Skravletråd desember 2021

Jaaa! En av mine favoritt hobby! Skravle !:hello2 Så sprek som jeg er, ligger jeg fortsatt som en stor stjerne i senga og nyter restene fra unga sitt påskegodteri :bounce.. forlater dere ikke helt enda, bittebittelille mirakel håp! .. Så kakabeoksen er å se rundt i gruppen litt til :D
 
Jaaa! En av mine favoritt hobby! Skravle !:hello2 Så sprek som jeg er, ligger jeg fortsatt som en stor stjerne i senga og nyter restene fra unga sitt påskegodteri :bounce.. forlater dere ikke helt enda, bittebittelille mirakel håp! .. Så kakabeoksen er å se rundt i gruppen litt til :D

Du e god :) eg sneik litt i dei andre termingruppene, og i Oktober trur eg det var, der var ein tråd om akkuratt det du går gjennom, med masse solskinshistorier der GY ikkje har sett i uke 5-6 men var baby med bankende hjerte uka etter ❤
 
Du e god :) eg sneik litt i dei andre termingruppene, og i Oktober trur eg det var, der var ein tråd om akkuratt det du går gjennom, med masse solskinshistorier der GY ikkje har sett i uke 5-6 men var baby med bankende hjerte uka etter ❤

Ååå? Slike historier trenger jeg, virkelig ! :) skal sjekke ut etter jeg har prøvd meg frem på innlogging på furst :D
 
Du e god :) eg sneik litt i dei andre termingruppene, og i Oktober trur eg det var, der var ein tråd om akkuratt det du går gjennom, med masse solskinshistorier der GY ikkje har sett i uke 5-6 men var baby med bankende hjerte uka etter ❤

ULESTE UNDERSØKELSER: 0 .. ikke noe svar enda :)
 
Jaaa! En av mine favoritt hobby! Skravle !:hello2 Så sprek som jeg er, ligger jeg fortsatt som en stor stjerne i senga og nyter restene fra unga sitt påskegodteri :bounce.. forlater dere ikke helt enda, bittebittelille mirakel håp! .. Så kakabeoksen er å se rundt i gruppen litt til :D
Vi vil ikke miste kakeboksen vår:D
 
Hei skravletråd ! God kveld. Hvordan er været hos dere andre nå ? Og ikke minst humøret? Lov og ha full hormonkrig i kroppen så ikke unormalt og være litt sint, trist og lei :) Det går over!

Været her er så grusomt fint, sola skinner og vinden er nesten stille nå. Fy det, nå må mine daffe late ben ut og tråkke litt sier mannen. Slapp av sier jeg, lover.. Skal ut :D med søpla. That’s it! Liker meg best bleik og lat :bootyshake
 
Hei skravletråd ! God kveld. Hvordan er været hos dere andre nå ? Og ikke minst humøret? Lov og ha full hormonkrig i kroppen så ikke unormalt og være litt sint, trist og lei :) Det går over!

Været her er så grusomt fint, sola skinner og vinden er nesten stille nå. Fy det, nå må mine daffe late ben ut og tråkke litt sier mannen. Slapp av sier jeg, lover.. Skal ut :D med søpla. That’s it! Liker meg best bleik og lat :bootyshake
Været her er bare grusomt:hilarious: snø, sørpe og vind..
Jeg ligger langflat i sofaen, slik som resten av påska:p
Godt humør, men allerede drittlei av å være kvalm:rolleyes:
 
Været her er bare grusomt:hilarious: snø, sørpe og vind..
Jeg ligger langflat i sofaen, slik som resten av påska:p
Godt humør, men allerede drittlei av å være kvalm:rolleyes:

iallfal veldig god grunn tilog ligge langflat i sofaen når være bare er dritt :) .. kvalme uten oppkast? Eller med oppkast . Syntes kvalme/små kvalm er ille, når det ikke kommer ut noe .
 
Hei skravletråd ! God kveld. Hvordan er været hos dere andre nå ? Og ikke minst humøret? Lov og ha full hormonkrig i kroppen så ikke unormalt og være litt sint, trist og lei :) Det går over!

Været her er så grusomt fint, sola skinner og vinden er nesten stille nå. Fy det, nå må mine daffe late ben ut og tråkke litt sier mannen. Slapp av sier jeg, lover.. Skal ut :D med søpla. That’s it! Liker meg best bleik og lat :bootyshake

Her er det drittvær, som resten av påska har vært... humøret er dritt, gubben reist på jobb og tenåringene i hus har skjønt tegninga med at mora er med smått- noe d ikke var jubel i taket over.. Så har mest lyst å pakke meg under dyna og håpe på bedre dag imorgen :depressed: Nevnte jeg at jeg er så oppblåst at jeg ser ut som fullgått med tvillinger.....

Dagens utblåsning fra denne kanten:wtf:
 
iallfal veldig god grunn tilog ligge langflat i sofaen når være bare er dritt :) .. kvalme uten oppkast? Eller med oppkast . Syntes kvalme/små kvalm er ille, når det ikke kommer ut noe .
Uten oppkast, og det syns jeg er verst. Hadde vært bedre om jeg bare kastet opp hver morgen og var ferdig med det:inpain:
Ser foreløpig ut til at det blir bedre på ettermiddagen/kvelden:smiley-angelic001
Klarte nettopp å ta meg en dusj for første gang på 4 dager, og fikk pusset tennene:hilarious:
 
Her e det snø og sol, og eg sitte inne og planlegge urter og salat bed:confused005 våkna kl 04:30 i natt av eit fæla bråk utanfor, var brøytebilen som sikkert kjørte i søvne, for han skrapte både veien og autovernet hørtes det ut som :wideyed: rekne med det regne vekk relativt kjapt, eg e klar for VÅR:flower
Andre som skal/har planta i år?
 
Nesten spennende dette! Men uansett hvilket tall som kommer , skjønner jeg ingenting av det :p

Du ville skjønt det om det var under 100, men du har jo fått 3+ på digital, så då vil ikkje tallet du får der nå sei noko som helst. Kun neste tall vil gi ein peikepinn på stigning :) men den skal såklart være HEILT fin :smiley-angelic001
 
Her e det snø og sol, og eg sitte inne og planlegge urter og salat bed:confused005 våkna kl 04:30 i natt av eit fæla bråk utanfor, var brøytebilen som sikkert kjørte i søvne, for han skrapte både veien og autovernet hørtes det ut som :wideyed: rekne med det regne vekk relativt kjapt, eg e klar for VÅR:flower
Andre som skal/har planta i år?
Her er det vår, men blåsten står fortsatt som prosjektiler i husveggen.

Jeg har ikke planta noe, men mannen har planta 4 typer tomatplanter. Det er kommet opp noen søte små spirer som han kaller babyene sine.
Men de andre plantene i huset vier han ikke ett øyeblikk :hilarious:

Men ja! Her blir det ombygging av bed. Har markjordbær, så de forsvinner ikke! Men halve bedet skal vekk. Vi har bringebærbusker som tar litt tid, så jeg får ikke tid til å stelle med så mye annet. Håper det blir tid for slikt om noen år :rolleyes:
 
Edit: Måtte fjerne, snokende svigers! Vil ikke at de kjenner meg igjen :angelic:
 
Last edited:
Back
Topp