Håpet om en liten spire som sitter til mål <3

MilaS

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Jeg tenkte det var på tide å lage en liten prøvedagbok for å samle tankene litt. Vi har et barn fra før, men veien til barn har vært kronglete. Før førstemann så mistet vi 3 ganger i uke 6-9 før spiren satt hele veien, og nå har vi et stort ønske om å utvide familien litt til.
Vi startet å prøve før jul i fjor, så nå har vi holdt på i 1 år allerede. I løpet av dette året har vi mistet 3 ganger, 2 MA og en EXU. EXU'en kom som er stort sjokk på oss. Jeg viste ikke jeg var gravid engang fordi jeg blødde så mye, og rett etter jeg fant ut jeg var gravid i uke 5 fikk jeg sterke smerter. Det ble fort konstantert EXU og jeg ble operert hvor de fjernet ene egglederen min. Nå har vi startet på nytt å teste etter eggløsning og vårt største juleønske er å bli gravid for 4 gang i 2020.


Startet prøvingen desember 2019

Pp3, Mars: Gravid, MA uke 11,5. Utskrapning

Pp3 etter Ma, September: Gravid, MA uke 6.5. Cytotec

Pp1 etter MA, November: Gravid utenfor livmor (exu). Fjernet venstre eggleder november 2020.

Pp1 etter Exu, Desember: Gravid, kjemisk graviditet
 
Last edited:
Kjære MilaS, er det noen som virkelig fortjener en positiv test til jul så er det dere ❤️ Følger med og heier på dere!
 
Jeg fikk negativ graviditetstest etter EXU’en allerede for 8 dager siden så jeg håper eggløsningen ikke er lagt unna. Dette er det lengste jeg har gått etter jeg har mistet uten å få eggløsning hvor hcg’en er ute av kroppen. Det er tydelig at operasjonen har påvirket det.
Babyplan eggløsningstestene er temmelig blenda, men på clearblue dobbel hormonindikator så er det en stigning så jeg håper det betyr at østrogenet mitt har begynnt å stige :)
C310C8E7-070D-4B5E-B323-917C48318554.jpeg
 
Last edited:
Her vil jeg følge med! :love2 Det er så godt å ha en «egen» plass hvor man kan dele tanker og følelser rundt den prosessen her. Håper EL dukker opp etterhvert og at juleønsket deres går i oppfyllelse. Det fortjener dere virkelig ❤️
 
Krysser fingrene for deg ♥️♥️
 
Krysser fingrene for deg!
 
Her vil jeg følge med! :love2 Det er så godt å ha en «egen» plass hvor man kan dele tanker og følelser rundt den prosessen her. Håper EL dukker opp etterhvert og at juleønsket deres går i oppfyllelse. Det fortjener dere virkelig ❤️
Heier sånn på deg :Heartbigred
Krysser fingrene for deg ♥️♥️
Krysser fingrene for deg!

Tusen takk :Heartpink Så herlig å ha en heiagjeng :woot:
 
Krysser fingrene for deg og heier på deg:Heartred
 
Huff, følte som det var å lese min historie på nytt igjen! Bare at jeg ikke hadde EXU, men BO!
Hadde BO, MA og fikk ei jente. Så gjennom 4 SA før vi fikk ei til jente. Vært tøft, men det gikk til slutt!

Håper virkelig at du blir gravid igjen kjapt og at den sitter til mål! ❤️ Er virkelig ikke noe gøy å gå gjennom flere aborter :/
 
Huff, følte som det var å lese min historie på nytt igjen! Bare at jeg ikke hadde EXU, men BO!
Hadde BO, MA og fikk ei jente. Så gjennom 4 SA før vi fikk ei til jente. Vært tøft, men det gikk til slutt!

Håper virkelig at du blir gravid igjen kjapt og at den sitter til mål! ❤️ Er virkelig ikke noe gøy å gå gjennom flere aborter :/

Åh det hørtes skikkelig tøft ut :Heartpink gikk det av det selv eller tok du noe støttemedisin til slutt?
 
Da har det begynnt å skje noe!
Clearblue dobbel hormonindikator blinker, så da håper jeg ikke vi er veldig mange dager unna eggløsning. Jeg tror jeg aldri har vært så utolmodig for en eggløsning som jeg er denne gangen :) Det kryr av babyer rundt oss og jeg tror jeg vil føle meg mye bedre hvis vi bare får en liten spire på plass igjen :Heartpink

4BBE018A-E149-41F9-A4F7-90B64BE0B789.jpeg
 
Back
Topp