Skravletråd desember 2021

De er raske når de vil her på sykehuset mitt.
Var på ultralyd 09:15 i dag, og jordmor la inn en henvisning til OUL da vi var ferdige.
Fikk timeinnkallinga nå kl 13 :hilarious:
Er 19+2 når den er, og det er innafor. Slipper å vente til uke 20 som jeg gjorde med andremann :rolleyes:
Hvordan gikk det på ultralyden?
 
Hvordan gikk det på ultralyden?
Kjempebra :happy:
Det var en veldig, veldig aktiv krabat som turna rundt som bare det :joyful: Jordmora lo av all aktiviteten :D
Hun sa også at morkaka mi lå bak, men ganske langt nede, så den kan være grunnen til blødningene mine :)
 
Kjempebra :happy:
Det var en veldig, veldig aktiv krabat som turna rundt som bare det :joyful: Jordmora lo av all aktiviteten :D
Hun sa også at morkaka mi lå bak, men ganske langt nede, så den kan være grunnen til blødningene mine :)
Så bra, der må være veldig betryggende :happy:
 
Så bra, der må være veldig betryggende :happy:
Det var det :)
Nå tror jeg jeg kommer til å være ganske avslappa frem til OUL, og hvis alt er bra da også, så går resten av sv.skapet bra det òg :happy:
 
Huff, det var en del blod på papiret da jeg tørka meg nettopp :( Tenker jo det verste med en gang.. Det har ikke skjedd noe som gir grunn til blodet, hadde det bare vært at vi f.eks hadde sex i morges så hadde jeg jo ikke blitt bekymra :rolleyes:
Men nei, jeg kommer ikke på noen uskyldig grunn for det..
Jeg har heldigvis den ultralyden jordmora mi henviste meg til for 3 uker siden nå på tirsdag, men det blir noen lange dager frem til da altså :sorry:
Var hos jordmor i går og hun sa til meg at blødning i svangerskapet var like vanlig som det å være kvalm, så jeg tenker at det ikke trenger være noe farlig. :Heartred
 
Var hos jordmor i går og hun sa til meg at blødning i svangerskapet var like vanlig som det å være kvalm, så jeg tenker at det ikke trenger være noe farlig. :Heartred
Jeg var hos jordmor i dag, med ultralyd, og hun sa at morkaka mi var plassert ganske langt nede. At det kanskje er derfor jeg har hatt blødninger :)
 
Kjente akkurat 5 dunk som jeg lurer på kan være lille. Er det for tidlig å kunne kjenne noe så tidlig? 11+3 uker og 3 barnet (6.svangerskapet)

Hva tenker dere?
 
Mon tro om jeg har fått en liten vane som mannen har fått med seg :hilarious:
Spybøtta mi (som jeg bank i bordet kun har hatt bruk for 1 gang) sto på stua i morges, så jeg sendte mannen mld om han eller en av guttene kunne komme med den til rommet mitt siden jeg får sove litt ekstra i dag.
Eldstemann kommer med bøtta, og oppi der hadde mannen lagt vannflaska mi og pakken min med Gjendekjeks :joyful:
Jeg har spist det på de verste morgenene, og det har visst mannen lagt merke til :Heartred
De små tingene altså :love7
 
Åå så gøy! Kjenner livmoren tydelig oppover mot navelen ❤❤
 
Har dere som har vært på tul de siste mnd nå, fått hatt med mannen/ledsager?
 
Har dere som har vært på tul de siste mnd nå, fått hatt med mannen/ledsager?

På Stord Sjukehus har han fått bli med :) ingen som stilte nokre spørsmål, så sjølv om min situasjon er litt unik trur eg ikkje det spilte inn altså :)
 
Noen andre som nyser mye nå som gravid? Jeg har aldri vært en person som nyser mye, men nå som jeg er gravid nyser jeg hver dag :p
 
Noen andre som nyser mye nå som gravid? Jeg har aldri vært en person som nyser mye, men nå som jeg er gravid nyser jeg hver dag :p
Helt enormt! Og jeg kan ikke nyse stille, så både mann og barn skvetter som bare det - i tillegg til at jeg sjeldent nyser mindre enn 3 ganger etter hverandre :hilarious: Mye lyd i heimen for tida! :hilarious:
 
Helt enormt! Og jeg kan ikke nyse stille, så både mann og barn skvetter som bare det - i tillegg til at jeg sjeldent nyser mindre enn 3 ganger etter hverandre :hilarious: Mye lyd i heimen for tida! :hilarious:
Oi såpass, det er heldigvis bare ett og ett nys som kommer her :hilarious:
Mon tro hva nysingen kommer av o_O
 
Noen andre som nyser mye nå som gravid? Jeg har aldri vært en person som nyser mye, men nå som jeg er gravid nyser jeg hver dag :p

Ja! Jeg trodde jeg var alene om det :hilarious: nyser flere gang om dagen. sist fikk jeg dotter i øret bare jeg gikk ut døra, nå er det nysing :wacky:
 
Helt merkelig, alt en skal få av symptomer som gravid altså :hilarious:
Ja! Jeg trodde jeg var alene om det :hilarious: nyser flere gang om dagen. sist fikk jeg dotter i øret bare jeg gikk ut døra, nå er det nysing :wacky:
Skikkelig rare greier altså :laughing002
Opplevde det ikke i de andre sv.skapene, så da tenker man jo automatisk at det er et tegn på motsatt kjønn av det man allerede har fått, right? :hilarious:
 
Back
Topp