Milepæler

6+0, og jeg fikk se et hjerte som slo hos legen i dag:Heartred HCG-prøvene var også veldig fine.
 
8+0 :woot::Heartred:Heartred:Heartred
 
5+4 og bestilt TU ved 6+2.
Lagt merke til at hos ganske mange har foster sluttet å utvikle seg i løpet av uke 6, så gleder meg vilt til å være 7+0! :smiley-angelic001 Er det forøvrig noen som vet hvorfor ultralyder er så himla dyrt? Vil jo kunne ta en i uke 7 og 12 og....:smiley-angelic002
 
9+0 i dag! En dag lenger enn sist graviditet, da mistet jeg 8+6 :nailbiting:
 
5+4 og bestilt TU ved 6+2.
Lagt merke til at hos ganske mange har foster sluttet å utvikle seg i løpet av uke 6, så gleder meg vilt til å være 7+0! :smiley-angelic001 Er det forøvrig noen som vet hvorfor ultralyder er så himla dyrt? Vil jo kunne ta en i uke 7 og 12 og....:smiley-angelic002

Er nok fordi det er høyt utdannet personell og dyrt utstyr som benyttes + at de gjerne skal tjene noen kroner hvis det er en privatklinikk.
 
Legetime og fått helsekort for gravide i dag:) Offisielt registrert i «systemet» som gravid :happy::hilarious:
 
Legetime og fått helsekort for gravide i dag:) Offisielt registrert i «systemet» som gravid :happy::hilarious:

Finnes det i papirform? El digitalt?
Var hos fastlege forrige uke og tok blodprøver, men fikk ikke noe kort. Hun snakket som om at jeg sku få det først i uke 12
 
Finnes det i papirform? El digitalt?
Var hos fastlege forrige uke og tok blodprøver, men fikk ikke noe kort. Hun snakket som om at jeg sku få det først i uke 12

Jeg tror at de vanligvis drøyer til etter uke 12, men legen min skulle på ferie, så hun fylte ut kortet nå, så skulle jeg komme på legekontoret (når hun var bortreist) kun for å ta blodprøvene :) Men ja, var et fysisk ark ja;)
 
Back
Topp