April 2021

Trenger litt hjelp her :angelic:
Jeg var på kontroll idag, fikk beskjed at blodprøva viser jeg begynner å bli overstimulert, men jeg har 3-5 egg som er «store nok»
Jeg trodde overstimulert betydde mange egg, meeen det stemmer ikke?? :anyone
hilsen 1 stk forvirra frue:confused004
Jeg aner ikke, så jeg håper noen andre kan svare deg. Masse lykke til videre :)

Oiii, kanskje jeg skal tørre å håpe bittebittelitt lilevell da :p :D Jeg trodde sjansen lå rett under 30%

Det er for "naturlig" befruktning. Men med IVF er man hjulpet så godt på vei at sannsynligheten stiger :) Håp i vei sier jeg bare ❤ Folk blir jo gravid, det kan like gjerne være deg ❤

Trenger litt hjelp her :angelic:
Jeg var på kontroll idag, fikk beskjed at blodprøva viser jeg begynner å bli overstimulert, men jeg har 3-5 egg som er «store nok»
Jeg trodde overstimulert betydde mange egg, meeen det stemmer ikke?? :anyone
hilsen 1 stk forvirra frue:confused004

De måler hormoner og andre verdier i blodet som indikerer overstimulering :) De små eggposene er også med å produserer disse hormonene, så selv om du kun har noen få store så er det den totale mengden som teller inn.

De måler hormoner og andre verdier i blodet som indikerer overstimulering :) De små eggposene er også med å produserer disse hormonene, så selv om du kun har noen få store så er det den totale mengden som teller inn.
Åja, da skjønner jeg det :)
Skal ta mindre gonal-f ikveld så får håpe verdiene er bedre imorgen og noen egg har blitt litt større :)

Åh, jeg måtte inn her og se hvordan det har gått, og sååå herlig å se en positiv test!! :love017 Gratulerer SÅ mye!!:hug007

Min lille overraskelsesspire endte i kjemisk dessverre, så da blir det IVF i mai.:)

Tuuusen takk ❤ :D

Veldig leit å høre at det ikke gikk veien ❤ Håper dere kommer i mål med IVF ❤

Tusen takk kjære deg ❤ Jeg svever virkelig på en rosa sky i dag ❤ Dette var SÅ uventet!!! Lå våken store deler av natta og forsonte meg med negativ test. I dag tidlig gikk jeg ut av badet uten å se på testen, ba kona om å se på den og kaste den etterpå. Men så ropte hun plutselig "JEG SA JO AT DU VAR GRAVID, DIN TOSK!" og når jeg så testen var det jo ingen tvil ❤ Lurer på om det ikke bare var Cyclogest som førte til mye tårer og humørsvingninger de siste dagene :hilarious:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ det er så ufattelig fortjent!!!!

Jeg tok clearblue digital eggløsningstest i dag, og fikk blinkende smiley, det har jeg brukt å få dagen før fast smiley (eggløsning). Det er såååå typisk at jeg alltid får eggløsning mandag/tirsdager. Men burde jeg ta en ny test i kveld i håp om at jeg får positiv nå? vil det telle som søndag eller blir det uansett mandag?
Jeg fikk beskjed om at jeg kunne gjøre det når jeg var i samme situasjon i februar, da sa de at jeg kunne ta ny test søndagskveld. Men de har ikke sagt det før eller siden. Så er litt usikker på hvordan dette fungerer.

Jeg tok clearblue digital eggløsningstest i dag, og fikk blinkende smiley, det har jeg brukt å få dagen før fast smiley (eggløsning). Det er såååå typisk at jeg alltid får eggløsning mandag/tirsdager. Men burde jeg ta en ny test i kveld i håp om at jeg får positiv nå? vil det telle som søndag eller blir det uansett mandag?
Jeg fikk beskjed om at jeg kunne gjøre det når jeg var i samme situasjon i februar, da sa de at jeg kunne ta ny test søndagskveld. Men de har ikke sagt det før eller siden. Så er litt usikker på hvordan dette fungerer.

Klinikken min sier at man uansett må teste på morgenen om man har fått positiv kvelden før og at det da blir den de går ut i fra om den fremdeles er positiv da. Håper el holder seg borte noen dager til ❤

Ser at det er mange som skal ha uttak den kommende uka :woot: Heia heia, dette blir sååååå spennende!!!! Lykke til alle sammen ❤

Klinikken min sier at man uansett må teste på morgenen om man har fått positiv kvelden før og at det da blir den de går ut i fra om den fremdeles er positiv da. Håper el holder seg borte noen dager til ❤
Okei. Jeg tror jeg tar en test i kveld uansett, så får jeg høre hva de sier på St. Olav, hvis det viser seg at jeg får positiv nå. Men det beste hadde jo vært om den smileyen fortsetter å blinke noen dager til :)

Okei. Jeg tror jeg tar en test i kveld uansett, så får jeg høre hva de sier på St. Olav, hvis det viser seg at jeg får positiv nå. Men det beste hadde jo vært om den smileyen fortsetter å blinke noen dager til :)

Det kan hende det er annerledes der, ja! Uansett lurt å teste i kveld, så vet du hva du har å forholde deg til :)

Det kan hende det er annerledes der, ja! Uansett lurt å teste i kveld, så vet du hva du har å forholde deg til :)
Ja, siden de sa til meg i februar at hvis jeg fikk negativ test søndags morgen så kunne jeg teste igjen på kvelden. Men jeg syns jo det også er rart om de går etter resultatet på kvelden. Men ja får bare vente å se :) Forbereder meg på avbrutt syklus igjen og ser frem mot neste :P

Ja, siden de sa til meg i februar at hvis jeg fikk negativ test søndags morgen så kunne jeg teste igjen på kvelden. Men jeg syns jo det også er rart om de går etter resultatet på kvelden. Men ja får bare vente å se :) Forbereder meg på avbrutt syklus igjen og ser frem mot neste :p

Håper virkelig du slipper avbrutt ❤

Ja, siden de sa til meg i februar at hvis jeg fikk negativ test søndags morgen så kunne jeg teste igjen på kvelden. Men jeg syns jo det også er rart om de går etter resultatet på kvelden. Men ja får bare vente å se :) Forbereder meg på avbrutt syklus igjen og ser frem mot neste :p

Hvordan gikk det? Testa du i går kveld? :)

Flott. Massivt utbrudd i kommunen son så har vært så og si smittefri til nå. Havner sikkert i karantene før uttak...

:smiley-angry017

Flott. Massivt utbrudd i kommunen son så har vært så og si smittefri til nå. Havner sikkert i karantene før uttak...

:smiley-angry017

Huff, forstår deg så godt ❤ Når har du uttak? Kan det være et alternativ å ta en test for å ha en å vise til dersom du skulle havne i karantene/ventekarantene?

Back
Topp