Det største ønske

PP69 - CD20 - ?DPO

Ja da har jeg kommet noen dager inn i dpo land. Ingen symptomer og tar det litt som det kommer. Hadde noen EL ilinger på fredag i forrige uke (CD13). Tenker kanskje at EL var på lørdag eller søndag. De siste dagene har jeg hatt mensfølelse. Håper at det bare er festing på gang eller at livmora gjør seg klar for et egg :happy:
Har ikke tatt noe Wild yam eller pyridoksin denne pp. Heller ingenting ekstra før EL. Lar kroppen få en pause fra det.

Vi har hatt noen flotte dager i det siste. Vi har jobbet litt i hagen og jeg har fått meg et lite drivhus med litt bær og grønt som jeg passer på :) Nå har det kommet ett jordbær men flere er på vei. Mangler bare litt farge og størrelse.


Hvordan går det med deg? Har du begynt å teste? <3

Sender deg masse babystøv herfra!!
 
Hvordan går det med deg? Har du begynt å teste? <3

Sender deg masse babystøv herfra!!
Tusen takk for babystøv :Heartred

Testet i helga et par ganger men det var jo alt for tidlig. Blenda tester selvfølgelig :p I dag er jeg kanskje 10dpo så blir en test når jeg står opp kanskje. Fant ut at jeg ikke har så mange tidligtester igjen så må nok bestille noen snart.
 
Tusen takk for babystøv :Heartred

Testet i helga et par ganger men det var jo alt for tidlig. Blenda tester selvfølgelig :p I dag er jeg kanskje 10dpo så blir en test når jeg står opp kanskje. Fant ut at jeg ikke har så mange tidligtester igjen så må nok bestille noen snart.

masse lykke til!! ❤️
 
PP69 - CD24 - ??DPO

Kanskje 10dpo i dag så da ble det en test. Blenda selvfølgelig :wacky:

Symptomer som ikke trenger å bety noe:
Har begynt å få litt ømme bryst.
Har mensfølelse av og til (en ukes tid nå).
For et par dager siden så kjent jeg en iling på innsiden av låret ned fra lysken.
Nå er jeg litt kvalm men det kan være pga alle skumbollene jeg spiste i kveld :laughing021
 
Last edited:
PP69 - CD27 - ?DPO / PP70 (71) - CD1

I går (torsdag) morges fikk jeg noe svakt rosa på papiret. Vet hva det betyr... Men gikk jo an å håpe at det ikke var starten på TR. Men TR er nok på vei. Kom litt mer spotting på kvelden. Fortsatt ømme bryst, litt kvalm. Mensfølelse. Hvilepulsen er også på vei ned. IKM er ikke før på lørdag men like greit at hun kommer i dag enn å drøye det mer enn nødvendig når det likevel ikke klaffet :) Kan fortsatt bli en liten mars baby ;)
 
PP69 - CD27 - ?DPO / PP70 (71) - CD1

I går (torsdag) morges fikk jeg noe svakt rosa på papiret. Vet hva det betyr... Men gikk jo an å håpe at det ikke var starten på TR. Men TR er nok på vei. Kom litt mer spotting på kvelden. Fortsatt ømme bryst, litt kvalm. Mensfølelse. Hvilepulsen er også på vei ned. IKM er ikke før på lørdag men like greit at hun kommer i dag enn å drøye det mer enn nødvendig når det likevel ikke klaffet :) Kan fortsatt bli en liten mars baby ;)
Håper fortsatt på en mars-baby for deg❤️
Måtte neste pp klaffe:smiley-angelic001
 
Hvordan går det med deg?
Hei! Så kjekt å se deg her :) Her går det bra utenom at spiren ikke vil sitte da :p Får se en av de neste dagene om vi klarte det denne gangen eller ikke. Nyter de fine dagene vi har.
Hvordan går det med deg?
 
PP70 - CD23 - 9/7?DPO

Ja da nærmer det seg testing. Blir vel en test i løpet av morgendagen tenker jeg, selv om det kan være for tidlig til det.
I dag skulle vi ut på butikken en tur og ble så kvalm at mannen måtte stoppe bilen fordi jeg trodde jeg kom til å kaste opp. Heldigvis slapp jeg det. Var kvalm og uggen en stund. Magen var også veldig oppblåst. Sov 1,5 timer på sofaen i ettermiddag. Nå er jeg kvalm igjen (har vært litt av og på i løpet av dagen) og magen er oppblåst igjen.
Litt ømme bryst.
Hvilepulsen er høy. Høyere enn den har vært det siste halve året.
I går kjente jeg litt strekk på venstre siden og litt øm mot midten.

Disse symptomene gir jo oss et lite håp om at det klaffet denne gangen men er selvfølgelig forberedt på at det ikke gikk.


0CD164D7-F9AA-40B0-A538-DD8F60F4D05C.jpeg
 
Måtte disse symptomene være lovende! Håper skikkelig på at du kommer inn i mars-gjengen❤️
 
PP70 - CD23 - 9/7?DPO

Ja da nærmer det seg testing. Blir vel en test i løpet av morgendagen tenker jeg, selv om det kan være for tidlig til det.
I dag skulle vi ut på butikken en tur og ble så kvalm at mannen måtte stoppe bilen fordi jeg trodde jeg kom til å kaste opp. Heldigvis slapp jeg det. Var kvalm og uggen en stund. Magen var også veldig oppblåst. Sov 1,5 timer på sofaen i ettermiddag. Nå er jeg kvalm igjen (har vært litt av og på i løpet av dagen) og magen er oppblåst igjen.
Litt ømme bryst.
Hvilepulsen er høy. Høyere enn den har vært det siste halve året.
I går kjente jeg litt strekk på venstre siden og litt øm mot midten.

Disse symptomene gir jo oss et lite håp om at det klaffet denne gangen men er selvfølgelig forberedt på at det ikke gikk.

Vis vedlegget 361028
Åå krysser fingrene:Heartpink og venter på deg i mars gruppa:D
 
Åh, som jeg håper for deg:smiley-angelic001:Heartred
 
PP70 - CD23 - 9/7?DPO

Ja da nærmer det seg testing. Blir vel en test i løpet av morgendagen tenker jeg, selv om det kan være for tidlig til det.
I dag skulle vi ut på butikken en tur og ble så kvalm at mannen måtte stoppe bilen fordi jeg trodde jeg kom til å kaste opp. Heldigvis slapp jeg det. Var kvalm og uggen en stund. Magen var også veldig oppblåst. Sov 1,5 timer på sofaen i ettermiddag. Nå er jeg kvalm igjen (har vært litt av og på i løpet av dagen) og magen er oppblåst igjen.
Litt ømme bryst.
Hvilepulsen er høy. Høyere enn den har vært det siste halve året.
I går kjente jeg litt strekk på venstre siden og litt øm mot midten.

Disse symptomene gir jo oss et lite håp om at det klaffet denne gangen men er selvfølgelig forberedt på at det ikke gikk.

Vis vedlegget 361028
Håper virkelig det blir din tur denne gangen :Heartred:signs003 Sender gode tanker!
 
Back
Topp