Vi over 38 ❤️

Jeg er helt i sjokk..... En moden folikkel på 19 mm.... Inseminering imorgen. Skjønner ikke'no. Droppet kontrakt og samtykkeerklæring, for var sikker på at dette ble kroken på døren. Glad!!! :) :) :)

Så fantastisk, Saltvann:flower:flower du burde ikke være i sjokk, for du pleier jo å få til litt fiffie forsøk. Godt jobbet:love7
 
Jeg er helt i sjokk..... En moden folikkel på 19 mm.... Inseminering imorgen. Skjønner ikke'no. Droppet kontrakt og samtykkeerklæring, for var sikker på at dette ble kroken på døren. Glad!!! :) :) :)
Juhuuu, fantastisk!! For en dag!:D Tenk så gøy om vi kommer i mål begge to denne gangen! :):Heartpink
 
Juhuuu, fantastisk!! For en dag!:D Tenk så gøy om vi kommer i mål begge to denne gangen! :):Heartpink


Ja, tenk om!! :) Jeg som vurderte og droppe hele greia! Glad jeg skrudde opp stoffskiftemedisinen, så kroppen er "klar". Gøy!! Nå lurer jeg bare litt på om jeg skal kjøpe en eske til med Q10. Dumt med et opphold om dette ikke går veien, da det først gir virkning etter 3 måneder. Men så leste jeg at det ikke bør tas i graviditet, men om det er riktig, vet jeg ikke. Hm... Får lure litt mer på det. Snart hjemmelaget brød her hos oss :)

Lura!! Tenk om vi blir preggis nesten samtidig!! Sykepleieren sa til meg at "ja, du er jo en som ikke gir deg du" :laughing001 Men nå må jeg roe meg, laaaang vei igjen. Men det er iallfall et håp :Heartred
 
Ja, tenk om!! :) Jeg som vurderte og droppe hele greia! Glad jeg skrudde opp stoffskiftemedisinen, så kroppen er "klar". Gøy!! Nå lurer jeg bare litt på om jeg skal kjøpe en eske til med Q10. Dumt med et opphold om dette ikke går veien, da det først gir virkning etter 3 måneder. Men så leste jeg at det ikke bør tas i graviditet, men om det er riktig, vet jeg ikke. Hm... Får lure litt mer på det. Snart hjemmelaget brød her hos oss :)

Lura!! Tenk om vi blir preggis nesten samtidig!! Sykepleieren sa til meg at "ja, du er jo en som ikke gir deg du" :laughing001 Men nå må jeg roe meg, laaaang vei igjen. Men det er iallfall et håp :Heartred

Gåsehud, Saltvann og Lura! Så fantastiske nyheter her inne ❤️ Krysser fingre og tær for hele denne fine gjengen!!
 
Men tenk om.....det faktisk ser bra ut på onsdag! Prøv å tenk det kjære deg, jeg heier på dine egg enn så lenge❤️❤️Ja, liksom litt over åtte uker og må skjule magen. Vil jo ikke at folk skal se det, men våren kommer fort og da vises det. Skal ikke klage, men ville være sikker før noen ser det.

Akkurat det samme - helt pinlig Gitt opp vanlige bukser, orker ikke.. og sjeleglad for hjemmekontor akkurat nå Vil også gjerne vært litt tryggere før folk får vite.
 
Det er ganske utrolig. Sååå mye medisiner jeg har kjøpt tidligere, og nå har "småtteriet" jeg har tatt gjort samme nytten. Jeg har tatt noen tabletter og 3 doser med Menopur 75 IU. Det er jo "ingenting". Jeg er overbevist om at Trisekvens har gjort nytten. De tok jeg første gang i Danmark med gode resultater, og ble gravid. Jeg insisterte på å ta dem denne runden på "eget initiativ", og legen sa igår at hun hadde lest seg opp legemiddelet, og sa at de kan være bra :)

Dere som har brukt q10 tabletter; har dere stoppet opp ved forsøk, eller har dere bare fortsatt til en eventuell positiv test?

