Gratulerer kjære deg![]()
Tusen takk ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer kjære deg![]()
Fantastisk!! Dette øyeblikket må du bare nyyyyyte

Åååååå
altså, nå ble jeg sååå rørt! Gratulerer gratulerer så ufattelig mye! HelledussanFantastisk!! Dette øyeblikket må du bare nyyyyyte![]()
Jeg er graviiiiiiiid her og nå, og det skal gå veien. Så jeg er bare glad ❤Jaaaaaaaaa

Ååååååaltså, nå ble jeg sååå rørt! Gratulerer gratulerer så ufattelig mye! Helledussan
Dagens beste nyhet
![]()

Jaaaaaaaaa
Gratulerer så mye!![]()
Altså, for en statistikk så langt med graviditeter her i gruppa!!!Håper virkelig at kjempemange følger etter. Hvordan går det med dere som ruger? ❤

Er i hvert fall på full symptomjakt
så tåpent.Håper også mange, og helst at alle følger etter
Her hos meg går det opp og nedvet ikke om jeg kommer til å tørre å teste
Er i hvert fall på full symptomjakt
så tåpent.
Jeg har skikkelig godfølelse for deg av en eller annen grunn ❤Takk!!!! ❤ Jeg kan nesten ikke tro det! Den ser grei ut til å være 11 dpo ja? Har ikke noe særlig erfaring med positive graviditetstester liksom
Helt klart at det her var meningen ja, lille bølla har bare med å klamre seg fast ❤

Herreguuuuuud!!! Ååååå så koselig!!!!! Tårene triller for deg og konemor <3 gratulerer så mye!
Herreguuuuuud!!! Ååååå så koselig!!!!! Tårene triller for deg og konemor <3 gratulerer så mye!
Nå tenker jeg at det har «klaffet for alle», så da er vel flaksen brukt opp for meg neste helgtåpelig tankegang, I know!
Jeg trodde sjansen for å bli gravid var under 30%? Eller har jeg lest helt feil?Forrige gruppe jeg var med i ble nesten alle som kom seg til rugestadiet gravid!!!! Så ikke mist håpet, jeg har troa ❤
Jeg trodde sjansen for å bli gravid var under 30%? Eller har jeg lest helt feil?![]()
Oiii, kanskje jeg skal tørre å håpe bittebittelitt lilevell daMed blasto er sjansene 50-60% fikk jeg vite![]()