Du er flink om du klarer det! For en styrke.Jeg er nok litt for svak denne pp’en til å holde meg. Ville prøve noe nytt og starte tidlig.
![]()
Jeg skal hvertfall prøve
er veldig lett til å bli ivrig, så ikke lett å følge med inne her om dagen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er flink om du klarer det! For en styrke.Jeg er nok litt for svak denne pp’en til å holde meg. Ville prøve noe nytt og starte tidlig.
![]()
er veldig lett til å bli ivrig, så ikke lett å følge med inne her om dagen 
Tolilla - 39 - pp2 etter sa, pp9 - b3 - el 14/9 ikm 24/9

God morgen! Det er fortsatt noe der syns jeghar med testen fra 5dpo for å se om det er forskjell.
Så gøy!
Men i morgen ryker det en
Håpet er der om festedip, men har egentlig dip hver måned 
Ja!Så gøy!
Klarte å ikke teste i dag, enda jeg måtte ned i skuffen med tester opptil flere ganger i morges for å hente andre tingMen i morgen ryker det en
Håpet er der om festedip, men har egentlig dip hver måned
Vis vedlegget 365912
jeg har ikke hatt sånn dip denne pp’en. Håper det fester seg hos oss alle denne gangen
Hahahaha ja gjort det så mange ganger selv, står med lommelykt på telefonen Og lyser alt jeg kanEneste fordel med å begynne å teste så tidlig er hvertfall at jeg ser at testene jeg bruker ikke har ANNTYDNING til skyggestrek engang, selv ikke om den demonteres og holdes opp i lyset![]()
vi blir gode på blenda teSter 
Eneste fordel med å begynne å teste så tidlig er hvertfall at jeg ser at testene jeg bruker ikke har ANNTYDNING til skyggestrek engang, selv ikke om den demonteres og holdes opp i lyset![]()
Er så spent om jeg klarer å holde meg til mandagHahahaha ja gjort det så mange ganger selv, står med lommelykt på telefonen Og lyser alt jeg kanvi blir gode på blenda teSter
![]()
Man blir jo helt sinnsyk av såntEr så spent om jeg klarer å holde meg til mandag
![]()
Vært kjempekald på fingrene i går og i dag. Så er spørsmålet om det er at jeg er gravid og har symptomer, eller om det er ønsketekning og det bare er høstkulda som har tatt meg. 
Godt mulig. Men disse skyggene kom bare da EL-testen var positiv og ble borte etterpå. Så man kan jo begynne å lure..

men lurer på om det kan være bakteriell vaginose her.. Jaaa jeg oghaha ja!! Så dersom jeg skulle få en strek en gang, vil jeg greie å se den uansett hvor svak![]()

6dpo… tikk takk … tikk …..takk
Lysebrun utflod her idag, TMI— men håper det er et godt tegn!
Har dog blitt lurt av det før, så tar ikke helt av
![]()
La oss håpe det er et godt tegn jaaSelv begynner jeg å stresse litt over å ikke kjenne noen som helst symtpomer over hode, leser at folk har alle mulige symptomer fra 1dpo, jeg føler meg helt som normal så mister litt håpet
![]()

men ikke noe mer. Trodde jeg fikk mensen 10dpo, såå skuff, men så varte det bare i et par dager