Symptomer

Jeg har ikke opplevd nevneverdig ømme nipler og bryster enda dette svangerskapet. Men de har vokst litt og har andre symptomer i tillegg. Så trooor ikke ømme bryster er ett must ❤️

6+4

Ser den, men har hatt ømme pupper og nipler så er vel derfor jeg legger godt merke til når det ikke er det :p
Men håper uansett at alt går fint denne gangen!♥️

Jeg var veldig bekymret pga det jeg også i dag, men leste at det var normalt ettersom kroppen ble vant til de økte hormonene i kroppen. Mener å huske at de ømme niplene gikk over forrige svangerskap også i første trimester og alt var jo som det skulle :happy:

Betyr det at jeg kan slappe av?
Har hatt sykt ømme bryst og mye mensmurringer. I dag (6+0) stoppet alt opp.
Dødsangst…. Ingen blødninger dog…:hungover:

Betyr det at jeg kan slappe av?
Har hatt sykt ømme bryst og mye mensmurringer. I dag (6+0) stoppet alt opp.
Dødsangst…. Ingen blødninger dog…:hungover:
Jeg kan jo ikke love noe på vegne av din kropp, men for meg så avtok de ømme niplene etter hvert i første trimester med nummer 2 hvertfall :happy: har selv svært lite ømme nipler nå (6+4) og de var kjempeømme fra uke 4

Jeg kan jo ikke love noe på vegne av din kropp, men for meg så avtok de ømme niplene etter hvert i første trimester med nummer 2 hvertfall :happy: har selv svært lite ømme nipler nå (6+4) og de var kjempeømme fra uke 4

Nei I know, skulle ønske jeg eide glasskula av og til altså..
Ingen blødning da, det må jo være topp:dead:

Er snart 7 uker.
Kjenner halsbrann hver kveld nå. Og sleit ekstremt med dette forrige svangerskap.
Men jeg ante ikke det kunne oppstå så tidlig?

9+0. Den sensitive nesen føler jeg blir bare verre :p Gikk inn på badet etter samboer ordnet seg til jobb og måtte spy fordi det lukta hår der inne??? Altså..:joyful:

Har stort sett ikke hatt noe særlig symptomer ennå... Litt trøttere enn vanlig kanksje, og tisser oftere. Har kommet en liten kvalmebølge de siste par dagene, men går fort over.

Fremdeles bare strekking i livmoren, og siste dagenes økte spyttproduksjon.. Er ganske tidlig ennå, bare 4+6

Jeg er i bedre form enn forventet. Begynte på jobb denne uken og var spent på hvordan det skulle gå siden det er rundt denne tiden jeg har pleid å bli dårlig (uke8). Men går overraskende bra, var kvalm i helgen, men ikke vært noe særlig kvalm denne uken:) Er sliten og mer uggen på kvelden enn på dagtid, og blir lettere uggen hvis jeg ikke spiser noe regelmessig.
Ellers føler jeg at magen veldig veldig full/hard/oppblåst, og jeg blir veldig fort mett.

5+5, nå begynner nok kvalmen å komme sigende. Foreløpig ikke så sterkt og ikke så lenge om gangen, er spent på hvor ille det kommer til å bli.

Noen andre som er mest kvalme på kvelden? o_O

Fortsatt veldig ømme bryst, må minne mannen på å ikke klemme meg så hardt :p Bølger av trøtthet gjennom dagen.

5+5, nå begynner nok kvalmen å komme sigende. Foreløpig ikke så sterkt og ikke så lenge om gangen, er spent på hvor ille det kommer til å bli.

Noen andre som er mest kvalme på kvelden? o_O

Fortsatt veldig ømme bryst, må minne mannen på å ikke klemme meg så hardt :p Bølger av trøtthet gjennom dagen.

Ja, merker kvalmen litt, og mest på kvelden. 5+3 i dag. Usigelig trett også, og vonde pupper.

