Skravletråd desember 2021

Hehe, det var ganske spesielt!

Viste seg at vertinnen tok referansen på skjorta nesten med en gang, men hun turte ikke å spørre rett ut. :hilarious:
Vi satte oss litt ned og pratet før det ble matlaging, og da kommenterte plutselig en venninne cider-boksen jeg satt med, og jeg tenkte at "NÅ - nå er det ei som har skjønt det". Men hun trodde jeg satt med den sukkerfrie varianten og spurte om jeg likte den, hun så ikke at det var den alkoholfrie.:p
Så satte vi oss litt senere for å spise, og da fikk hun som hadde kommentert cideren se litt nærmere på den ettersom vi satt like ved hverandre, og da skjønte hun det og hvisket fort til meg om det stemte. Og jeg nikket men ba henne ikke si noe, for ville se om noen andre kommenterte det. Men det varte og det rakk, og det var ikke før en annen venninne som var der sendte en melding på mobilen etterpå om jeg ikke hadde noe jeg ville fortelle, at jeg og mannen måtte si det rett ut. Viste seg at flere hadde luktet lunta tidligere men ikke turte å si noe eller spørre rett ut, hehe. Så gikk ikke helt som tenkt, men var litt artig likevel. Og alle var jo superglade på våre vegne, de vet at vi har slitt og hatt et tøft år bak oss :happy::Heartred

Så gøy :) slik var det med min lillebror også, hadde trykka t-skjorte det sto baby loading på, og både han og kona såg den, men tørte ikkje spør :hilarious: skal seiast at eg mista i uke 19 kun 2mnd før, så skepsisen var forståelig. Men når min storebror kom seinare på kvelden (me hadde søskenhelg i Rjukan) med samboeren sin så såg eg at begge såg, men dei sa ingenting. Og så, utpå kvelden heilt plutselig seie han høgt liksom til alle, ja ka tid komme denna då? Ingen som skjønte eit kvepp av ka han spurte om så han måtte nikka mot t-skjorta :hilarious: samboeren hadde ikkje kobla noko som helst og satt der grønn når eg forsto og svarte Juni :happy::hilarious:
 
Våknet med hodepine i dag gitt... lenge siden jeg har gjort det
Tips til å bli kvitt? Tatt vann og Paracet :)
 
Våknet med hodepine i dag gitt... lenge siden jeg har gjort det
Tips til å bli kvitt? Tatt vann og Paracet :)
For meg hjelper det å lukke øynene en time etter Paracet❤️ Eller jeg bruker den som heter koffein mot hodepine, kjøpt på apotek. Ikke godt med hodepine:(
 
Våknet med hodepine i dag gitt... lenge siden jeg har gjort det
Tips til å bli kvitt? Tatt vann og Paracet :)
Men ikke hør på meg, den koffein skal ikke tas av gravide ser jeg. Godt ikke hodepinen har vært her, for hadde kanskje ikke tenkt på det da.
 
Storesøster har kosa seg i bursdag på Lekeland og lillebror fikk være med. Merker at det begynner å bli ganske slitsomt å løpe etter en, snart, 2 åring på lekeland når man nærmer seg 18 uker :p
 
:love7Men alltså❤️

«Nybakt» Dør søtdøden av disse her:love7
 

Vedlegg

  • A3ECA414-78FE-41A0-93FE-AB7057A42C65.png
    A3ECA414-78FE-41A0-93FE-AB7057A42C65.png
    1,5 MB · Visninger: 38
Legging går tregt i dag :shifty: enda ungen er stuptrøtt og mor er sliten :hungover:
 
Synes ikke det er lenge siden vi testet, og den ene etter andre ramlet inn på termingruppa.
Men nå er jaggu April2022 oppe og går:woot: Innser at det egentlig ikke er så fryktelig lang tid igjen:nailbiting:
 
Synes ikke det er lenge siden vi testet, og den ene etter andre ramlet inn på termingruppa.
Men nå er jaggu April2022 oppe og går:woot: Innser at det egentlig ikke er så fryktelig lang tid igjen:nailbiting:
For enkelte av oss er det knapt 4 måneder igjen. Det er ikke så lenge!:nailbiting:
 
Du vet du har vært flink til å holde deg unna alt av brus og godteri når mannen ser ut som at han har falt ned fra et tre når han ser deg ta en CapriSun :hilarious: (og du samtidig føler deg litt naughty som drikker den :hilarious: )
 
Noen som opplever at babyen hikker allerede?
Kjenner rytmiske bevegelser jevne som hikke, men kan alikevel være bebis som sparker/knuffer. Men tror ikke det.
(20+1 idag)
 
Noen som opplever at babyen hikker allerede?
Kjenner rytmiske bevegelser jevne som hikke, men kan alikevel være bebis som sparker/knuffer. Men tror ikke det.
(20+1 idag)
Ja, tror det har vært noen runder med det. Var tydelig bevegelse i et mønster med like lang tid mellom hver. Ganske sikker på at det var hikking:)
 
Noen som opplever at babyen hikker allerede?
Kjenner rytmiske bevegelser jevne som hikke, men kan alikevel være bebis som sparker/knuffer. Men tror ikke det.
(20+1 idag)
Absolutt! Har begynt å kjenne det nesten hver dag nå ☺️ 21+1
 
Noen som opplever at babyen hikker allerede?
Kjenner rytmiske bevegelser jevne som hikke, men kan alikevel være bebis som sparker/knuffer. Men tror ikke det.
(20+1 idag)

Ja kjente det for nokre veker siden og stort sett kvar dag nå (21+1). Men kun dersom eg sitter i ro, han ligger heilt nederst i livmor skvist mellom morkake og blære, så kjenner lite bevegelser sånn generelt, men når han hikker beveger jo alt seg så det kjenner eg godt om eg sitter i ro❣
 
Hva gjør dere idag? Har folk ferie, gått ut i permisjon, sykemeldt osv?

Jeg selv går hjemme med svangerskapspenger :)
 
Hva gjør dere idag? Har folk ferie, gått ut i permisjon, sykemeldt osv?

Jeg selv går hjemme med svangerskapspenger :)
Jeg har en uke med ferie igjen, så idag slapper jeg av og pakker for 3 dager i Lillehammer:happy: 60% sykemeldt pga bekkensmerter og lite energi, så når jobb begynner neste uke blir det likevel rolige dager:D

Kan jeg spørre hvorfor du får svangerskapspenger?:happy:
 
Back
Topp