Skravletråd desember 2021

Skikkelig rare greier altså :laughing002
Opplevde det ikke i de andre sv.skapene, så da tenker man jo automatisk at det er et tegn på motsatt kjønn av det man allerede har fått, right? :hilarious:
Kan ikke huske jeg holdt på sånn sist når jeg ventet jente, nå venter jeg gutt og nyser masse :hilarious:
 
Kan ikke huske jeg holdt på sånn sist når jeg ventet jente, nå venter jeg gutt og nyser masse :hilarious:
Håhå, kanskje det ligger noe i det? :hilarious:
Jeg har to gutter som ble til uten nysing, så kanskje det er jente denne gangen :D
 
Jaja, da har vi skravlet oss forbi alle termingrupper 2021 unntatt mai. Men snart så:hilarious:
 
Nå er det jo unødvendig med så mange apper å følge, men i hovedsak følger jeg Preggers og Graviditet+.
Men at det er så store forskjeller ute å går på størrelse på babyen og hvordan ukene regnes:confused:
 

Vedlegg

  • E1A9D6AE-5327-4A1E-9127-CA03E99CA77C.jpeg
    E1A9D6AE-5327-4A1E-9127-CA03E99CA77C.jpeg
    510,9 KB · Visninger: 27
Ting måtte plutselig gå veldig fort i svingene her etter at et valg ble tatt, så nå har jeg vært hos fastlegen og fått henvisning til OUL, tatt blodprøver, urinprøve, blodtrykk og fått resept på medisin.
Helt uvirkelig å være på denne karusellen igjen....
 
Da har vi begynt å fortelle vår lille overraskelse til familie. Her gikk jo de første 12 ukene forbi før vi fant ut at vi ventet en til. Var på ultralyd tidligere i uken for å finne ut hvor langt jeg var på vei sjokket var stort når beskjed kom at det var 13 uker. Så for meg kanskje sånn type 8 uker :bag: så da havnet vi inn her med desember gjengen ❤
 
Da har vi begynt å fortelle vår lille overraskelse til familie. Her gikk jo de første 12 ukene forbi før vi fant ut at vi ventet en til. Var på ultralyd tidligere i uken for å finne ut hvor langt jeg var på vei sjokket var stort når beskjed kom at det var 13 uker. Så for meg kanskje sånn type 8 uker :bag: så da havnet vi inn her med desember gjengen ❤
Velkommen :)
 
Er det flere som har et bekken som lager lyd når du f.eks snur deg i senga?
Mitt gir fra seg én ganske høy knekkelyd når jeg snur meg, men det gjør ikke vondt eller noe :confused: Bare den knekkelyden, fra midt inni der sånn ca. Skvetter hver gang fordi det er så uventet høyt, stålsetter meg for at lyden skal bli etterfulgt av en smerte (som heldigvis ikke kommer, enda) :p
 
Er det flere som har et bekken som lager lyd når du f.eks snur deg i senga?
Mitt gir fra seg én ganske høy knekkelyd når jeg snur meg, men det gjør ikke vondt eller noe :confused: Bare den knekkelyden, fra midt inni der sånn ca. Skvetter hver gang fordi det er så uventet høyt, stålsetter meg for at lyden skal bli etterfulgt av en smerte (som heldigvis ikke kommer, enda) :p
Knaser og knekker godt her også til tider, kjenner av og til bevegelse i leddene :bag:
 
Jeg skal møte noen venner på lørdag som ennå ikke vet at jeg er gravid (har ikke møttes siden husker ikke når og ville gjerne fortelle det til dem personlig), og skal ha på denne toppen når jeg kommer. Spent på hvor lang/kort tid det tar før de tar referansen og hvem som gjør det først :D

A0CD72B5-88AC-407C-B574-82F691264FBE.jpeg
 
Da har vi begynt å fortelle vår lille overraskelse til familie. Her gikk jo de første 12 ukene forbi før vi fant ut at vi ventet en til. Var på ultralyd tidligere i uken for å finne ut hvor langt jeg var på vei sjokket var stort når beskjed kom at det var 13 uker. Så for meg kanskje sånn type 8 uker :bag: så da havnet vi inn her med desember gjengen ❤

