Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Joda, prøver her også
Jeg er nå 5 kg under startvekt i graviditeten. Men den startvekten var helt krise! Så det er mange kiloer til å ta av.. Jeg har kuttet mye i kostholdet, og har nå en stor boks med salat stående i kjøleskapet til en hver tid, så velger jeg det fremfor brød.. Så får vi se da, hvordan det går..
Jeg er nå 5 kg under startvekt i graviditeten. Men den startvekten var helt krise! Så det er mange kiloer til å ta av.. Jeg har kuttet mye i kostholdet, og har nå en stor boks med salat stående i kjøleskapet til en hver tid, så velger jeg det fremfor brød.. Så får vi se da, hvordan det går..
Jeg har stagnert på vekta nå men sliter litt med å gå ned, finner ikke helt riktig balanse for å ikke gå konstant sulten. Og så mangler jeg litt på plan B når det blir tull med dagens planlagte måltid.

Jeg hadde aldri en plan om å gå ned i vekt, men da jeg førstes begynte å gå ned en del så hadde jeg et mål om 90 kg. Så satte jeg meg et neste mål: 85 kg. Tenker at 80 kg er et aller siste mål kanskje, om jeg måå ha et. Nå tenker jeg at jeg fortsatt skal gå litt nedover, og i hvert fall ikke gå opp. Har vært feit hele livet. Å gå ned 30 kg har jeg alltid sett på som UMULIG