ElskerJesus♡
2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Ja crappy kamera som nekter å fokuserezoomet inn på bildet istedet..ble det bedre?
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja crappy kamera som nekter å fokuserezoomet inn på bildet istedet..ble det bedre?
Krysser fingreneJa, er usikker selv! En slags stikking var det, men hva årsaken var er usikkertEtter over ett år med prøving så er jeg jo litt forberedt på om tanta dukker opp også.. Om tiden bare hadde gått litt fortere, blir så utålmodig i dpo-land
![]()
Tenker du må vurdere alle symptomene dine og høre på magefølelsen, ff kan også ta feil. Å uansett om det klaffet med sengekosen, så er det bare så stor sjans hver gang, dessverre. Krysser fingrene for at det går veien og at det er derfor du er senIdag flyttet FF el igjen, og mener jeg er 9dpo istedet for 13dpo.
I såfall ble de siste aksjene lagt inn minst 5 døgn før el og sjansen for baby er ikke så stor, selv om jeg fikk Septemberbabyen min sånn, så det kan gå an.
Jeg mener selv at el var cd13 for i dagene etter var kroppen så annerledes enn før det.
Har ikke begynt å spotte ennå, så aner ikke hva som skjer her. Kanskje ikke egget slapp alikevel?
Da må jeg kanskje vente på ny el?![]()
Mange klemmer! Håper neste runde klaffer!Hurra mensen har kommet.
FF tar feil, og premom og jeg har rett.
Ny syklus og nye sjanser![]()
Gratulerer med positiv test!Årets påskeegg til mannen![]()

Ser du har kommentert fra start, men finner inne infoen som skal stå på lista. Fyll gjerne ut, så skal jeg legge deg inn Jeg ser streken tydelig, men pga at den ikke har farge blir jeg usikker, fordi har opplevd d samme uten at d ble baby. Krysser fingrene masse for degMorgen 10 dpo i dag. Rfsu ofte...
Noen som ser?![]()

Oiii, nei var litt usikker på alt denne mnd egentligGratulerer med positiv test!
Meen, jeg finner deg ikke på listaSer du har kommentert fra start, men finner inne infoen som skal stå på lista. Fyll gjerne ut, så skal jeg legge deg inn
![]()

Tusen takkMange klemmer! Håper neste runde klaffer!

Åååh, gratulerer så mye med positiv test12 dpo (IKM)
Som eg sa innledningsvis så va eg ikkje supergira på desemberbaby med vår desemberhistorier, men jaggu hadde Gud andre planerhar ikkje testa før, var heilt sikker på at løpet va kjørt. Så sikker at eg nesten meldte meg inn i ny IKM gruppa
Vis vedlegget 352985 Vis vedlegget 352986
Desemberbaby er koselig 
Gratulerer med positiv test12 dpo (IKM)
Som eg sa innledningsvis så va eg ikkje supergira på desemberbaby med vår desemberhistorier, men jaggu hadde Gud andre planerhar ikkje testa før, var heilt sikker på at løpet va kjørt. Så sikker at eg nesten meldte meg inn i ny IKM gruppa

Gratulerer!12 dpo (IKM)
Mange klemmer! Håper for degTror jeg er 11 dpo. Rfsu tidlig test. Lite kjent med merket, men ser rimelig blenda ut.
Ikke ømme pupper, vond korsrygg eller noen andre tegn på mensen foreløpig..![]()
Takk for deg også!Mange klemmer! Håper for deg