Idag er jeg nødt til å bruke "rødt-nivå-hente i barnehagen" kortet for å rekke timen 14.15. Jeg går da vanligvis 13.55 for å rekke 14.10 bussen. Idag bør jeg gå senest 13.50... Så litt usikker på om jeg i det hele tatt skal nevne at jeg går enda litt før, eller at jeg skriver som en beskjed på utstemplingen at jeg måtte innom apoteket. Så kan de heller trekke de ekstra minuttene fra avspaseringen.

Håper alle har en tipp topp dag:)
 
Tusen takk, søte deg :) Jeg har SÅÅÅÅÅ mye energi, sprudler nesten over :happy093 Nå må jeg roe meg ned. Laaaang vei igjen! Men bare gøy og kunne teste igjen:laughing001 Jeg har vel en 50 stk, eller no :laughing001
Haha, så godt å høre at du ikke er noe bedre enn meg :hilarious::hilarious:Håper det klaffer for dere nå❤️
 
Ja, tenk om!! :) Jeg som vurderte og droppe hele greia! Glad jeg skrudde opp stoffskiftemedisinen, så kroppen er "klar". Gøy!! Nå lurer jeg bare litt på om jeg skal kjøpe en eske til med Q10. Dumt med et opphold om dette ikke går veien, da det først gir virkning etter 3 måneder. Men så leste jeg at det ikke bør tas i graviditet, men om det er riktig, vet jeg ikke. Hm... Får lure litt mer på det. Snart hjemmelaget brød her hos oss :)

Lura!! Tenk om vi blir preggis nesten samtidig!! Sykepleieren sa til meg at "ja, du er jo en som ikke gir deg du" :laughing001 Men nå må jeg roe meg, laaaang vei igjen. Men det er iallfall et håp :Heartred
Ikke sant?! Man skal aldri si aldri!:) Har også fått et nytt håp, det er så deilig! Går også på ekstra støttemedisiner nå, så nå skal alt ligge til rette.:)

Gir ikke Q10 virkning før etter 3 mnd? Isåfall har mine runder vært bortkastet, jeg fikk anbefalt å bruke det rett før mitt første forsøk på Hausken for et år siden o_O Har også lest at det ikke skal brukes under graviditet, så har kuttet ut etter hvert uttak.

Lykke til i dag! :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Fikk nettopp telefon om negativ prøve i dag. Viste jo resultatet, så ble ikke satt ut av den samtalen.
Trist, nei. - Forbanna, ja!!

Fader heller hva er det med denne IVF guden, han er ikke samarbeidsvillig i alle fall. Kroppen min er helt ødelagt nå, trøtt, kvalm, svimmel, vondt i hodet, store pupper og kort lunte. Måtte spørre sykepleieren om det var vanlig å bli så dårlig. Noe det ikke var. Jeg har vært sykemeldt i 14 dager nå, har nesten bare sovet. Det er det som skremmer meg mest med å kaste meg på et nytt forsøk. At jeg sannsynligvis ikke klarer hele prosessen uten en sykemelding, syntes det er veldig vanskelig. Har vært sykemeldt 2-3 uker ved 5 forsøk siden juli i fjor. Det er jo bare ikke bra. Føler jeg svikter kollegaer, barna på jobb og ikke minst de her hjemme. + at jeg ikke liker å være sykemeldt. Hadde vært lettere å takle hvis jeg hadde brukket en fot, hvis dere skjønner:oops::(

Jeg har to forsøk igjen, og enda en gang sier hjerte mitt JA men kroppen stritter litt i mot. Moren min mener jeg skal gi meg nå(noe som irriterer meg litt), og samboeren er ikke helt med han heller(noe som irriterer meg enda mer:smiley-angry005.

Enden på visa ble nå i alle fall at jeg sa ja til et nytt forsøk. Måtte jo bare komme meg inn på den ventelisten for den er lang. :eek::eek:Så får jeg bruke tiden frem til neste forsøk på å få med meg samboeren også. Jeg har sagt tidligere at jeg syntes ikke mannfolkene kan klage. De må kun igjennom et lite runk og kanskje en hormonell frue, men det er vi som tar mesteparten av støyten:yuck:;)
 
Fikk nettopp telefon om negativ prøve i dag. Viste jo resultatet, så ble ikke satt ut av den samtalen.
Trist, nei. - Forbanna, ja!!

Fader heller hva er det med denne IVF guden, han er ikke samarbeidsvillig i alle fall. Kroppen min er helt ødelagt nå, trøtt, kvalm, svimmel, vondt i hodet, store pupper og kort lunte. Måtte spørre sykepleieren om det var vanlig å bli så dårlig. Noe det ikke var. Jeg har vært sykemeldt i 14 dager nå, har nesten bare sovet. Det er det som skremmer meg mest med å kaste meg på et nytt forsøk. At jeg sannsynligvis ikke klarer hele prosessen uten en sykemelding, syntes det er veldig vanskelig. Har vært sykemeldt 2-3 uker ved 5 forsøk siden juli i fjor. Det er jo bare ikke bra. Føler jeg svikter kollegaer, barna på jobb og ikke minst de her hjemme. + at jeg ikke liker å være sykemeldt. Hadde vært lettere å takle hvis jeg hadde brukket en fot, hvis dere skjønner:oops::(

Jeg har to forsøk igjen, og enda en gang sier hjerte mitt JA men kroppen stritter litt i mot. Moren min mener jeg skal gi meg nå(noe som irriterer meg litt), og samboeren er ikke helt med han heller(noe som irriterer meg enda mer:smiley-angry005.

Enden på visa ble nå i alle fall at jeg sa ja til et nytt forsøk. Måtte jo bare komme meg inn på den ventelisten for den er lang. :eek::eek:Så får jeg bruke tiden frem til neste forsøk på å få med meg samboeren også. Jeg har sagt tidligere at jeg syntes ikke mannfolkene kan klage. De må kun igjennom et lite runk og kanskje en hormonell frue, men det er vi som tar mesteparten av støyten:yuck:;)
Så dritt Camilla! :( Vet du hva eller hvilke medisiner du reagerer på? Kanskje det er mulig å prøve noe annet hvis du skal over på ferskforsøk nå?

Skal ikke nødvendigvis gi deg noen råd, men jeg hadde fulgt hjertet mitt :Heartpink Men det er vanskelig å stå i det om man ikke får den støtten som trengs på hjemmebane. Jeg har egentlig tålt hormonbehandlingen ganske bra, men da er det også vanskelig for samboeren å huske på at det er en grunn til at jeg av og til overreagerer og er litt urimelig - og det får han tåle! Fyrte skikkelig av her en dag fordi han mente at det jo gikk an å ta seg sammen selv om man er hormonell :mad: Vil bare si med dette at jeg og de andre i gruppen her skjønner hvor vanskelig du har det, og det er det ikke mange rundt oss som gjør. Om du fortsetter får du tenke at dette bare er en liten periode i et langt liv, og da skal du ihvertfall prøve å legge bort den dårlige samvittigheten din. Håper dere finner ut av det sammen. Kanskje dere hadde hatt nytte av coach/samtaleterapi? Sender deg all støtte, klem til deg :Heartred
 
Ikke sant?! Man skal aldri si aldri!:) Har også fått et nytt håp, det er så deilig! Går også på ekstra støttemedisiner nå, så nå skal alt ligge til rette.:)

Gir ikke Q10 virkning før etter 3 mnd? Isåfall har mine runder vært bortkastet, jeg fikk anbefalt å bruke det rett før mitt første forsøk på Hausken for et år siden o_O Har også lest at det ikke skal brukes under graviditet, så har kuttet ut etter hvert uttak.

Lykke til i dag! :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Herlig, Lura:) Ja, det er viktig og ha håp og tenke positivt :Heartred Jeg bare leste det om 3 måneder et sted, men absolutt ikke sikkert at det stemmer.

Nå er jeg inseminert :joyful: Gleder meg til å starte testingen :) Kommer til å begynne tidlig :p Tusen takk for "lykke til" ønske :Heartred
 
Herlig, Lura:) Ja, det er viktig og ha håp og tenke positivt :Heartred Jeg bare leste det om 3 måneder et sted, men absolutt ikke sikkert at det stemmer.

Nå er jeg inseminert :joyful: Gleder meg til å starte testingen :) Kommer til å begynne tidlig :p Tusen takk for "lykke til" ønske :Heartred
Hurra, krysser fingrene!! ❤️
 
Back
Topp