Håpet om en liten spire som sitter til mål <3

Fantastiske nyheter ❤️ Gratulerer med ei lita jente ❤️❤️
 
Gratulerer MilaS ❤️ Tenk at E skal bli storesøster ❤️❤️❤️

Tusen takk :) Hun gleder seg så mye :woot: Jeg ga en konfettikanon til mannen og henne da jeg fant ut kjønnet (de viste det ikke) og hun jublet i 3 dager etter det kom ut rosa konfetti :Heartpink Nå er hun mest bekymret for at vi ikke har kjøpt inn noe til babyen ennå :hilarious: Tror hun blir en veldig god storesøster :Heartpink
 
Hurra for godt resultat på UL og nipt ♥️♥️
 
12+0
Tenk at jeg har kommet til 12+0! Og alt ser faktisk fint ut! :woot:

I dag var jeg på kontroll på sykehuset. Siden jeg hadde forhøyet cardiolipid i sist svangerskap og at førstemann ble født med lav vekt selv om jeg gikk over termin, så vurderer de å sette meg på Albyl-e for å forebygge blodpropp og for å gi morkaken god blodgjennomstrømmning. Jeg er ikke superhappy for å gå på medisin i svangerskapet, men hvis de mener det er nødvendig så gjør jeg det. Gynekologen skulle konsultere med flere, så jeg får svaret iløpet av uka.
Men jeg fikk også en utralyd i samme slengen og det var så koselig! Vi fikk telle 10 fingrer og 10 tær, magesekken var allerede i bruk, hjertet hadde fin form og hjernehalvdele så ut som de skulle. Det er helt utrolig hvilke detaljer de kan se i uke 12 :woot:

Vis vedlegget 353412

Jeg tok også en Nipt test som vi fikk svar på sist uke og det ser ut som vi får en helt frisk jente:dummy1:

Gratulera så mye :happy:
 
18+2 Oul er overstått
Nå er det en stund siden jeg har oppdatert dagboken, så jeg tenkte det var på tide med et innlegg :) Jeg synes tiden etter uke 12 frem til nå har vært lange og jeg har kjent på mye bekymring for om baby lever. Derfor har jeg tatt en liten forumpause for å tenke litt på andre ting :) Jeg var veldig bekymret for at jeg ikke kjente livmoren etter uke 12, men i uke 15 begynnte jeg å få kynnere og da var det ingen tvil om at livmoren gikk helt opp til navlen. Det er sååå rart jeg ikke kjente det når jeg ikke hadde kynnere :hilarious: Jeg har heller ikke kjent liv før siste uken, men på oul sa hun at livmoren ligger på fremsiden så det forklarer alt :)

Men gud så deilig det er at jeg kjenner liv! Det tar 100 kilo bekymringer bort :Heartpink

I går var jeg på oul og vi fikk se en frisk og rask baby! Akkurat slik hun skal være :Heartpink Kjønnet var fortsatt jente :Heartpink Nå begynner jeg virkelig å tro at det kommer baby :happy093

C23021C0-2840-4EFA-948A-7459651B8EF5.jpeg


Neste milepæl blir en ultralyd hos fostermedisiner som vi skal ha i uke 21 som bare gjøres for sikkerhetsskyld (pga noen ting vi opplevde i sist svangerskap) :) Vi krysser fingrene for at den også viser at alt er iorden :)
 
18+2 Oul er overstått
Nå er det en stund siden jeg har oppdatert dagboken, så jeg tenkte det var på tide med et innlegg :) Jeg synes tiden etter uke 12 frem til nå har vært lange og jeg har kjent på mye bekymring for om baby lever. Derfor har jeg tatt en liten forumpause for å tenke litt på andre ting :) Jeg var veldig bekymret for at jeg ikke kjente livmoren etter uke 12, men i uke 15 begynnte jeg å få kynnere og da var det ingen tvil om at livmoren gikk helt opp til navlen. Det er sååå rart jeg ikke kjente det når jeg ikke hadde kynnere :hilarious: Jeg har heller ikke kjent liv før siste uken, men på oul sa hun at livmoren ligger på fremsiden så det forklarer alt :)

Men gud så deilig det er at jeg kjenner liv! Det tar 100 kilo bekymringer bort :Heartpink

I går var jeg på oul og vi fikk se en frisk og rask baby! Akkurat slik hun skal være :Heartpink Kjønnet var fortsatt jente :Heartpink Nå begynner jeg virkelig å tro at det kommer baby :happy093

Vis vedlegget 356906

Neste milepæl blir en ultralyd hos fostermedisiner som vi skal ha i uke 21 som bare gjøres for sikkerhetsskyld (pga noen ting vi opplevde i sist svangerskap) :) Vi krysser fingrene for at den også viser at alt er iorden :)
Fantastisk! :joyful: Så koselig oppdatering! Masse lykke til videre med en liten jente i magen:Heartred
 
Herlig med oul ❤️❤️
Godt at du kjenner liv også nå, det er så veldig betryggende..!
 
18+2 Oul er overstått
Nå er det en stund siden jeg har oppdatert dagboken, så jeg tenkte det var på tide med et innlegg :) Jeg synes tiden etter uke 12 frem til nå har vært lange og jeg har kjent på mye bekymring for om baby lever. Derfor har jeg tatt en liten forumpause for å tenke litt på andre ting :) Jeg var veldig bekymret for at jeg ikke kjente livmoren etter uke 12, men i uke 15 begynnte jeg å få kynnere og da var det ingen tvil om at livmoren gikk helt opp til navlen. Det er sååå rart jeg ikke kjente det når jeg ikke hadde kynnere :hilarious: Jeg har heller ikke kjent liv før siste uken, men på oul sa hun at livmoren ligger på fremsiden så det forklarer alt :)

Men gud så deilig det er at jeg kjenner liv! Det tar 100 kilo bekymringer bort :Heartpink

I går var jeg på oul og vi fikk se en frisk og rask baby! Akkurat slik hun skal være :Heartpink Kjønnet var fortsatt jente :Heartpink Nå begynner jeg virkelig å tro at det kommer baby :happy093

Vis vedlegget 356906

Neste milepæl blir en ultralyd hos fostermedisiner som vi skal ha i uke 21 som bare gjøres for sikkerhetsskyld (pga noen ting vi opplevde i sist svangerskap) :) Vi krysser fingrene for at den også viser at alt er iorden :)
Nydelige lille jenta deres:Heartpink forstår godt behovet for å koble ut litt! Tenk så herlig å kjenne lille nurket fremover. Og plutselig er hun her! Gleder meg sånn med deg:Heartred
 
Fantastisk ❤️❤️ Det er så magisk å kjenne liv. Nyt de siste mnd ❤️
 
Åh, så herlig! :Heartred Må være en merkelig følelse å kjenne at det er liv inni der!:woot: Merkelig, men fantastisk selvfølgelig.:joyful:
 
Er så betryggende å kjenne bevegelser fra den lille:Heartred Nydelig bilde av lille frøkna:Heartpink:love7
 
Nydelige lille jenta deres:Heartpink forstår godt behovet for å koble ut litt! Tenk så herlig å kjenne lille nurket fremover. Og plutselig er hun her! Gleder meg sånn med deg:Heartred

Tusen takk :Heartpink Forumet er fantastisk, men noen ganger har man det best med å ikke lese så mye:) Føler meg mye bedre nå som jeg kjenner liv hver dag :)
 
Back
Topp