Gråspurv
Glad i forumet
HurraKlarte ikke å dy meg og tok først en babyplan og siden den ble så sterk så tok jeg en digitaljeg er mildt sakt i sjokk
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraKlarte ikke å dy meg og tok først en babyplan og siden den ble så sterk så tok jeg en digitaljeg er mildt sakt i sjokk
![]()

Hurra, gratulerer så myeKlarte ikke å dy meg og tok først en babyplan og siden den ble så sterk så tok jeg en digitaljeg er mildt sakt i sjokk
![]()
hurra! GratulererKlarte ikke å dy meg og tok først en babyplan og siden den ble så sterk så tok jeg en digitaljeg er mildt sakt i sjokk
![]()
Håper det for deg! Og hva skal jeg si om min syklus da?Jeg er innstilt på 2022-baby heller
Det er sikkert fint hvis syklusen stabiliserer seg litt mer først, for denne har vært en berg-og-dalbane for meg![]()
TakkGratulerer! Ligger vi mer aller mindre likt? Har foreløpig termin 15. Desember(hvis den klorer seg fast)
ja jeg får termin 15 desember
Takkhurra! Gratulerer![]()

TakkHurra![]()

TakkHurra, gratulerer så mye![]()

Vi kan være Berg-og-dalbane-syklusgjengenHåper det for deg! Og hva skal jeg si om min syklus da?![]()
De andre mine har vært 28-32 dager, så bare denne som er milelangVi kan være Berg-og-dalbane-syklusgjengen
Jeg synes det er veldig urettferdig på dine vegne at mine bare er halvparten så lange som dine da![]()
Det er godt å høre at 50+ dager ikke er standarden. Håper du kommer tilbake til 30ish syklus igjenDe andre mine har vært 28-32 dager, så bare denne som er milelang
Samme herGratulerer! Ligger vi mer aller mindre likt? Har foreløpig termin 15. Desember(hvis den klorer seg fast)

Så gøy!!Samme her![]()

Ja jeg må nok få en ordentlig strek før jeg i det hele tatt involverer mannen min i detteSå gøy!!
Gir det litt flere dager før jeg går over i desember kjenner jeg, men så utrolig artig![]()

Satser på detDet er godt å høre at 50+ dager ikke er standarden. Håper du kommer tilbake til 30ish syklus igjen![]()
gratulerer med graviditeten <3Positiv på kveldsurin 10 dpo
Takkgratulerer med graviditeten <3