UL i dag med alvorlige avvik (TW)

Tusen takk ❤️
Enn så lenge er jeg 6+3 og ingen blødninger. Første UL blir på onsdag og jeg er både spent og livredd for hva som venter :nailbiting: men håper vi er heldige denne gang:angelic:

Masse lykke til på onsdag:Heartred
 
Utvendig UL i dag og 7+0 i forhold til menstermin. Lille var ca 7mm, noe som tilsvarer rundt 6+5-7+0 ish, så nokså der jeg håpet. Hjertet slo, plommesekken var rundt og fin, samt at det vi kan se er nevralrøret på langs. Så første milepæl er unnagjort, og jeg håper på fortsatt gode opplevelser på UL framover ❤️
 

Vedlegg

  • 3F3F335F-FC3B-4922-B0D5-45FFD414EA7F.jpeg
    3F3F335F-FC3B-4922-B0D5-45FFD414EA7F.jpeg
    68,6 KB · Visninger: 111
Utvendig UL i dag og 7+0 i forhold til menstermin. Lille var ca 7mm, noe som tilsvarer rundt 6+5-7+0 ish, så nokså der jeg håpet. Hjertet slo, plommesekken var rundt og fin, samt at det vi kan se er nevralrøret på langs. Så første milepæl er unnagjort, og jeg håper på fortsatt gode opplevelser på UL framover ❤️
Tenk at det der skal bli et fullkomment lite menneske! :love017
 
Utvendig UL i dag og 7+0 i forhold til menstermin. Lille var ca 7mm, noe som tilsvarer rundt 6+5-7+0 ish, så nokså der jeg håpet. Hjertet slo, plommesekken var rundt og fin, samt at det vi kan se er nevralrøret på langs. Så første milepæl er unnagjort, og jeg håper på fortsatt gode opplevelser på UL framover ❤️

Hurra for fin TUL ❤️❤️
 
En liten bamsemums på 15mm 7+6 i dag ❤️
 

Vedlegg

  • 6BCAB50B-26AF-463C-8AAE-569A2318AC7F.jpeg
    6BCAB50B-26AF-463C-8AAE-569A2318AC7F.jpeg
    70,8 KB · Visninger: 117
Ja, i dag kjente jeg for første gang en følelse av håp om at det kan gå bra denne gang ❤️

Håper sånn for dere at det går helt som det skal denne gangen:Heartred:smiley-angelic001
 
Så fantastisk å læs at du e kommet så langt <3
Sjøl sku æ hadd termin juni 2021, å e veldi gla æ va gravid ijænn før den tid, så blei det mye lettere å "godta" at det jikk som det gjorde..
Gått å læs oppdateringe fra dæ, fortsett å håll åss informert, vi heie på dæ:smiley-bounce016
 
Jeg håper dere tåler litt mer oppdatering fremover ❤️
I går var jeg på UL på sykehuset, og snakket litt om hvilken oppfølgning jeg får via dem. UL i går viste lille bamsemumsen som beveget seg og målte til 8+5, som jeg var i forhold til menstermin også :) så det er positivt!

neste UL på sykehuset blir i uke 13, altså om 4 uker, og da får jeg også NIPT. Skulle det være indikasjoner på noe via UL, så blir det enten morkakeprøve eller fostervannsprøve, men glad jeg får NIPT!


Veldig glad jeg er gravid igjen, når jeg nå går inn i en tid hvor jeg skulle vært like sprekkferdig som dere, og gledet meg over at permisjonen skulle starte til helgen. Og at det er rundt 3 uker til termin.. men enn så lenge ser det veldig bra ut på alle de 3 ultralydene jeg har vært på, og nå er det godt over 90% sjanse for at det går bra denne gangen! ❤️
 

Vedlegg

  • 3BAA758A-6712-46AF-BC70-130E1B4F616D.jpeg
    3BAA758A-6712-46AF-BC70-130E1B4F616D.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 87
Last edited:
Jeg håper dere tåler litt mer oppdatering fremover ❤️
I går var jeg på UL på sykehuset, og snakket litt om hvilken oppfølgning jeg får via dem. UL i går viste lille bamsemumsen som beveget seg og målte til 8+5, som jeg var i forhold til menstermin også :) så det er positivt!

neste UL på sykehuset blir i uke 13, altså om 4 uker, og da får jeg også NIPT. Skulle det være indikasjoner på noe via UL, så blir det enten morkakeprøve eller fostervannsprøve, men glad jeg får NIPT!


