Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sa akkurat det til mannen min når jag var ca 5+0 at jeg gleder meg til flere symptomer og bang 5+3 kom kvalmen!! Kaster ikke opp men kjempekvalm deler av dagen og spesielt etter aktivitet eller når jeg er sulten. Og det blir jeg ofte ettersom matlysten ble helt borte også. Men man ønsker liksom fortsatt ha den kvalmen der som bevis på at alt er bra.4+4 idag
Litt ømme pupper, halsbrann som kommer og går. Trøttere enn jeg vanligvis er og sovner fortlitt murringer/stikkinger som kommer og går
Føler meg generelt veldig fin i formenhåper jo selvfølgelig på flere symptomer etterhvert så man virkelig får følelsen at man er gravid
er vel ikke alene om å føle det sånn?
![]()
Sa akkurat det til mannen min når jag var ca 5+0 at jeg gleder meg til flere symptomer og bang 5+3 kom kvalmen!! Kaster ikke opp men kjempekvalm deler av dagen og spesielt etter aktivitet eller når jeg er sulten. Og det blir jeg ofte ettersom matlysten ble helt borte også. Men man ønsker liksom fortsatt ha den kvalmen der som bevis på at alt er bra.![]()

føler meg utilpass i egen kropp, klær passer ikke som jeg vil, alt er ubehaglig og ha på, det fine e at vi har stygtvær og kan gå i store jogge klær
Uff det er ikke en fin følelseFøler meg også utilpass i kroppen min. Og fanget i denne kvalmen,uten å ha peiling på når det blir bedre![]()
jeg skal ringe legen min imorra og prate om kvalmestillende
Sikkert lurt ja. Jeg var hos legen(ikke min lege),å han foreslo ikke noe til meg. Men nevnte at jeg tar postafen da. Den hjelper på,men det tar det ikke helt. Men spørs vel kanskje om det er noe som klarer å ta all kvalmen. Håper du får noe som funker!Uff det er ikke en fin følelsejeg skal ringe legen min imorra og prate om kvalmestillende
![]()
Sikkert lurt ja. Jeg var hos legen(ikke min lege),å han foreslo ikke noe til meg. Men nevnte at jeg tar postafen da. Den hjelper på,men det tar det ikke helt. Men spørs vel kanskje om det er noe som klarer å ta all kvalmen. Håper du får noe som funker!
Hellloo treg mage! Mitt beste triks er å sitte på huk når jeg kjenner littegrann at jeg må (går an å rulle sammen et håndkle under hælene hvis det er vanskelig med balansen) til jeg kjenner at jeg må mye mer, og så bruke en krakk eller lignende når du sitter på do for å få etterlignet det å sitte på huk. (jeg sitter faktisk på huk på do, men det er kanskje litt vel mye for de flesteNoen andre som sliter med forstoppelse? Noen gode råd?![]()

)Noen andre som sliter med forstoppelse? Noen gode råd?![]()

SammeJeg er så SUR om dagenaltså stakkars mann, han får kjørt seg.. godt han klarer å le av alt det dumme jeg hisser meg opp om dagen
![]()
og det kan ende i gråting også, men samboer har flyktet på ferie nå, så han slipper unna i noen dager med drama

Haha ja det er en del gråting herSammeog det kan ende i gråting også, men samboer har flyktet på ferie nå, så han slipper unna i noen dager med drama
![]()
føler meg helt tullete om dagen, prøver å holde ting inni meg men jeg er som en bombe
lurt av han å dra bort litt
her har vi hjemme ferie i år da vi har en liten en på snart 5 mnd