Milepæler

Én milepæl og en anti-milepæl i dag! Var på TUL og fikk se knoppen + høre hjertebank:Heartred Men samtidig ble jeg satt litt tilbake. Trodde jeg var 6+3, men er tydeligvis ikke mer enn 5+0. Så da ble det plutselig litt ekstra ventetid:wtf:

Gratulerer med hjertebank<3
 
7+0 idag. Så får vi se om tul bekrefter eller avkrefter det
 
5+1 og hjertet begynner å slå (i følge babyverden) :Heartbigred
 
Det er forsåvidt en milepæl at embryoet levde i går! Det er også en milepæl at selvom jeg er ‘kortere’ enn dit jeg kom sist(MA) så ble embryoet i går målt til større enn det noen gang var sist!:) Hjerteslagene var også vesentlig høyere enn sist, så: Hurra for 8mm og gode hjerteslag!
 
7+0:love7
 
5+1 i dag, og nå skal visstnok hjertet være i gang. Den store milepælen for meg er tul 6+5. Sekretæren hos gynekologen mente det var uvisst om han kunne se hjerteslag da, men jeg håper :smiley-angelic001 Sist fant de MA i uke 10-11, som ble målt til 6+3...
 
5+1 i dag, og nå skal visstnok hjertet være i gang. Den store milepælen for meg er tul 6+5. Sekretæren hos gynekologen mente det var uvisst om han kunne se hjerteslag da, men jeg håper :smiley-angelic001 Sist fant de MA i uke 10-11, som ble målt til 6+3...

Krysser fingrene for deg!<3 Hadde også MA sist og hadde medisinsk abort 9+3. Mitt embryo ble også bare 6+3.
 
Denne også i dag :woot:
 

Vedlegg

  • 9EF3BA45-AA40-4ECE-AA0F-A6A76060B9B6.jpeg
    9EF3BA45-AA40-4ECE-AA0F-A6A76060B9B6.jpeg
    636 KB · Visninger: 10
Noen som vet hvorfor appen Preglife sier jeg er 5+0 når jeg trodde jeg var 4+6 når jeg regna fra akkurat sammen "siste dag i forrige mens" 18.05.21? Klager ikke på å få en dag ekstra altså :hilarious: men bare stussa.
 
Back
Topp