Milepæler

Noen som vet hvorfor appen Preglife sier jeg er 5+0 når jeg trodde jeg var 4+6 når jeg regna fra akkurat sammen "siste dag i forrige mens" 18.05.21? Klager ikke på å få en dag ekstra altså :hilarious: men bare stussa.

Samme hos meg....får termin 23. i preglife og 24. alle andre steder, selv med riktig innstilling med tanke på antall dager et svangerskap varer.
Jeg hadde første dag i siste mens 17. mai, så jeg tenkte også at jeg startet en ny uke hver mandag, men preglife sa noe annet. Er vel preglife som er feil, selv om jeg ikke aner hvorfor...
 
Samme hos meg....får termin 23. i preglife og 24. alle andre steder, selv med riktig innstilling med tanke på antall dager et svangerskap varer.
Jeg hadde første dag i siste mens 17. mai, så jeg tenkte også at jeg startet en ny uke hver mandag, men preglife sa noe annet. Er vel preglife som er feil, selv om jeg ikke aner hvorfor...

Med mimrer for meg nå at Usa eller England teller svangerskapet 1 dag kortere enn i Norge, 40+2 fremfor 40+3. Er sikkert derfor! :) Men da liker jeg ikke å se at appen viser en dag mer enn jeg faktisk har kommet. :hilarious:
 
Med mimrer for meg nå at Usa eller England teller svangerskapet 1 dag kortere enn i Norge, 40+2 fremfor 40+3. Er sikkert derfor! :) Men da liker jeg ikke å se at appen viser en dag mer enn jeg faktisk har kommet. :hilarious:

Mine innstiller står på 40+3, så skjønner fortsatt ikke hvorfor den viser feil.

Litt kjedelig å tro man er lengre ja! Så jeg endret terminen manuelt.
 
Mine innstiller står på 40+3, så skjønner fortsatt ikke hvorfor den viser feil.

Litt kjedelig å tro man er lengre ja! Så jeg endret terminen manuelt.

Nå gikk jeg inn og bare endra termindato en dag frem manuelt uten å gjøre noe med mensdato. Da funka det! Nå er jeg 5+0 slik jeg skal! :)
 
5+1 i dag, og hjertet begynner å slå❤️ Har også fått bestilt med legetime, så det begynner å bli virkelig.
 
Noen som vet hvorfor appen Preglife sier jeg er 5+0 når jeg trodde jeg var 4+6 når jeg regna fra akkurat sammen "siste dag i forrige mens" 18.05.21? Klager ikke på å få en dag ekstra altså :hilarious: men bare stussa.
Samme her, eller preglife er 2 dager foran, og en annen app er en dag etter... jeg synes det er greit for da feirer jeg ny uke mange ganger i uka:talk017
 
8+0 idag:Heartred
 
Jeg er 8+3 i dag :love7
 
Back
Topp