Så digg å «cruise» forbi den kjipeste tida da:D
 
Jeg skal møte noen venner på lørdag som ennå ikke vet at jeg er gravid (har ikke møttes siden husker ikke når og ville gjerne fortelle det til dem personlig), og skal ha på denne toppen når jeg kommer. Spent på hvor lang/kort tid det tar før de tar referansen og hvem som gjør det først :D

Vis vedlegget 359166
Håper de er kjappere enn meg:p tenker så det knaker og skjønner ikke referansen mens låta ice ice baby ruller i bakhodet...:D:rolleyes:
 
Åå er så lei. Krangler så fælt med mannen. Jeg som er kjempe hormonell og ikke klarer å la vær og blir sur fort. Og han som absolutt aldri kan la det være. Kjenner jeg er dritt lei.
 
Så digg å «cruise» forbi den kjipeste tida da:D

Ja det kan du sei heilt utrolig egentlig. Har vert veldig trøtt eineste symptomene jeg kan huske men tenkte at det var fordi jeg hadde begynt på jobb og i tillegg amma på natten. Men veldig deilig å slippe å vente på at dissa 12 ukene skal passere :happy:
 
Skulle bruke dagen på å rydde og vaske, da vi får boligstylist på besøk i dag i forbindelse med hussalg, samt en liten time hos jordmor. De siste 2 timene har blitt tilbrakt på sykehuset, da de hadde fått henvisning med tanke på spiralen. Så nå har jeg hatt 2 gynekologer som har rota rundt nede i herligheta:bag: en god stund og det ringes hit og dit for å finne ut hva man skal gjøre. De kan ikke finne den, så nå lurer man på om den har gått igjennom livmor veggen og ut i bukhulen :bored: men det får vi nok ikke vite før etter fødsel, da de må ta røntgen for å se etter den og det gjør de ikke før etter fødsel. Hvis den har det så må jeg opereres på nyåret :banghead: Blæh.... Håper kidden kommer ut med deg i hånda ..
 
Skulle bruke dagen på å rydde og vaske, da vi får boligstylist på besøk i dag i forbindelse med hussalg, samt en liten time hos jordmor. De siste 2 timene har blitt tilbrakt på sykehuset, da de hadde fått henvisning med tanke på spiralen. Så nå har jeg hatt 2 gynekologer som har rota rundt nede i herligheta:bag: en god stund og det ringes hit og dit for å finne ut hva man skal gjøre. De kan ikke finne den, så nå lurer man på om den har gått igjennom livmor veggen og ut i bukhulen :bored: men det får vi nok ikke vite før etter fødsel, da de må ta røntgen for å se etter den og det gjør de ikke før etter fødsel. Hvis den har det så må jeg opereres på nyåret :banghead: Blæh.... Håper kidden kommer ut med deg i hånda ..
Det var en ekstra unødvendig belastning i denne tiden som allerede er tung for dere! Uansett hvor den spiralen befinner seg i kroppen din håper jeg den ikke skaper komplikasjoner de neste mnd og at det ordner seg for deg ❤
 
Skulle bruke dagen på å rydde og vaske, da vi får boligstylist på besøk i dag i forbindelse med hussalg, samt en liten time hos jordmor. De siste 2 timene har blitt tilbrakt på sykehuset, da de hadde fått henvisning med tanke på spiralen. Så nå har jeg hatt 2 gynekologer som har rota rundt nede i herligheta:bag: en god stund og det ringes hit og dit for å finne ut hva man skal gjøre. De kan ikke finne den, så nå lurer man på om den har gått igjennom livmor veggen og ut i bukhulen :bored: men det får vi nok ikke vite før etter fødsel, da de må ta røntgen for å se etter den og det gjør de ikke før etter fødsel. Hvis den har det så må jeg opereres på nyåret :banghead: Blæh.... Håper kidden kommer ut med deg i hånda ..
Det kan jo hende den har falt ut av seg selv uten at du har fått det med deg? Har hørt om flere som har opplevd at kroppen har støtt ut spiralen uten at de visste det. Da hadde du i hvert fall sluppet operasjon :)
 
Back
Topp