IKM Uke 13

CD 51 idag. Spottet igår og etter sengehygge. Litt lavere temp idag, men har sovet forferdelig urolig.

Vedlegg

• Screenshot_20210331_072601_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210331_072601_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    32,3 KB · Visninger: 17
Var dessverre veldig dårlig bilde, fokuset er på ting rundt og ikkje testen. Kan skimte noko, men ser ikkje fargen på streken pga manglende fokus :)

Ja crappy kamera som nekter å fokusere:p zoomet inn på bildet istedet..ble det bedre?

Vedlegg

• C0A9629C-1FDD-4789-9D38-F832CC1084B3.png
    C0A9629C-1FDD-4789-9D38-F832CC1084B3.png
    124,2 KB · Visninger: 79
Gratulerer til alle med positiv test så langt :Heartpink
10 DPO her, og fortsatt ingen strek å skimte. Prøver å mentalt forberede meg på en ny pp.

Idag flyttet FF el igjen, og mener jeg er 9dpo istedet for 13dpo.
I såfall ble de siste aksjene lagt inn minst 5 døgn før el og sjansen for baby er ikke så stor, selv om jeg fikk Septemberbabyen min sånn, så det kan gå an.

Jeg mener selv at el var cd13 for i dagene etter var kroppen så annerledes enn før det.

Har ikke begynt å spotte ennå, så aner ikke hva som skjer her. Kanskje ikke egget slapp alikevel?
Da må jeg kanskje vente på ny el? :confused005

Tok en rfsu nå men riktig nok ikke tidligtest. 9 dpo i dag og klarer aldri holde meg lengre enn 2.5 timer før jeg må tisse :p

Håper den skyggestreken jeg ser her på bordet fremfor meg men ikke på bildet dog- er en start på en graviditet som fører til en frisk og fin baby:joyful:

Er tørst som fy, det sprenger i puppene, mye murringer, kaffe og snus smaker ekkelt og jeg har gul slimete uf o_O

589B304E-D00C-43BD-88DA-476A0332BA6C.png
Tok en ny el-test som fikk 0.11 i score på premom-appen.
Hvis det stiger mer må jeg vel anta at kroppen prøver på el en gang til da?

Årets påskeegg til mannen :joyful:

Vedlegg

• 575BDEF4-26D1-4F5F-94B5-5FB7DC29F6D9.jpeg
    575BDEF4-26D1-4F5F-94B5-5FB7DC29F6D9.jpeg
    45,4 KB · Visninger: 97
Her er symptomjakta på gang. Fikk positiv eggløsningstest mandag kveld forrige uke som også var positiv morgenen etter. Da kjente jeg også noe jeg tror var eggløsning/at egget slapp. Hadde stikkinger i venstre eggstokk. Var liksom ikke som menssmerter, men heller ikke magevondt. Vanskelig å forklare hvordan det kjentes ut. Har ikke kjent det slik tidligere i alle fall :)
Var jo første runde nå med Letrozol, der gyn ikke var så optimistisk, men kjenner jeg blir litt optimist om det faktisk var egget som slapp forrige tirsdag. Har egt ingen symptomer, bortsett fra de vanlige pms symptomene. I følge appen min så er forventa mens nå på lørdag. Ingen positive g.tester enda, men er jo fortsatt tidlig.
Ble mye babling her nå, men føler vi på dette forumet er i samme "båt". Har liksom ingen andre å lette tanker til som forstår hva man går gjennom.

Her er symptomjakta på gang. Fikk positiv eggløsningstest mandag kveld forrige uke som også var positiv morgenen etter. Da kjente jeg også noe jeg tror var eggløsning/at egget slapp. Hadde stikkinger i venstre eggstokk. Var liksom ikke som menssmerter, men heller ikke magevondt. Vanskelig å forklare hvordan det kjentes ut. Har ikke kjent det slik tidligere i alle fall :)
Var jo første runde nå med Letrozol, der gyn ikke var så optimistisk, men kjenner jeg blir litt optimist om det faktisk var egget som slapp forrige tirsdag. Har egt ingen symptomer, bortsett fra de vanlige pms symptomene. I følge appen min så er forventa mens nå på lørdag. Ingen positive g.tester enda, men er jo fortsatt tidlig.
Ble mye babling her nå, men føler vi på dette forumet er i samme "båt". Har liksom ingen andre å lette tanker til som forstår hva man går gjennom.
Føler jeg har sett flere her inne som sier de har merket et slags «stikk» i en kort periode, om de har ment at det er egget som slipper, eller fester seg er jeg litt usikker på! Men jeg krysser fingrene for deg og håper du får en liten påskeoverraskelse :joyful::joyful:

Føler jeg har sett flere her inne som sier de har merket et slags «stikk» i en kort periode, om de har ment at det er egget som slipper, eller fester seg er jeg litt usikker på! Men jeg krysser fingrene for deg og håper du får en liten påskeoverraskelse :joyful::joyful:

Ja, er usikker selv! En slags stikking var det, men hva årsaken var er usikkert :hilarious: Etter over ett år med prøving så er jeg jo litt forberedt på om tanta dukker opp også.. Om tiden bare hadde gått litt fortere, blir så utålmodig i dpo-land :hilarious:

Back
Topp