Symptomer

Hehe, så fornøyd her om dagen, og i dag kom frokosten i retur! Jaja, fremdeles ikke noe i forhold til tidligere, så krysser jeg fingrene for at det var et engangstilfelle
 
9+2
Jeg skal ha besøk av to venninner og måtte be de la være å ha på parfyme på seg for det gjør meg så kvalm at jeg vil spy :hilarious:
 
OMG, helt lik story.
Jeg mistet også i april, samme uke, og tør nesten ikke se på papiret. Tittet innom fra april, da jeg vipper mellom 30 mars og 1 april. Tok på meg SVART truse for å slippe å sjekke hele tiden:bored:. Det blir så godt å bli ferdig med uke 5!!!!
Du er vel over nå?


Så trist at du også mistet :(
Det var helt forferdelig :(
Ja, er 6+2 idag :) så begynner å få trua på at det skal gå nå :)
 
Er altså så rar i huden nå, tørr og ru i panna og haka er full av kviser. Hormonell hud deluxe :hilarious: og kan ikke bruke mine vanlige hudpleieprodukter nå siden de inneholder div syre som ikke skal brukes av gravide. Hvor blir det av den der pregnant glowen alle snakker om, jeg ser ut som et vrak jo :p:p
 
7+2, vært småuggen lenge, men i dag kom virkelig kvalmen :hungover: hadde planlagt mannens kjøttkaker i brunsaus i dag, men sa at det blir plutselig veldig uaktuelt :yuck: Men synes egentlig det er litt betryggende at formen er dårlig. Satser på at det betyr at det går veien denne gangen
 
Får sånne ubehagelige stikkende smerter i underlivet / skambenet. Også veldig vondt nederst i korsryggen, verk ned mot lysk og stråler litt ut i beina. Kan det være bekkenløsning?
Vet jo det kan komme tidlig pga hormoner.
Min søster hadde så ille bekkenløsning at hun satt i rullestol som høygravid og brukte krykker lang tid etter fødsel, håper ikke det er genetisk :eek:
 
Ingen symptomer at all.
Kjenner angsten melder seg litt. Tok en test i dag som viste 2-3uker (ble tatt midt på dagen og ikke ventet 4t).
Og jeg skal være ca i uke 6. (fra sist menstrasjon), kan det da stemme eller er jeg på vei nedover? Tar en ny i morgen for å dobbeltsjekke men..
 
Ingen symptomer at all.
Kjenner angsten melder seg litt. Tok en test i dag som viste 2-3uker (ble tatt midt på dagen og ikke ventet 4t).
Og jeg skal være ca i uke 6. (fra sist menstrasjon), kan det da stemme eller er jeg på vei nedover? Tar en ny i morgen for å dobbeltsjekke men..
Vet at det er nevnt før, men nevner det igjen. Ikke ha for stor tiltro til CBD med ukesindikator. Har hørt flere som har hatt høy hcg i blod, men aldri fått 3+ på de testene. Jeg forstår utrolig godt at du er stresset når du ikke har symptomer! Men det er tross alt en god del som ikke har noen symptomer og du er like gravid uansett. Anbefaler å ta en dobbel hcg hos legen for å få sjelefred, så kan du heller nyte symptomfriheten så lenge den eventuelt varer :Heartred
 
Vet at det er nevnt før, men nevner det igjen. Ikke ha for stor tiltro til CBD med ukesindikator. Har hørt flere som har hatt høy hcg i blod, men aldri fått 3+ på de testene. Jeg forstår utrolig godt at du er stresset når du ikke har symptomer! Men det er tross alt en god del som ikke har noen symptomer og du er like gravid uansett. Anbefaler å ta en dobbel hcg hos legen for å få sjelefred, så kan du heller nyte symptomfriheten så lenge den eventuelt varer :Heartred

Takk for beroligende ord!:shy: Vi skal på tidlig ultralyd i morgen, både gleder og gruer meg. Tenker jeg får ro i sjelen da:hilarious::Heartbigred
 
Ingen symptomer at all.
Kjenner angsten melder seg litt. Tok en test i dag som viste 2-3uker (ble tatt midt på dagen og ikke ventet 4t).
Og jeg skal være ca i uke 6. (fra sist menstrasjon), kan det da stemme eller er jeg på vei nedover? Tar en ny i morgen for å dobbeltsjekke men..

Alle symptomene mine forsvant i uke 6, kom tilbake i uke 8.
 
Er 6+4 idag og er sinnsykt kvalm og uggen. Det har jeg vært noen dager nå, hadde en del murringer for noen dager siden, men de har roet seg noe :)
 
9+0, lukte sansen har aldri vært sterkere, og kaffe og parfyme lukter er så grusomt ekkelt:yuck:
Men det rare er, jeg er kvalm og uggen hele dagen, men har så lyst på mektige greier, is og kakerøre osv:hilarious:
 
8+4 og nå merker jeg bekkenløsning ganske godt etter en uke tilbake på jobb. Har alt kjøpt meg bbhugme pute. Ellers så har jeg mye murringer som ligner menssmerter, fortsatt noe kvalmebog kjempetrøtt. Brystvortene er og fortsatt store
 
Takk for beroligende ord!:shy: Vi skal på tidlig ultralyd i morgen, både gleder og gruer meg. Tenker jeg får ro i sjelen da:hilarious::Heartbigred
Hadde 9000 i hcg og fikk ikke 3+ så ikke stress med det nei:Heartpink
 
Er potte tett i nesa på natta, og sover derfor i rare stillinger. Dette gjør ikke særlig godt for ryggen.. noen råd annet enn saltvannsspray?:wacky:
 
Back
Topp