IKM uke 38 ❤️

God morgen! Det er fortsatt noe der syns jeg:woot: har med testen fra 5dpo for å se om det er forskjell.

Vedlegg

• 7B73D8FE-8F05-4543-BAA4-9C3E0030C249.jpeg
    7B73D8FE-8F05-4543-BAA4-9C3E0030C249.jpeg
    1 MB · Visninger: 135
  • D370B614-DA9D-49FD-8CC2-85D10632DC90.jpeg
    D370B614-DA9D-49FD-8CC2-85D10632DC90.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 143
God morgen! Det er fortsatt noe der syns jeg:woot: har med testen fra 5dpo for å se om det er forskjell.

Ja! :woot: Så gøy!

Klarte å ikke teste i dag, enda jeg måtte ned i skuffen med tester opptil flere ganger i morges for å hente andre ting :hilarious: Men i morgen ryker det en :joyful: Håpet er der om festedip, men har egentlig dip hver måned :dead:
CE582C91-CE80-4DE5-969F-BA18D67ECAB4.jpeg

Kjenner endel greier i livmora, noe som er uvanlig for meg.. hmm.. 7dpo idag, så redd testingen begynner imorgen :hilarious:

Eneste fordel med å begynne å teste så tidlig er hvertfall at jeg ser at testene jeg bruker ikke har ANNTYDNING til skyggestrek engang, selv ikke om den demonteres og holdes opp i lyset:p:p:p

Eneste fordel med å begynne å teste så tidlig er hvertfall at jeg ser at testene jeg bruker ikke har ANNTYDNING til skyggestrek engang, selv ikke om den demonteres og holdes opp i lyset:p:p:p
Hahahaha ja gjort det så mange ganger selv, står med lommelykt på telefonen Og lyser alt jeg kan :hilarious: vi blir gode på blenda teSter :banghead:

Husker at jeg tidlig i forrige graviditet ikke hadde noen symptomer, annet enn kalde fingre.:hilarious: Vært kjempekald på fingrene i går og i dag. Så er spørsmålet om det er at jeg er gravid og har symptomer, eller om det er ønsketekning og det bare er høstkulda som har tatt meg. o_O

Jeg har jo hatt to sykluser på 28 dager der jeg ikke fant el men utifra når el var nå, er den på 34 dager. Så kjenner jeg er litt engstelig for, for kort lutealfase. Har småmurringer og stikkinger, men vet jo at det er altfor tidlig å kjenne noe. Er redd for å plutselig få tr etter helgen:nailbiting:

Rett og slett hatt litt forumpause, ikke testet etter el eller tempet.. :cool:

Kun regnet meg frem og sjekket tappen.. var åpen fredag og litt mindre åpen lørdag og lukket på søndag.. så regner med at aksjene på torsdag skal holde.. :angelic:

Er dermed 3-4 dpo i dag og testetrangen har meldt seg :hilarious: men lurer på om det kan være bakteriell vaginose her.. o_O

6dpo… tikk takk … tikk …..takk :dance018

Lysebrun utflod her idag, TMI:smug: — men håper det er et godt tegn!:happy090 Har dog blitt lurt av det før, så tar ikke helt av :rolleyes:

6dpo… tikk takk … tikk …..takk :dance018

Lysebrun utflod her idag, TMI:smug: — men håper det er et godt tegn!:happy090 Har dog blitt lurt av det før, så tar ikke helt av :rolleyes:

La oss håpe det er et godt tegn jaa:D Selv begynner jeg å stresse litt over å ikke kjenne noen som helst symtpomer over hode, leser at folk har alle mulige symptomer fra 1dpo, jeg føler meg helt som normal så mister litt håpet:oops:

La oss håpe det er et godt tegn jaa:D Selv begynner jeg å stresse litt over å ikke kjenne noen som helst symtpomer over hode, leser at folk har alle mulige symptomer fra 1dpo, jeg føler meg helt som normal så mister litt håpet:oops:

Dette er det flere her inne som vet mer om enn meg, men egget fester seg ikke før flere dager etter EL .. så 1dpo tror jeg er fullstendig innbilning :troll:

Med første barnet merket jeg litt tunge pupper kanskje, de er litt små i utgangspunktet og husker jeg plutselig syntes de var så fine i bikini:hilarious: men ikke noe mer. Trodde jeg fikk mensen 10dpo, såå skuff, men så varte det bare i et par dager :scratch Så først 13dpo ble jeg litt svimmel, og utrolig fort andpusten, og tok test til positivt resultat .. aka sene symptomer! Mener bare; ikke mist håpet grunnet ingen eller lite symptomer:love2

Back
Topp