8+5 og ingen oppkast! Det er altså så deilig. Jeg har i tidligere svangerskap kastet opp hele tiden og ikke holdt på mat. Denne gangen er jeg uggen hele tiden, men kaster ikke opp. Helt fantastisk spør du meg. Eller blir jeg skrubb sulten men stapp mett av nesten ikke noe mat, må stå opp å tisse om natten som jeg aldri gjør ellers, såre nipler og trøttere enn ellers. Må si jeg føler meg i super form sett hen til tidligere svangerskap :)

8+5 og ingen oppkast! Det er altså så deilig. Jeg har i tidligere svangerskap kastet opp hele tiden og ikke holdt på mat. Denne gangen er jeg uggen hele tiden, men kaster ikke opp. Helt fantastisk spør du meg. Eller blir jeg skrubb sulten men stapp mett av nesten ikke noe mat, må stå opp å tisse om natten som jeg aldri gjør ellers, såre nipler og trøttere enn ellers. Må si jeg føler meg i super form sett hen til tidligere svangerskap :)
Jeg har også vært mye dårligere, kastet opp daglig i flere uker i mine andre svangerskap. Litt godt å se flere som føler seg bedre, gjør meg litt roligere :)for hjernen min har liksom begynt å tenke på om det er noe galt siden jeg ikke kaster opp. .
Men jeg har absolutt trøttheten hele dagen, og er uggen gjennom dagen. Skikkelig oppblåst hver kveld o_O men er glad så lenge jeg slipper den værste kvalmen. 8+0 i dag.

Har begynt å bli så voldsomt oppblåst hver ettermiddag/kveld nå. Slitsomt :/ og ikke godt! I dag klarte jeg også spise for mye merket jeg til middag så jeg kjente den omtrent var på vei ut igjen..

Har begynt å bli så voldsomt oppblåst hver ettermiddag/kveld nå. Slitsomt :/ og ikke godt! I dag klarte jeg også spise for mye merket jeg til middag så jeg kjente den omtrent var på vei ut igjen..
Urk, det er så slitsomt! Fort gjort å plutselig spise for mye.
Godt du har sluppet unna den verste kvalmen denne gangen!

Hurra, så herlig!

Jeg har også vært mye dårligere, kastet opp daglig i flere uker i mine andre svangerskap. Litt godt å se flere som føler seg bedre, gjør meg litt roligere :)for hjernen min har liksom begynt å tenke på om det er noe galt siden jeg ikke kaster opp. .
Men jeg har absolutt trøttheten hele dagen, og er uggen gjennom dagen. Skikkelig oppblåst hver kveld o_O men er glad så lenge jeg slipper den værste kvalmen. 8+0 i dag.

Jeg har og innimellom tenkt at jeg er i for god form til at dette kan gå veien, men den siste uken har jeg tenkt at jeg rett og slett fortjener et noe bedre svangerskap og at det skal gå fint denne gangen og :)

Åh blir så glad av å lese dette! Gir meg mye håp om at jeg også kan få et bedre svangerskap denne gangen ❤️ Har kastet opp fra 6+0 og så og si hele veien mot uke 16-18 de to forrige gangene, men øyner et håp om at det skal bli bedre dette svangerskapet. Sånne poster som dine gjør meg optimistisk :happy:

Hurra! Blir så glad av å lese om dere son har bedre svangerskap denne runden ❤️

Det skjønner jeg:) Hadde SA i april og kroppen var ikke klar før juni.. og trodde ikke det skulle klaffe så jeg ble veldig overraska når jeg tok en test og den lyste mot meg :p men kjenner jeg er livredd for å miste igjen, er livredd vær gang jeg må på do og tørker meg :( er 5+1 idag og mistet natten til uke 5 sist, så føler det er litt betryggende da og at jeg ser god økning på testene :)

OMG, helt lik story.
Jeg mistet også i april, samme uke, og tør nesten ikke se på papiret. Tittet innom fra april, da jeg vipper mellom 30 mars og 1 april. Tok på meg SVART truse for å slippe å sjekke hele tiden:bored:. Det blir så godt å bli ferdig med uke 5!!!!
Du er vel over nå?

Back
Topp