Håpet om en liten spire som sitter til mål <3

Så spennende! Vi prøver også på en tredjemann, og lurer litt av og til på hva vi har gitt oss ut på :hilarious:
Haha, ja akkurat sånn føler vi det også. På den andre siden så gjør vi det fordi vi har en følelse av at det finnes en til i familien vi ikke har hilst på ennå. At vi mangler en til :woot:

Lykke til med prøvingen
:love7
 
Haha, ja akkurat sånn føler vi det også. På den andre siden så gjør vi det fordi vi har en følelse av at det finnes en til i familien vi ikke har hilst på ennå. At vi mangler en til :woot:

Lykke til med prøvingen
:love7
I like måte :happy:
 
CD 9

I dag besøkte jeg klinikken for å sjekke status i syklusen min. Etter å ha fått mitt siste barn har jeg merket en kortere syklus, derfor starter vi litt tidligere denne gangen :) Vi planlegger å sette inn en blasto i en naturlig syklus, så det er viktig å følge med på utviklingen av de naturlige eggene. Ultralydundersøkelsen viste en eggpose på 14mm på venstre side og 11mm på høyre side. Alt tyder på at det er venstre side som står for eggløsningen denne gangen. Dette passer oss bra siden jeg uansett mangler en eggleder på venstre side. Gynekologen var svært fornøyd med slimhinnen, som allerede måler 11mm :smiley-bounce022

Dermed skal jeg ta en eggløsningssprøyte allerede i morgen. Dette betyr at innsettet er planlagt til neste fredag! Alt skjer så raskt nå.:dance008
Jeg starter på progesteron fra neste tirsdag, men utover det er det ingen ekstra tiltak.

Jeg håper inderlig og krysser fingrene for at vi har et "gullegg" til på lager. Bare tenk om det blir en baby! Blasto vi setter inn er jo unnfanget samtidig som mitt andre barn, så litt rart å tenke på hvis det faktisk blir noe ut av dette innsettet :nailbiting::Heartpink
 
8 dpo

Fredag hadde vi innsett av en perfekt liten blasto som hadde våknet fra isluren og utviklet seg fint videre. Jeg blir like overrasket hver gang over hvor enkelt og greit det er med innsett :)

Nå er vi over i de grufulle dpo dagene. Jeg tok ovitrelle så jeg har testet den ut de siste dagene. Jeg har hatt skyggestreker frem til i dag tidlig, men i kveld fikk jeg ikke noe :nailbiting: Så jeg har mistet bittelitt tro på at det har gått bra siden sist gang jeg ble gravid på innsett så ble testen aldri helt blenda, men jeg skal vente til 10dpo før jeg blir for pessimistisk. Jeg fikk faktisk en frisk blødning i dag tidlig. Jeg har aldri hatt festeblødning før så kan jo kanskje håpe at det var grunnen. Jeg går på progesterontilskudd, så skal jo ikke skje at jeg spotter.

Uansett, jeg får smøre meg med tolmodighet til i morgen :)
 
9 dpo
I natt våknet jeg og fikk ikke sove fordi jeg var helt sikker på at forsøket ikke hadde gått. Tenkte nesten det ikke var vits i å teste engang i dag tidlig :hilarious:

Men så gjorde jeg det og det er forsatt strek. Nå tok jeg ovitrelle, men håper jo på det kanskje er babystek :Heartpink

Øverste test er 6 dpo, også en hver dag frem til 9 dpo nederst.

C62FFF31-652F-407E-BC39-4F5522ADC031.jpeg
 
9 dpo
I natt våknet jeg og fikk ikke sove fordi jeg var helt sikker på at forsøket ikke hadde gått. Tenkte nesten det ikke var vits i å teste engang i dag tidlig :hilarious:

Men så gjorde jeg det og det er forsatt strek. Nå tok jeg ovitrelle, men håper jo på det kanskje er babystek :Heartpink

Øverste test er 6 dpo, også en hver dag frem til 9 dpo nederst.

Vis vedlegget 417723
Synes den ser sterkere ut i dag? Håper for deg! ❤️
 
9 dpo
I natt våknet jeg og fikk ikke sove fordi jeg var helt sikker på at forsøket ikke hadde gått. Tenkte nesten det ikke var vits i å teste engang i dag tidlig :hilarious:

Men så gjorde jeg det og det er forsatt strek. Nå tok jeg ovitrelle, men håper jo på det kanskje er babystek :Heartpink

Øverste test er 6 dpo, også en hver dag frem til 9 dpo nederst.

Vis vedlegget 417723

Ååååh, synes streken ser mye sterkere ut idag :smiley-bounce012 :love017 :gen014 :excited001
 
Gratulerer så mye med spiren, kjære du :love7 :smiley-bounce012 :love017 :Heartred :cool05:dance011:gen014:happy093:talk017:love017:binkybaby
 
Gratulerer! For en nydelig strek du ble belønnet med idag! :smiley-bounce016
 
Hurra! Gratulerer så mye! :smiley-bounce016
 
Back
Topp