Lykke til10 eller 11 dpo. Ser ingenting på testen. Prøver igjen i mårra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til10 eller 11 dpo. Ser ingenting på testen. Prøver igjen i mårra
Hehe, ja det er jeg enig i! Tror selv jeg aldri har testet positivt før 12-14 DPO hvis det hjelper
Jeg testet svakt positivt 2 dager etter IKM med mini
Samme med min førstemannDa smører jeg meg med tålmodighet enn så lenge Jeg testet selv positivt 4 dager etter IKM med førstemann, men da var det virkelig ikke planlagt, og jeg lette ikke etter noen symptomer heller
Okiii, nå begynner jeg å innbille meg ting, sikker på jeg så en skygge på denne blenda testen Sikkert søvnmangel og sliten av en toåring som har lært å ninjahoppe ut av sprinkelsenga
Kanskje du er trøtt du og Litt usikker på EL, men et sted mellom 7-9 tipper jegDa er vi isåfall to, for jeg syns jeg ser en svak strek der jeg også altså hvor mange DPO er du?
Kanskje du er trøtt du og Litt usikker på EL, men et sted mellom 7-9 tipper jeg
Krysser fingrene for hele gjengenDet er jeg absolutt men krysser allikevel fingrene for at det ikke var eneste grunn til streksynet spennende å se om det utvikler seg for oss alle!
Hurra!Testet svakt i går, 8dpo og fikk nå disse! Så får vi se om de sitter. Blir ikke mer testing før mandag grunnet familieferie
Føler med deg ikke prøvd så lenge nå, men med førstemann brukte vi to år og jeg aner en lang prøvetid denne gangen å blir jo bare eldre også så dette begynner å slite neg ut psykisk håper den sitter snart!Blod på papiret. Gikk ned i kjelleren igjen nå. Det gikk ikke på PP8 heller. Blir helt nedbrutt av denne prøvinga. Dette blir bare kjipere for hver pp all ære til dere langtidsprøvere altså, for å holde ut, å stå i dette gang på gang
Off så kjedelig! Håper det klaffer for dere snartBlod på papiret. Gikk ned i kjelleren igjen nå. Det gikk ikke på PP8 heller. Blir helt nedbrutt av denne prøvinga. Dette blir bare kjipere for hver pp all ære til dere langtidsprøvere altså, for å holde ut, å stå i dette gang på gang
Føler med deg ikke prøvd så lenge nå, men med førstemann brukte vi to år og jeg aner en lang prøvetid denne gangen å blir jo bare eldre også så dette begynner å slite neg ut psykisk håper den sitter snart!