Å få baby etter å ha mistet ❤️

Takk for fin tråd. Vi mistet en spire i uke 5 tidligere i år, så mistet vi lillebror for en uke siden, 19 uker på veg. Har en treåring fra før. Har saumfart nettet etter informasjon som kan roe nervene og endte her. Finner mye trøst i historiene deres og tenker at det kanskje skal gå greit å prøve igjen. Takk.
 
Takk for fin tråd. Vi mistet en spire i uke 5 tidligere i år, så mistet vi lillebror for en uke siden, 19 uker på veg. Har en treåring fra før. Har saumfart nettet etter informasjon som kan roe nervene og endte her. Finner mye trøst i historiene deres og tenker at det kanskje skal gå greit å prøve igjen. Takk.
Så trist å høre at du mistet, både i uke 5 og i uke 19 :Heartred:Heartred
Stor digital klem:Heartbigred
 
Fint å lese her at det har gått få fint for mange :Heartred Håper virkelig å kunne bidra til denne tråden om et års tid. Vi har en frisk gutt og en jente fra før(2018 & 2020). Januar 2022 å januar 2024 mister vi en gutt og en jente. Uke 18+4 å 19+1.
 
Vi hadde et svangerskapsavbrudd uke 14+5 i november 2022 pga avvik på UL. Jenta vår hadde Turners syndrom og hjertefeil. Massive væskeansamlinger i hele kroppen, så det var ikke håp for henne. I slutten av desember 2022/begynnelsen av januar 2023 ble jeg gravid igjen med ei frisk jente som ble født til termin :Heartpink
 
Jeg mistet i MA i uke 12+2 hvor babyen ble målt til 9+0... dette var 10.desember 2022. Verden falt helt sammen...

Ett år senere, 9.desember 2023 fødte jeg en liten og helt perfekt jente :Heartred Svangerskapet var veldig tøft psykisk, men nå er familien komplett.
 
Back
Topp