April 2021

Altså, for en statistikk så langt med graviditeter her i gruppa!!! :eek: Håper virkelig at kjempemange følger etter. Hvordan går det med dere som ruger? ❤

Åååååå:Heartbigred altså, nå ble jeg sååå rørt! Gratulerer gratulerer så ufattelig mye! Helledussan❤️ Dagens beste nyhet❤️❤️❤️❤️

Tusen takk kjære deg ❤ Jeg svever virkelig på en rosa sky i dag ❤ Dette var SÅ uventet!!! Lå våken store deler av natta og forsonte meg med negativ test. I dag tidlig gikk jeg ut av badet uten å se på testen, ba kona om å se på den og kaste den etterpå. Men så ropte hun plutselig "JEG SA JO AT DU VAR GRAVID, DIN TOSK!" og når jeg så testen var det jo ingen tvil ❤ Lurer på om det ikke bare var Cyclogest som førte til mye tårer og humørsvingninger de siste dagene :hilarious:

Altså, for en statistikk så langt med graviditeter her i gruppa!!! :eek: Håper virkelig at kjempemange følger etter. Hvordan går det med dere som ruger? ❤

Håper også mange, og helst at alle følger etter :Heartred

Her hos meg går det opp og ned :p vet ikke om jeg kommer til å tørre å teste :nailbiting: Er i hvert fall på full symptomjakt :facepalm: så tåpent.

Håper også mange, og helst at alle følger etter :Heartred

Her hos meg går det opp og ned :p vet ikke om jeg kommer til å tørre å teste :nailbiting: Er i hvert fall på full symptomjakt :facepalm: så tåpent.

Ja, tenk om alle hadde lykkes nå :woot:

Jeg er veldig spent på testen din i hvert fall :joyful: Jeg har skikkelig godfølelse for deg av en eller annen grunn ❤

Trenger litt hjelp her :angelic:
Jeg var på kontroll idag, fikk beskjed at blodprøva viser jeg begynner å bli overstimulert, men jeg har 3-5 egg som er «store nok»
Jeg trodde overstimulert betydde mange egg, meeen det stemmer ikke?? :anyone
hilsen 1 stk forvirra frue:confused004

Back
Topp