Ny ettermiddagstest. Fortsatt skygge giiitt. Slenger med ett originalbilde og ett redigert ett.
Jeg ser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny ettermiddagstest. Fortsatt skygge giiitt. Slenger med ett originalbilde og ett redigert ett.

10dpoJeg serhvor mange dpo er du?

Regner med kroppen min driver å stabiliserer seg litt enda etter jeg tok ut spiral i mai selv om syklusene har vært stabile hele veien. 

tror jeg sprekker snart
bruker vanligvis bare å ha fra den ene!
Men nå er jeg litt usikker på om det er skygge, noe feil med testen eller noe på gang?? Klarer ikke helt å se om det er grå eller rosa strek.
Får svi av en test til imorgen før jobb
Tenk om tenk omIkveld har jeg holdt meg i 4 timer og svidde av en testMen nå er jeg litt usikker på om det er skygge, noe feil med testen eller noe på gang?? Klarer ikke helt å se om det er grå eller rosa strek.
Den første er orginalen, mens de to andre er redigert![]()

Håper det er babystrek!! Ser den tydeligSamme her, 3. dag med smerter/murringer. Siden fredag har det vært hele, men i kveld er det kun venstre. Selvom EL skal være ferdigHar fått gradvis sterkere el smerter i dag, fra begge sidenetror jeg sprekker snart
bruker vanligvis bare å ha fra den ene!

Ikveld har jeg holdt meg i 4 timer og svidde av en testMen nå er jeg litt usikker på om det er skygge, noe feil med testen eller noe på gang?? Klarer ikke helt å se om det er grå eller rosa strek.
Den første er orginalen, mens de to andre er redigert![]()
gleder meg til å se testene i morgen. Her var det helt blankt i dag, gitt. Jaaa, tenk om!Tenk om tenk om![]()
Håper det er babystrek!! Ser den tydelig

Jaa, spennende hva morgendagen vil bringeOioi!! Ser veldig lovende ut denne?! Spenning assagleder meg til å se testene i morgen. Her var det helt blankt i dag, gitt.
Kan være jeg bare er 7 dpo.. så uansett tidlig.
Ikveld kjenner jeg meg varn i kroppen så kan være at tempen stiger igjen 
Temper du?Jaa, spennende hva morgendagen vil bringeIkveld kjenner jeg meg varn i kroppen så kan være at tempen stiger igjen
Har ikke noe spesielt enn bare svake skyggestrek 7 DPO så det er litt for tidlig. Håper for deg!Temper du?
blir kokvarm og frysepinn om hverandre som gravid 
så, har ikke skjedd noe siden april.