Symptomer

Jeg har det jeg mistenker er blodtrykksfall når jeg røyser meg litt kjapt. Får et rart trykk i hode og blir mørkt foran øynene i noen sekunder. Skikkelig ekkelt. Er det flere som opplever det? :dead:
 
Jeg har det jeg mistenker er blodtrykksfall når jeg røyser meg litt kjapt. Får et rart trykk i hode og blir mørkt foran øynene i noen sekunder. Skikkelig ekkelt. Er det flere som opplever det? :dead:

Jeg også! Har jobbet masse med tungt arbeid i hagen i det siste og må ofte bare sette meg ned fordi jeg blir så svimmel.
 
Jeg har det jeg mistenker er blodtrykksfall når jeg røyser meg litt kjapt. Får et rart trykk i hode og blir mørkt foran øynene i noen sekunder. Skikkelig ekkelt. Er det flere som opplever det? :dead:
Jeg får dette daglig. Noen ganger helt mildt, og andre ganger nesten helt svart. Det er ofte i sammenheng med om jeg ikke har spist på en stund! Ellers så har jeg blitt veldig slimete i halsen (seigt slim) og er litt tett i nesa når jeg sover..
 
Jeg har det jeg mistenker er blodtrykksfall når jeg røyser meg litt kjapt. Får et rart trykk i hode og blir mørkt foran øynene i noen sekunder. Skikkelig ekkelt. Er det flere som opplever det? :dead:
Ja, får også det ofte. Husker jeg slet i de to forrige svangerskapene også med at jeg besvimte så snart jeg var i noe særlig aktivitet det første trimesteret. Slitsomt! Prøver å reise meg sakte, men glemmer det som regel :wacky:
 
Jeg får dette daglig. Noen ganger helt mildt, og andre ganger nesten helt svart. Det er ofte i sammenheng med om jeg ikke har spist på en stund! Ellers så har jeg blitt veldig slimete i halsen (seigt slim) og er litt tett i nesa når jeg sover..
Jeg har også mye seigt slim i halsen og tett i nesa.. veldig ubehagelig og tror noen ganger jeg er kvalm, men så er det slimet som gjør det
 
Jeg har det jeg mistenker er blodtrykksfall når jeg røyser meg litt kjapt. Får et rart trykk i hode og blir mørkt foran øynene i noen sekunder. Skikkelig ekkelt. Er det flere som opplever det? :dead:
Har dette også! Må ofte støtte meg på ting fordi jeg reiser meg for fort. Hadde det slik forrige gang også, men hadde helt glemt at det var sånn frem til nå :p
 
En annen ting jeg også hadde forrige graviditet, men ikke husket på før jeg fikk det igjen nå: krampeaktige smerter i livmoren under/etter orgasme :hilarious:
 
Generelt lite kvalm, bare småuggen og tander på lukter. Men i natt våknet jeg flere ganger av kvalmebølger :confused004 ikke nok til å kaste opp, men nok til at jeg følte meg mer uggen enn ellers. Har ellers fått plutselig tykkere utflod, og bekymrede meg er redd for at fargen på utfloden skal gå fra vanlig farge til plutselig brun :confused005 blir så sliten av meg selv og disse tankene
 
Generelt lite kvalm, bare småuggen og tander på lukter. Men i natt våknet jeg flere ganger av kvalmebølger :confused004 ikke nok til å kaste opp, men nok til at jeg følte meg mer uggen enn ellers. Har ellers fått plutselig tykkere utflod, og bekymrede meg er redd for at fargen på utfloden skal gå fra vanlig farge til plutselig brun :confused005 blir så sliten av meg selv og disse tankene

jeg har også fått tykkere utflod, gjerne litt mer enn vanlig.. så blir veldig bekymret selv for at det er blod :(
 
jeg har også fått tykkere utflod, gjerne litt mer enn vanlig.. så blir veldig bekymret selv for at det er blod :(
Har lest meg opp nok på det nå til å finne ut at det er svært vanlig :woot: Ingen antydning til noe brunt her, og ikke blod heller. Nå prøver jeg å roe ned katastrofetenkingen litt, skal sende over litt godt mot til deg også :D
 
Føler hvor enn jeg snur meg,så er det noe som lukter dritt:depressed::depressed: Alt lukter veldig sterkt og ubehagelig.
 
Har lest meg opp nok på det nå til å finne ut at det er svært vanlig :woot: Ingen antydning til noe brunt her, og ikke blod heller. Nå prøver jeg å roe ned katastrofetenkingen litt, skal sende over litt godt mot til deg også :D

tusen takk :) det trenger jeg for idag er jeg veldig bekymret siden jeg ikke har ømme nipler og puppene er såvidt ømme :O
 
tusen takk :) det trenger jeg for idag er jeg veldig bekymret siden jeg ikke har ømme nipler og puppene er såvidt ømme :O
Jeg var veldig bekymret pga det jeg også i dag, men leste at det var normalt ettersom kroppen ble vant til de økte hormonene i kroppen. Mener å huske at de ømme niplene gikk over forrige svangerskap også i første trimester og alt var jo som det skulle :happy:
 
Noen som husker når denne «stappfull i magen» følelsen ga seg?

Jeg sliter med å kjenne når jeg er for full i magen å når jeg er sulten.
 
Jeg var veldig bekymret pga det jeg også i dag, men leste at det var normalt ettersom kroppen ble vant til de økte hormonene i kroppen. Mener å huske at de ømme niplene gikk over forrige svangerskap også i første trimester og alt var jo som det skulle :happy:


Det er godt å høre, ble jo livredd for at det går feil vei når man mister noen symptomer :(
Er 5+4 idag, 4 dager lengre enn når jeg mistet, så tar det også som ett godt tegn! ♥️
 
tusen takk :) det trenger jeg for idag er jeg veldig bekymret siden jeg ikke har ømme nipler og puppene er såvidt ømme :O

Jeg har ikke opplevd nevneverdig ømme nipler og bryster enda dette svangerskapet. Men de har vokst litt og har andre symptomer i tillegg. Så trooor ikke ømme bryster er ett must ❤️

6+4
 
Har merket veldig lite de siste dagen annet enn humøret:hilarious: men i kveld har jeg masse mensmurringer, kjenner det stresser meg litt:hungover:8+5 idag…
 
Back
Topp