. Måtte bli hjemme fra skolen dagen etter... og det blir 3 uker og 2 dager mellom de to vaksinene. Så jeg er litt spent må jeg si..

Men begge vaksineringene skjer på helsestasjonen, så de vet jo at de nettopp har tatt hpv også.
Ikke noe annet nei. Det gikk helt fint. Hpv så hadde han vondt i armen i et par uker, og var muligens hjemme fra skolen en dag, men det var i fjor for hans del.

Ikke noe annet nei. Det gikk helt fint. Hpv så hadde han vondt i armen i et par uker, og var muligens hjemme fra skolen en dag, men det var i fjor for hans del.
Da satser vi på at det går greit.
Har hørt at barn får lite bivirkninger av koronavaksina.
Han vil selv ta den, så da tenker jeg at han skal få ta den.

Og med ei lillesøster med astma, og meg med nedsatt lungekapasitet så er det greit at han også er ekstra beskyttet

Da satser vi på at det går greit.
Har hørt at barn får lite bivirkninger av koronavaksina.
Han vil selv ta den, så da tenker jeg at han skal få ta den.

Og med ei lillesøster med astma, og meg med nedsatt lungekapasitet så er det greit at han også er ekstra beskyttet

Her er det 13 åringen som har astma og innledet høsten med en forkjølelse med tilhørende nedsatt pustekapasitet så jeg sendte ham tik legen og fikk satt opp dosen på medisin, vi skal tilbake over høstferien for en oppfølgingstime.

Så jeg tenker at korona - vaksine er fint for ham, nå som jeg forventer at det blusser opp med smitte

Back
Topp