Symptomer

(11+4) føler mye stikkinger i livmoren! Håper det er normale strekkesmerter og ikke noe skummelt.

Begynner faktisk å Kvikne til, mindre kvalm, mindre trøtt og død, litt hormonell og litt stikkinger, sleit utrolig med hoftene mine men har hatt ett par gode dager faktisk. Håper det går bra uansett. 11+0

Begynner faktisk å Kvikne til, mindre kvalm, mindre trøtt og død, litt hormonell og litt stikkinger, sleit utrolig med hoftene mine men har hatt ett par gode dager faktisk. Håper det går bra uansett. 11+0
Jeg har også følt på att trøtthet og kvalme har lettet litt :D

Dere som har murringer og stikkninger, har dere dette hver dag? Jeg er 10+5 og har ikke hatt murring på et par dager. Blir selvsagt bekymret:sorry:

Alle symptomer borte i dag. All mat som tidligere ikke har fristet å tenke på engang plaget meg plutselig ikke heller. Har laget middag, lekt med barna og har i grunn hatt ganske mye energi også.. blir bekymret for ny MA (8+5 i dag)

Dere som har murringer og stikkninger, har dere dette hver dag? Jeg er 10+5 og har ikke hatt murring på et par dager. Blir selvsagt bekymret:sorry:
Føler det varierer litt. Men de siste dagene har jeg kjent mye. Vil tro det er normalt at man kjenner mye en periode og lite andre ganger? Det svinger vel som de andre symptomene :)

Føler det varierer litt. Men de siste dagene har jeg kjent mye. Vil tro det er normalt at man kjenner mye en periode og lite andre ganger? Det svinger vel som de andre symptomene :)
Du har sikkert rett. Jeg har hatt mange dager med, nå to uten. Blir fort bekymret, men håper det varierer og er normalt:)

Du har sikkert rett. Jeg har hatt mange dager med, nå to uten. Blir fort bekymret, men håper det varierer og er normalt:)
Jeg skjønner deg så godt!
Bekymrer meg for alt mulig jeg også, akkurat nå bekymrer jeg meg for at det stikker så sinnsykt mye… mest på høyresiden, hadde det mye i begynnelsen men trappet veldig opp nå, alt man skal bekymre seg for :confused:

10+6 og jeg har hatt en del vondter i ryggen, spesielt korsryggen de siste dagene. Mulig første tegn på bekkenløsning?

Ellers vonde bryster, tørst, tisser i tide og utide, og litt trøbbel med søvnen (kan våkne kl 5 eller ligge våken mange timer etter tissing, og jeg er B-menneske), ellers litt trøttere og raskere sliten enn vanlig. Men egentlig veldig fin form!

Eg har hatt lite symptom kvar gong det har enda i MA, men denne gongen har eg langt sterkare symptom. Er kvalm/uggen store deler av dagen, har tydelige ligamentsmerter (dei var det lite av dei gongane det gjekk gale), så tek det som godt teikn på at noko utviklar seg i livmora. Er også veldig trøtt, har tett nase særleg på kveldane og må tisse om natta. Har også generelt ein annan magefølelse denne gongen. Dei andre gongane har eg liksom følt at det ville gå gale.
Spent på tul om 2 dagar.

jeg har samme som deg, lite symptom når det endte i MA. Masse symptom denne gangen, kvalm og murringer. Nå har også tannkjøttet begynt å blø- noe jeg har lest eg normalt. Så nå er det en hel prosedyre med tanntråder, skyllemidler og you name it hver kveld:hilarious:

jeg har samme som deg, lite symptom når det endte i MA. Masse symptom denne gangen, kvalm og murringer. Nå har også tannkjøttet begynt å blø- noe jeg har lest eg normalt. Så nå er det en hel prosedyre med tanntråder, skyllemidler og you name it hver kveld:hilarious:

Sjølv om det er sliiiitsomt å vere uggen og kraftlaus og kvalm store deler av døgnet, så syns eg også det er betryggande. UL torsdag viste jo også at alt ser bra ut hittil. Har fått tid til fosterdiagnostikk i Bergen om fire veker, men tenker eg vil ta ein TUL til før eg reiser, kanskje rundt veke 10. Klarer ikkje heilt stole på at dette kan gå bra..

Her er det ingen symptomer annet enn litt ekstra trøtt… vet jo at mange har lite men herregud så stressa jeg blir av det. Nå er det bare 11 dager igjen til ny ul, krysser fingrene for at alt ser fint ut❤️

Sjølv om det er sliiiitsomt å vere uggen og kraftlaus og kvalm store deler av døgnet, så syns eg også det er betryggande. UL torsdag viste jo også at alt ser bra ut hittil. Har fått tid til fosterdiagnostikk i Bergen om fire veker, men tenker eg vil ta ein TUL til før eg reiser, kanskje rundt veke 10. Klarer ikkje heilt stole på at dette kan gå bra..
Forstår godt at du er bekymret! Jeg har vert på tul 3 ganger allerede for å roe nervene. Jeg krysser det jeg har for at det går fint for oss begge denne gangen:dummy:

Jeg synes alt liksom har vært veldig rolig og greit frem til nå (11+5 i dag), med unntak av litt kvalme og noen blødninger. Men i går kjente jeg meg litt som hormonella for første gang. Grein igjen og igjen bare fordi jeg er sliten, og ikke ville vaske, og irritert for den minste lille ting…:wideyed: håper ikke dette fortsetter:hilarious:

Back
Topp