Veldig glad jeg er gravid igjen, når jeg nå går inn i en tid hvor jeg skulle vært like sprekkferdig som dere, og gledet meg over at permisjonen skulle starte til helgen. Og at det er rundt 3 uker til termin.. men enn så lenge ser det veldig bra ut på alle de 3 ultralydene jeg har vært på, og nå er det godt over 90% sjanse for at det går bra denne gangen! ❤️
Fantastisk! ❤️
Det begynner å forme seg et lite menneske nå av den lille bamsemumsen:p
Jeg syntes det var veldig merkelig å gå over den forrige terminen min uten at det var termin lenger, føltes også merkelig å se alle i det gamle terminforumet få sine små, men det å ha en ny spire og termin hjalp litt på den følelsen. Det hadde nok kjentes mye mer om ikke det var for det. Håper du kommer deg igjennom de neste ukene uten å kjenne for mye på det og at gleden av den nye spiren holder deg gående ❤️ Og krysser fingrene for at tiden flyr litt frem til uke 13 og nipt!
 
Jeg håper dere tåler litt mer oppdatering fremover ❤️
I går var jeg på UL på sykehuset, og snakket litt om hvilken oppfølgning jeg får via dem. UL i går viste lille bamsemumsen som beveget seg og målte til 8+5, som jeg var i forhold til menstermin også :) så det er positivt!

neste UL på sykehuset blir i uke 13, altså om 4 uker, og da får jeg også NIPT. Skulle det være indikasjoner på noe via UL, så blir det enten morkakeprøve eller fostervannsprøve, men glad jeg får NIPT!


Veldig glad jeg er gravid igjen, når jeg nå går inn i en tid hvor jeg skulle vært like sprekkferdig som dere, og gledet meg over at permisjonen skulle starte til helgen. Og at det er rundt 3 uker til termin.. men enn så lenge ser det veldig bra ut på alle de 3 ultralydene jeg har vært på, og nå er det godt over 90% sjanse for at det går bra denne gangen! ❤️
Høres veldig bra ut, er så glad på dine vegne at du er gravid igjen! :Heartred Krysser fingrene for deg!
 
Jeg håper dere tåler litt mer oppdatering fremover ❤️
I går var jeg på UL på sykehuset, og snakket litt om hvilken oppfølgning jeg får via dem. UL i går viste lille bamsemumsen som beveget seg og målte til 8+5, som jeg var i forhold til menstermin også :) så det er positivt!

neste UL på sykehuset blir i uke 13, altså om 4 uker, og da får jeg også NIPT. Skulle det være indikasjoner på noe via UL, så blir det enten morkakeprøve eller fostervannsprøve, men glad jeg får NIPT!


Veldig glad jeg er gravid igjen, når jeg nå går inn i en tid hvor jeg skulle vært like sprekkferdig som dere, og gledet meg over at permisjonen skulle starte til helgen. Og at det er rundt 3 uker til termin.. men enn så lenge ser det veldig bra ut på alle de 3 ultralydene jeg har vært på, og nå er det godt over 90% sjanse for at det går bra denne gangen! ❤️


Det gleder meg å høre :Heartred masse lykkeønskninger til dere :Heartred
 
Fine bamsemumsen!!
Godt dere får nipt og alt.❤️❤️
 
Så glad på deres vegne:Heartred flotteste, lille bamsemumsen:Heartred Godt å høre dere får tett oppfølging og nipt:Heartred
 
Back
Topp