Gråspurv
Glad i forumet
HurraKlarte ikke å dy meg og tok først en babyplan og siden den ble så sterk så tok jeg en digital jeg er mildt sakt i sjokk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraKlarte ikke å dy meg og tok først en babyplan og siden den ble så sterk så tok jeg en digital jeg er mildt sakt i sjokk
Hurra, gratulerer så myeKlarte ikke å dy meg og tok først en babyplan og siden den ble så sterk så tok jeg en digital jeg er mildt sakt i sjokk
hurra! GratulererKlarte ikke å dy meg og tok først en babyplan og siden den ble så sterk så tok jeg en digital jeg er mildt sakt i sjokk
Håper det for deg! Og hva skal jeg si om min syklus da?Jeg er innstilt på 2022-baby heller
Det er sikkert fint hvis syklusen stabiliserer seg litt mer først, for denne har vært en berg-og-dalbane for meg
Takk ja jeg får termin 15 desemberGratulerer! Ligger vi mer aller mindre likt? Har foreløpig termin 15. Desember (hvis den klorer seg fast)
Takkhurra! Gratulerer
TakkHurra
TakkHurra, gratulerer så mye
Vi kan være Berg-og-dalbane-syklusgjengenHåper det for deg! Og hva skal jeg si om min syklus da?
De andre mine har vært 28-32 dager, så bare denne som er milelangVi kan være Berg-og-dalbane-syklusgjengen
Jeg synes det er veldig urettferdig på dine vegne at mine bare er halvparten så lange som dine da
Det er godt å høre at 50+ dager ikke er standarden. Håper du kommer tilbake til 30ish syklus igjenDe andre mine har vært 28-32 dager, så bare denne som er milelang
Samme herGratulerer! Ligger vi mer aller mindre likt? Har foreløpig termin 15. Desember (hvis den klorer seg fast)
Så gøy!!Samme her
Ja jeg må nok få en ordentlig strek før jeg i det hele tatt involverer mannen min i dette Men gøy å få forhåpninger da!Så gøy!!
Gir det litt flere dager før jeg går over i desember kjenner jeg, men så utrolig artig
Satser på detDet er godt å høre at 50+ dager ikke er standarden. Håper du kommer tilbake til 30ish syklus igjen
gratulerer med graviditeten <3Positiv på kveldsurin 10 dpo
Takkgratulerer med graviditeten <3
Wæææ spennende håper for deg!Sooorry for spam, men: