Det er så urettferdig hvor mye kjipt noen må gå igjennom på veien til å bli foreldre. Håper virkelig det snart blir deres tur, det er fortjent 
Du virker skikkelig sterk. Ta vare på deg selv 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hurra! Gratulerer! Gleder meg til å se deg i terminforumet!Så koselig at dere har spurt etter meg. Det ble noen måneders pause herfra ettersom ingenting har skjedd, og jeg forsøkte å få tankene over på noe annet fram til prosessen med hjelp fra sykehuset sakte kom igang.
I dag er det ett år siden jeg og mannen var på TUL, og det ble fastslått at det som skulle bli til et desemberbarn ikke levde lengre. Starten på det som ble et år med 3 knuste barnedrømmer på rekke og rad.
Jeg har gruet meg til dagen i litt det stille, ettersom det ikke har skjedd noe siden svangerskapet utenfor livmor da høyre eggleder ble operert bort i november. Tenkte at det kom til å bli en kjip og trist dag. Men så oppdaget jeg i går at jeg er gravid igjen!
Tør nesten ikke håpe denne gangen, men må jo bare gjøre det likevel! Jeg og mannen har egentlig første time hos fertilitetsklinikken i morgen, etter at vi i mars leverte prøver, så nå skjer plutselig «alt» på en gangDe har tidligere lovet at jeg får TUL og oppfølging hos dem når jeg blir gravid igjen, med tanke på historikken min, så da ordner i alle fall det seg uten at vi trenger å gå privat igjen.
4+1 i dag... Jeg håper desemberspiren klorer seg fast denne gangen![]()
Åh, så koselig å titte inn her å lese dette!Så koselig at dere har spurt etter meg. Det ble noen måneders pause herfra ettersom ingenting har skjedd, og jeg forsøkte å få tankene over på noe annet fram til prosessen med hjelp fra sykehuset sakte kom igang.
I dag er det ett år siden jeg og mannen var på TUL, og det ble fastslått at det som skulle bli til et desemberbarn ikke levde lengre. Starten på det som ble et år med 3 knuste barnedrømmer på rekke og rad.
Jeg har gruet meg til dagen i litt det stille, ettersom det ikke har skjedd noe siden svangerskapet utenfor livmor da høyre eggleder ble operert bort i november. Tenkte at det kom til å bli en kjip og trist dag. Men så oppdaget jeg i går at jeg er gravid igjen!
Tør nesten ikke håpe denne gangen, men må jo bare gjøre det likevel! Jeg og mannen har egentlig første time hos fertilitetsklinikken i morgen, etter at vi i mars leverte prøver, så nå skjer plutselig «alt» på en gangDe har tidligere lovet at jeg får TUL og oppfølging hos dem når jeg blir gravid igjen, med tanke på historikken min, så da ordner i alle fall det seg uten at vi trenger å gå privat igjen.
Nå ble jeg glad for deg!
Så bra du blir tett fulgt opp fremover! Dette skal gå veien, kjære deg!

Gratulerer så mye med spiren
Denne gangen skal det gå bra, kjære du

Så fantastiske nyheter kjære degSå koselig at dere har spurt etter meg. Det ble noen måneders pause herfra ettersom ingenting har skjedd, og jeg forsøkte å få tankene over på noe annet fram til prosessen med hjelp fra sykehuset sakte kom igang.
Jeg har gruet meg til dagen litt i det stille, ettersom det ikke har skjedd noe siden svangerskapet utenfor livmor da høyre eggleder ble operert bort i november. Tenkte at det kom til å bli en kjip og trist dag. Men så oppdaget jeg i går at jeg er gravid igjen!

Ruccula! Så fantastisk og koselig og spennende! Håper for deg at den skal sitte hele veien denne gangen!Så koselig at dere har spurt etter meg. Det ble noen måneders pause herfra ettersom ingenting har skjedd, og jeg forsøkte å få tankene over på noe annet fram til prosessen med hjelp fra sykehuset sakte kom igang.
Jeg har gruet meg til dagen litt i det stille, ettersom det ikke har skjedd noe siden svangerskapet utenfor livmor da høyre eggleder ble operert bort i november. Tenkte at det kom til å bli en kjip og trist dag. Men så oppdaget jeg i går at jeg er gravid igjen!
Det er utrolig hyggelige nyheter at du har blitt gravid igjen 
Hurra! Gratulerer! Gleder meg til å se deg i terminforumet!
Åh, så koselig å titte inn her å lese dette!Nå ble jeg glad for deg!
Så bra du blir tett fulgt opp fremover! Dette skal gå veien, kjære deg!
![]()
Åhh! Nå fikk jeg frysninger! Gratulerer så mye! Denne desemberspiren skal sitte hele veien❤
Jenta mi er faktisk desemberspire nr.2 og graviditet nr. 4, så nå håper det gjelder for deg og❤
Ååh, så fantastisk du er gravid igjenGratulerer så mye med spiren
Denne gangen skal det gå bra, kjære du
![]()
Ååå fikk skikkelig frysninger når jeg leste du er gravid igjen! Sender over alt jeg har av babystøv og håper for degSå godt at du får skikkelig oppfølging fra fertilitetsklinikken
![]()
Fantastisk at du er gravid igjen. Gratulerer så masse med spiren i magen. Har troen på det skal gå bra denne gangen fine deg![]()
Så fantastiske nyheter kjære deg![]()
Ruccula! Så fantastisk og koselig og spennende! Håper for deg at den skal sitte hele veien denne gangen!![]()
Jeg måtte inn og lese dagboka di, og for en reise du har hattDet er utrolig hyggelige nyheter at du har blitt gravid igjen
![]()

Det har jeg ikke opplevd før, har bare vært småuggen i de andre korte svangerskapene. Så det får værsågod være et tegn på at alt er bra!