IKM Uke 13

Okiii, nå begynner jeg å innbille meg ting, sikker på jeg så en skygge på denne blenda testen :hilarious: Sikkert søvnmangel og sliten av en toåring som har lært å ninjahoppe ut av sprinkelsenga :banghead:

Vedlegg

• D186D3DC-B52F-4CF6-A28F-EFCCC35ED90B.jpeg
    D186D3DC-B52F-4CF6-A28F-EFCCC35ED90B.jpeg
    14,6 KB · Visninger: 80
Okiii, nå begynner jeg å innbille meg ting, sikker på jeg så en skygge på denne blenda testen :hilarious: Sikkert søvnmangel og sliten av en toåring som har lært å ninjahoppe ut av sprinkelsenga :banghead:

Da er vi isåfall to, for jeg syns jeg ser en svak strek der jeg også altså :happy: hvor mange DPO er du? :joyful:

Blod på papiret. Gikk ned i kjelleren igjen nå. Det gikk ikke på PP8 heller. Blir helt nedbrutt av denne prøvinga. Dette blir bare kjipere for hver pp:( all ære til dere langtidsprøvere altså, for å holde ut, å stå i dette gang på gang:banghead::Heartred

Testet svakt i går, 8dpo og fikk nå disse! Så får vi se om de sitter. Blir ikke mer testing før mandag grunnet familieferie :cat:

Vedlegg

• 20210330_062102.jpg
    20210330_062102.jpg
    30,6 KB · Visninger: 76
Testet svakt i går, 8dpo og fikk nå disse! Så får vi se om de sitter. Blir ikke mer testing før mandag grunnet familieferie :cat:
Hurra!

CD 50 idag, og fortsatt høy, og faktisk stigende temp.

Vedlegg

• Screenshot_20210330_065902_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210330_065902_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    29,9 KB · Visninger: 24
Negativ test 11 dpo.. så nå tror jeg det går mot neste PP gitt :) Med mindre jeg er en sånn som tester positivt etter ikm da. men tempen er fortsatt høy da..

Blod på papiret. Gikk ned i kjelleren igjen nå. Det gikk ikke på PP8 heller. Blir helt nedbrutt av denne prøvinga. Dette blir bare kjipere for hver pp:( all ære til dere langtidsprøvere altså, for å holde ut, å stå i dette gang på gang:banghead::Heartred
Føler med deg :( ikke prøvd så lenge nå, men med førstemann brukte vi to år og jeg aner en lang prøvetid denne gangen å :( blir jo bare eldre også så dette begynner å slite neg ut psykisk :( håper den sitter snart!

Morningens test, krysser fingrene :bag:

Vedlegg

• B72AE3D9-C35B-4409-BF2A-4195B2305881.jpeg
    B72AE3D9-C35B-4409-BF2A-4195B2305881.jpeg
    28,4 KB · Visninger: 68
Off så kjedelig! Håper det klaffer for dere snart:Heartred

Føler med deg :( ikke prøvd så lenge nå, men med førstemann brukte vi to år og jeg aner en lang prøvetid denne gangen å :( blir jo bare eldre også så dette begynner å slite neg ut psykisk :( håper den sitter snart!

Håper den sitter for oss alle snart, langtidsprøvere eller ei:Heartred Det er vondt hver gang den ikke sitter:(

Back
Topp