Det største ønske

PP68 (69) - CD1

Da startet TR skikkelig i morges. Var litt spotting i går og litt mer litt før midnatt så litt usikker om når jeg skulle skrive CD1, men det er jo ikke så viktig å vite nøyaktig så da sier jeg at den startet i dag.
Hatt litt kramper, greit å ta smertestillende da. I morges var jeg oppblåst men det gikk heldigvis over. Fortsatt litt ømme bryst men det går nok over snart.
I dag har vi fått gått oss en fin liten tur og nytt det nydelige været. Sol og blå himmel men kald vind. Gleder meg til vi får litt mer varmere vær.
 
Godt med godt vær i det minste. Hjelper litt på kropp og sinn!
 
Sniker innom her for å børste av masse babystøv til deg. Måtte denne PP bli deres PP :Heartred:Heartred:Heartred
 
Godt med godt vær i det minste. Hjelper litt på kropp og sinn!
Det er det. Hadde det bare vært litt varmere også. Begynt å blitt litt varmere i dag så håper det fortsetter.
 
Godt med godt vær i det minste. Hjelper litt på kropp og sinn!
Det er det. Hadde det bare vært litt varmere også. Begynt å blitt litt varmere i dag så håper det fortsetter.
 
Hvordan går det med deg? Vi ligger vel ca likt i syklusen denne runden også :Heartbigred
Måtte våren gi dere baby:wav
Ja ligger sånn sett likt i syklusen selv om det er forskjellig syklusdag :) Ca EL i dag. Du hadde vel i går? Håper sånn på noen små februar babyer på oss nå. Det fortjener vi :Heartbigred
 
Ja ligger sånn sett likt i syklusen selv om det er forskjellig syklusdag :) Ca EL i dag. Du hadde vel i går? Håper sånn på noen små februar babyer på oss nå. Det fortjener vi :Heartbigred
Ja takk til febbis baby:happy093
Vi gamlisene fortjener dette nå:Heartred
(Vi er ikke gamle gamle altså:knegg:)
 
Ja takk til febbis baby:happy093
Vi gamlisene fortjener dette nå:Heartred
(Vi er ikke gamle gamle altså:knegg:)
Ja det er vår tur nå :Heartred Ble ikke februar baby så da prøver man på en mars baby ;)
Det er jo som du skrev i dagboka di at selv om kroppen er 40 (og eggene) så føler man jo seg ikke 40. Vet ikke om hvordan man skal føle seg som 40 heller :hilarious:
 
Back
Topp